Първоначално публикуван от Traqn Savov
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Модерно запалване за карбураторен двигател
Свий
X
-
Я ни кажи ти , защо трака аванса ? И познай защо при по-старите мотоциклетни двигатели /4-такта/ , няма вакуумен регулатор , въпреки , че имат центробежен регулатор на запалването.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
-
Може ли обяснение за първото?Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение... След като запали , си работи с постоянен аванс , просто защото на всеки оборот има работен ход.
... При 4-тактовия двигател , теоретичната степен на сгъстяване е еднаква с реалната.
Второто какво общо има?
Коментар
-
При 2-тактовия всяко движение на буталото надолу е работен ход ,в цилиндъра между буталото и главата вакуум няма , няма какво да забавя скоростта на въртене на ниски обороти , и може да работи с постоянен аванс. С второто казвам каква е разликата между 2-тактов и 4-тактов двигатели. Втория няма как да работи безпроблемно с постоянен аванс , нужна е промяна в зависимост от оборотите и в зависимост колко е натиснат педала на газта.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
Може ли обяснение за първото?
Второто какво общо има?В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар