Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво зарядно?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Ма ще ме накарате да сляза долу в машинното да по снимам аз,а вие да се посмеете

    Функции,екстри,опции……..включваш,то разбира с какъв тип батерия си,почва да я клати до макс волтаж за типа батерия и после си я джурка на заредено. Ако не е пък 9 стъпки процес които поне 7 прескача,че е заредена тая батерия / вкарва колата в гаража,отваря капака, включва макината, колко да се е разредила тая батерия за половин минута / и не струва 100 ми 20 кинта та какво, добра зареждачка трябва на батерии които се разреждат,а това просто я клати да спи пълна.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      Я да ви отместя малко темата

      яхтичка,малко стара,имам само около 8000 километра на нея,2 мотора по 1100 коня,2 генератора по 20 киловата,6 различни банки батерии,5 зареждачки,6 алтернатора,2 инвьртьра

      Банки с батерии
      1 дълбокоразрядна за яхтичката,14 или 16 батерии
      1 за инвьртьра,около 8 батерии / жега долу,не ми се брои
      по 2 батерии на мотор стартови
      по 1 батерия на генератор стартови

      Зареждачка за всяка една банка батерии

      Малък проблем / както винаги / - едната зареждачка не зарежда стартовите батерии,единия алтернатор е в тая щайга под кабелите,волтажа на мониторите на двигателите падна от 27 и нещо на 21 преди да се намеся гениално АЗ.

      Вьрзал съм една зареждачка 10 амперова към една умряла батерия,нещото беше на 10 волта,с паралелен шалтер съм закачил друга на 10 волта за нея.
      Запалил съм единия генератор,включена зареждачка за дьлбокоразрядната банка,от неиния бъзбар съм закачил стартови кабели към кабелите на алтернатора който е в щайгата та ситуацията е - генератор,зареждачка към дълбокоразрядни,кабели от бъзбара до кабелите на алтернатора,от там през външен регулатор кьм стартовите батерии……..А сега де,кой какво разбра?

      Работи та се кине,3 часа от Нос Хатерас или гробницата на Източния бряг,а объркаш нещо,а говорят само хубави неща за тебе / а не като у тоя форум я /.


      А и знам,че имам вода,потъва малко ма бавно,помпата се справя още,няма нерви
      Последно редактирано от BENZBOSS; 05-10-21, 22:00.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Ебаси, пък аз мислех лодките за нещо по-семпло от към технология.
        В общият случай, де - не тия от снимкита на кея в Монако.
        И с тоя снимки от следващият пост - ако ми откаже директно от тоя миш-маш директно се метам зад борда!
        Само да не съм на средата на Атлантика, де!

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Така де, то и аз имам 100 долара в колата,е така за такси ако откаже комбито ма тук не става,и хилядарка не те спасява,козата си иска прьч и обикновенно съм аз електричаря и водопроводчика и навигатора…….само гинеколог от зор не ми се е налагало да ставам

    • #18
      Прикачени файлове
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #19
        Реално темата е как това моторче да му подържам батерийката / под седалката е / заредена с едно за 20кинта - ми включваш го и забравяш,червено с червено,другото то си мисли само,не е нужно да е зарядно за 100 кинта.

        Аз от токове не разбирам……както се вижда 🤣😜🤪

        Прикачени файлове
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #20
          Ползвам най-обикновенно Ейнхелско 5А зарядно траф/грец/волтметър/(аз си добавих амперметър) в синя метална кутия с дръжка отгоре. Разреден акумулатор точи 5А на старта при около 13В. Със зареждането напрежението скача до 14.8 и токът пада под 0.8А. Това на паднал до 11В 100Ач акмулатор в продължение на около 7-8 часа. Но съм го оставял да зарежда и по още 20ч след като се зареди. Така и не можах да се убедя, че ми трябва "смарт" зарядно.
          WG 2.7 CRD

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Имаш време и нерви да го мислиш,аз съм мързелив и съм оставил мисленето на умното зарядно,а точно такова трябва да е за да държи една батерия заредена,губи се смисъла от файдата ако трябва аз да мисля и за това

          • imarh
            imarh коментира
            Редактиране на коментар
            Обяснявам пак - "Със зареждането напрежението скача до 14.8 и токът пада под 0.8А" сам самичко. Кой казва, че го мисля ;-)

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Е то кое зарядно на коя батерия не го прави това?

            Познава ли типа батерия,има ли автоматичнен спящ режим при заредена такава? Няма да ме караш да изброявам най-простите функции на едно умно зарядно за 25 кинта нали.

        • #21
          Видях модел зарядно ANG, което дава вид на подходящо за подръжка.
          Не съм сложил линк заради правилата пък и нямам преки впечатления.

          Българска марка е това, цената около 30лв.

          Ако някой има по-преки наблюдения да сподели.





          Враг усраине

          Коментар


          • Пенчо
            Пенчо коментира
            Редактиране на коментар
            Трябва да е импулсно. Леко е. Но гледам, че е 1Ампер само /моето де/.

          • Roninn
            Roninn коментира
            Редактиране на коментар
            Да,това работи...правят ги на 300-400 метра от дома ми ...Траф ..има платка вътре,тока е нищожен,затова го дават за поддържащ режим....Едно време като се занимавахме с акумулатори,зарядните се деляха на зарядни,поддържащи и компенсаторни на саморазряда...стана като пернишки виц...

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            В сайта от който взех снимката не пише “поддържащо”.
            Напротив, пише че било подходящо за зареждане на адски много неща.
            Добре, че електрокарите на Станьо бяха пропуснати.
            А сега забелязвам, че не 4.5 а направо 4.7А макс са му обявили.

            Браво.

            Добре, че повечето не обръщаме внимание на написаното.

        • #22
          https://www.batterytender.com/Batter...nior-12V-0-75A

          е нещо такова,забравяш щипките,монтираш му директно кабелите на терминалите и вадиш буксата някъде на удобно място,нищо и няма ако се накваси яко / проверено няколко пъти без капачката /, няма как жена ти да обърка кабелите,не отваряш капаци,не се занимаваш да разкачаш батерия,а и зарядното стои вън от колата ако те мързи кабела да е вътре.

          Внимаваш с Ноко моделите,че имат свой собствен модел букса,имат преходник ма е грешни пари ако сравняваме с цената на “зареждачката”

          18 кинта зареждачката,НОКО преходника беше около 20,хайде няма нужда

          https://motopowers.com/products/moto...acid-batteries
          Последно редактирано от BENZBOSS; 06-10-21, 03:51.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            То кой ли няма мерак за собствен стадарт на букса!
            Трябва да убият с камъни всеки, който ползва нещо различно от SAE за такива устройства.

            За диарията на цтек да не говорим.
            Само повреден мозък може да ползва и налага такава екстравагантна глупост.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Е за това дадени зарядни не им обръщам внимание,няма да преправям на 20 машини кабелите я

        • #23
          https://www.lowes.com/pd/Schumacher-...ger/1000575607

          е едно от моите, първата снимка, кабелите му се разкачат от стандартна букса и включваш към каквото си вързал кабели за зареждане,в моя случай мога да зареждам само 4 коли и един гараж мотори,по батерии нищо не пипам,те са с инсталирани кабели,а само букса виси под някоя пластмаса, за поялник и дума да няма,мързи ме.

          Виж за сьседката трябват щипки,а има и опция за запалка каквато съм изкарал в багажника на комбито,директ към батерията.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #24
            Готово
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20211014_213702.jpg
Прегледи:268
Размер:277.9 КБ
ID:6780016
            Прикачени файлове
            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

            Коментар


            • NovemberCharlie
              NovemberCharlie коментира
              Редактиране на коментар
              Беше намалено с 25%.

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Още по-идеално

              Тук такова е грубо 90 долара или поне тройно на такова което покрива идеята.

            • NovemberCharlie
              NovemberCharlie коментира
              Редактиране на коментар
              Всъщност го купих и по друга причина. Едната кола, която няма да се кара следващите няколко месеца, е нова и ми трябва просто да поддържам акумулатора. Другата, която се кара един път седмично, е на 5 години и ми трябваше нещо да 'опресни' акумулатора, понеже старт/стопът все по-често не се включва.

          • #25
            Esper коментира:
            За диарията на цтек да не говорим.
            Само повреден мозък може да ползва и налага такава екстравагантна глупост.

            Колега на какво се базира това мнение?

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              На това, че са нестандартни и техническите им характеристики са ненужни за целта.

              За конекторите говоря.

              Дори и позлатени пинове да имаха това би било технически по-добро решение но щеше да бъде пак толкова безмислено.

              Имат няколко практични насоки - заключват се и много трудно ще се разкуплират сами.
              Другото е че са водоустойчиви, поне в началото.
              В последствие всичките им гумени опръстени на които се крепи горното се напукват и падат - кофти материал.
              Всичките - купувани са от къде ли не.

              Освен това дори водоустойчивостта е абсолютно ненужна за тази страна на зареждачката.

              Един SAE покрива всяка необходимост за чарджър.
              По-евтин, масово използван за какво ли не, надежден, носи поне 2 пъти повече ток…

              Типичен пример за това, че по-комплексните неща не винаги са по-доброто решение!

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              А има кратък вариант: Ако от цяла планета само цитек са решили, че зарядните им трябва да завършват по точно такъв начин значи нещо не е наред.
              Ама май е само това. На други повече неща им куцат!

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X