Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кербовка,клеми,муфи...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кербовка,клеми,муфи...

    Имам един принципен въпрос,имаме алуминиев кабел САВТ 95 кв.мм. Трябва да го обърнем към мед 70 кв.мм...за целта се ползва биметална гилза ....от страна САВТ ...е ясна работата...от страна мед обаче ...имаме спор с колегите ....как е ПРАВИЛНО да се направи.....

    Гилзата е тази.......

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20230127_200120.jpg Прегледи:0 Размер:192.3 КБ ID:6909481


    От вътре изглежда така......

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20230127_195837.jpg Прегледи:3 Размер:204.3 КБ ID:6909482

    Част от колегите ,набутват медния кабел директно в муфата и стягат до късане....нататък муфиране по правилата......

    Други колеги слагат медни гилзи като тази.....

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20230127_200308.jpg Прегледи:3 Размер:174.0 КБ ID:6909483
    Последно редактирано от Roninn; 27-01-23, 21:32.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  • #2
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230127_195710.jpg
Прегледи:210
Размер:155.7 КБ
ID:6909486 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230127_195626.jpg
Прегледи:193
Размер:189.0 КБ
ID:6909487

    Та кой е правилния начин,аз като един хейтър ,имам + и - и за двата начина.....мога да изброя поне три причини,заради които не трябва да се прави по първия или втория начин...ринг свободен.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      Я че и на мене ми е интересно.

      Биметалната нещо си нали затова е биметална, за да вкараш двата метала направо в нея?

      Втулката каква роля играе, освен да подложи до по-голям диаметър?


      И тия неща не е ли по-правилно да са пресови сглобки?

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        И тия неща не е ли по-правилно да са пресови сглобки?
        Да,такива ще са.....Въпроса е принципът....не намирам никакво инфо...как е правилно да се изпълни....

        Всички колеги с които съм го коментирал,казват те как го правят...

        Редукция за пресовка алуминий -мед има само през едно сечение надолу към мед.По правило алуминий към мед,се слиза до две сечения..но смятането е най правилно..но на пазара липсват такива.....гилзата от снимката е стандартна за муфи....

        ​​​​Правил съм стотици алуминий -алуминий....там драма няма

        Ако се намачка медния кабел директно в муфата...това ще доведе до хлабава връзка и при това сечение,се предполага ток от десетки ампера,до стотици ампери.....Положителното е,че докато се охлаби ,контактната площ ще е максимално голяма.


        ​​​​Ако се сложи гилза от страна мед,гилзата е дебела медна покалаена,общата контактна площ ще бъде по малка,от там пак стигаме до многото ампери и греене и т.н
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Я че и на мене ми е интересно....

          Втулката каква роля играе, освен да подложи до по-голям диаметър.?
          Болта да не приколи медта в муфата.Медните нишки са тънки и лесно се мачкат,късат,сплескват и т.н

          Алуминиевия савт е със много по дебели жила и там няма проблем да го мачкаш директно.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:power-avvg-cable-technical-characteristics_3.jpg
Прегледи:197
Размер:51.5 КБ
ID:6909500
          Последно редактирано от Roninn; 27-01-23, 22:18.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #6
            Първия начин работи при мен вече няколко години .

            Коментар


            • #7
              Тънка гилза е правилния отговор. Пресово(като на хидравличен маркуч накрайниците) без гилза е най-правилното.

              Моите 5 стинки.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                Не разбрах

              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                Хидравлична кербовка 8-10 тона. Има и биметални гилзи, алуминий/мед. Май във Филкаба съм гледал такива, но не са ми трябвали, и за размери нищо конкретно не мога да кажа....
                Последно редактирано от KingofROAD; 28-01-23, 08:52.

              • aig
                aig коментира
                Редактиране на коментар
                В заваръчните байонети, като се слага кабел, за да не се прекълца от болта, се слага тънка медна гилза или латунче (ивичка от тънка медна ламаринка).
                Ако диаметъра в отвора на байонета е много по-голям от кабела, то кабела може да се сгъне на две или три пъти за да уплътни.
                Не че с времето не нагрява и не се поврежда......

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X