Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо пада бушона на стълба?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо пада бушона на стълба?

    Много странна ситуация, селската къща, нова инсталация, отделни кръгове с ДТЗ всеки, пусната фурна и пералня и пада бушона вън на таблото с електромера, 32А е. Бушона ли е дефектен или проблема е друг.
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

  • #2
    Можеш ли да замериш товара веднага след вдигането му? С токови клещи на едното жило, и на другото жило. Или много бързо пада?
    -Чем занимаетесь по жизни?
    -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
    -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

    Коментар


    • IvanIvanovi
      IvanIvanovi коментира
      Редактиране на коментар
      Нямам такива клещи. Като го вдигна или не пада с часове, при същата консумация или пада след 2 Мин като днес

    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Питай някой да услужи.

    • IvanIvanovi
      IvanIvanovi коментира
      Редактиране на коментар
      Да, ще извикам някого

  • #3
    Каква мощност сте платили.

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      32А на 220В са около 7 кВт.Печка и пералня ме съмнявя да ги надвишат.

    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      А ДТЗ-тата не падат така ли? не сработват?

    • IvanIvanovi
      IvanIvanovi коментира
      Редактиране на коментар
      Той тока тук май е под 200в.

  • #4
    Отваряме таблото на стълба и виждаме коя крива на бързодействие е главния предпазител, най-вероятно крива А, което означава най-бързодействащият. Във вътрешното табло вероятно са C или дори D, сменяваме вътрешните предпазители също с A и вече има надежда да изключват преди този отвън, като така можем да локализираме и проблема

    Коментар


    • IvanIvanovi
      IvanIvanovi коментира
      Редактиране на коментар
      Прибрах се , другия уикенд ще ги търся тези криви

    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      .........освен това автоматичните предпазители имат отвратителния навик да се "самообучават" ( както биха казали айдукати в съда ако ги настъпиш) или на прост български - след няколко сработвания изключват и при по-малък ток ........значи направи го 63 А вън, после в къщи сложи 32 и после с ампер клещите .........

    • mendi
      mendi коментира
      Редактиране на коментар
      За кривите е така но според мен във вътрешното табло предпазителите не се тормозят защото са на отделни кръгове, както е споменато в първото мнение, така че там всеки си работи под или на номинала. Като се събере консумацията на преалня + печка + разни други по не значителни консуматори и "главния" предпазител изключва...

  • #5
    Има фурни по 6 киловата ....
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #6
      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
      Има фурни по 6 киловата ....
      ... при това съвсем невинно изглеждащи и домашни.

      Мисля че тук е ключът от палатката.

      Отделно че бушон + ДТЗ обикновено има ясна индикация дали е сработил по претоварване или по ДТЗ, обикновено във вид на допълнително палче.

      Добре е да се провери какво точно сработва преди да се разсъждава.

      Коментар


      • #7
        Само да вметна,че преди 5/6 месеца на мой съсед същите ядове докато не му писна и отвори вътрешната врата на таблототаблото.Какво да види там- фазата стегната за предпазителя заедно с изолацията и.Правело е връзка докато не се е постоплила изолацията от греене и после драма!!​​​​​​
        После си извика ЧЕЗ МЕЗ за пломба.

        Коментар


        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          той май няма право го разпломбира сам

        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          При мен е от новите табла, прозрачно. Трябвало да дойде аварийната група да смени бушона, та ще ги викам когато съм там за да видя какъв ще сложат

      • #8
        И аз го играх същия.....
        Бушона беше нефелен. Падаше от нищото. Сменихга го и сега е добре.
        АИГ-Заваряване ООД
        Производител на заваръчни апарати "DEL"
        http://www.aigwelding.com
        0889 522 036

        Коментар


        • #9
          Мда, преди години при мен се бяха подготвили с триполюсен с незнаен (за мен) бранд, нещо като Дачия беше... Момчетата вдигаха рамене "това ни дават - това монтираме по ЕТ, вкъщи няма да го сложим...".
          Добре, че имам наличности вкъщи, та сложихме нещо читаво.

          Та, снимайте предпазителите в електромерното табло, може наистина да е менте.
          Човек се учи докато е прост!

          Коментар


          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            Ще се подготвя със собствен качествен бушон. Те са от селото аварийните, но трябва да мине сигнала през ЧЕЗ , иначе не може да се оправдае разпломбирането

          • slatanic
            slatanic коментира
            Редактиране на коментар
            Gacia e онова като Дачия и е най-евтиното на пазара.
            И няма такъв боклук.

        • #10
          Разбира се,че нямаш право да отваряш ''втората'' врата на таблото.
          Звъниш половин ден на оператор и каката ти дава някакви предполагаеми часове за отстраняване на повредата-да ама не!
          Котела на пелети през това време почива и взимаш нещата в свои ръце.Вътре има един шалтер на цялото табло-мериш и действаш.
          Аварийната група все пак дойде- доста късно.
          Те не пломбират таблото.На другият ден са идвали за пломба.
          Не твърдя,че това е правилно,но всичко идва от там:
          Претупан монтаж на таблото!

          Коментар


          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            Котела какъв му е проблема да работи на резерирано захранвяне? С поне 5-6 часа автономност

        • #11
          Проблема на котела му е че разполага с ЮПС.
          Стария котел имаше заради помпата която е задължително да работи след спиране на тока при котел 40кв. на твърдо гориво,но нека не се отклоняваме от темата.
          Зная ,че всичко има на днешно време -просто въпрос на личен избор.

          Коментар


          • #12
            Писах в сайта, пратиха аварийната група, сложиха моя бушон, старият беше бая горещ. Клещите показаха 10А, утре ще пусна повече консуматори да видя дали пак ще падне
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • #13
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:285628578_1032877320690742_7063475235651573452_n.jpg
Прегледи:384
Размер:41.3 КБ
ID:6929508

              Човек не си играй с огъня. Използвай това професионално решение и не слушай разни специалисти!

              Коментар


              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                това не му пречи за изключването

              • IvanIvanovi
                IvanIvanovi коментира
                Редактиране на коментар
                Вкъщи съм със старите бушони и наместо жички съм с пирони . Тук няма такава дълга летва да го подпра че електромера е високо на стълба

              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                ЗалепИ го с 2-3 ката тиксо, или изолибанд

            • #14
              Тая технология не е приложима за всякакъв автоматичен предпазител. Има такива които изключват независимо че палчето им е застопорено.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #15
                Всички изключват независимо палчето кой го крепи.......

                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X