Много странна ситуация, селската къща, нова инсталация, отделни кръгове с ДТЗ всеки, пусната фурна и пералня и пада бушона вън на таблото с електромера, 32А е. Бушона ли е дефектен или проблема е друг.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Защо пада бушона на стълба?
Свий
X
-
Можеш ли да замериш товара веднага след вдигането му? С токови клещи на едното жило, и на другото жило. Или много бързо пада?-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
-Историята се пише с кръв, а се чете с пот!
-
Отваряме таблото на стълба и виждаме коя крива на бързодействие е главния предпазител, най-вероятно крива А, което означава най-бързодействащият. Във вътрешното табло вероятно са C или дори D, сменяваме вътрешните предпазители също с A и вече има надежда да изключват преди този отвън, като така можем да локализираме и проблема
- 1 like
Коментар
-
Прибрах се , другия уикенд ще ги търся тези криви
-
.........освен това автоматичните предпазители имат отвратителния навик да се "самообучават" ( както биха казали айдукати в съда ако ги настъпиш) или на прост български - след няколко сработвания изключват и при по-малък ток ........значи направи го 63 А вън, после в къщи сложи 32 и после с ампер клещите .........
-
За кривите е така но според мен във вътрешното табло предпазителите не се тормозят защото са на отделни кръгове, както е споменато в първото мнение, така че там всеки си работи под или на номинала. Като се събере консумацията на преалня + печка + разни други по не значителни консуматори и "главния" предпазител изключва...
-
Има фурни по 6 киловата ....Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеИма фурни по 6 киловата ....
Мисля че тук е ключът от палатката.
Отделно че бушон + ДТЗ обикновено има ясна индикация дали е сработил по претоварване или по ДТЗ, обикновено във вид на допълнително палче.
Добре е да се провери какво точно сработва преди да се разсъждава.
Коментар
-
Само да вметна,че преди 5/6 месеца на мой съсед същите ядове докато не му писна и отвори вътрешната врата на таблототаблото.Какво да види там- фазата стегната за предпазителя заедно с изолацията и.Правело е връзка докато не се е постоплила изолацията от греене и после драма!!
После си извика ЧЕЗ МЕЗ за пломба.
Коментар
-
И аз го играх същия.....
Бушона беше нефелен. Падаше от нищото. Сменихга го и сега е добре.
Коментар
-
Мда, преди години при мен се бяха подготвили с триполюсен с незнаен (за мен) бранд, нещо като Дачия беше... Момчетата вдигаха рамене "това ни дават - това монтираме по ЕТ, вкъщи няма да го сложим...".
Добре, че имам наличности вкъщи, та сложихме нещо читаво.
Та, снимайте предпазителите в електромерното табло, може наистина да е менте.Човек се учи докато е прост!
Коментар
-
Разбира се,че нямаш право да отваряш ''втората'' врата на таблото.
Звъниш половин ден на оператор и каката ти дава някакви предполагаеми часове за отстраняване на повредата-да ама не!
Котела на пелети през това време почива и взимаш нещата в свои ръце.Вътре има един шалтер на цялото табло-мериш и действаш.
Аварийната група все пак дойде- доста късно.
Те не пломбират таблото.На другият ден са идвали за пломба.
Не твърдя,че това е правилно,но всичко идва от там:
Претупан монтаж на таблото!
Коментар
-
Тая технология не е приложима за всякакъв автоматичен предпазител. Има такива които изключват независимо че палчето им е застопорено.
Коментар
-
Всички изключват независимо палчето кой го крепи.......
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар