Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво зарядно?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какво зарядно?

    Трябва ми добро зарядно за поддръжка на кола, която не се кара. За сега съм се спрял на две, които мога да купя тук:

    https://www.ctek.com/uk/battery-char...24v/mxs-5-0-uk
    и
    https://no.co/genius5

    Мнения?
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

  • #2
    Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
    Трябва ми добро зарядно за поддръжка на кола, която не се кара. За сега съм се спрял на две, които мога да купя тук:

    https://www.ctek.com/uk/battery-char...24v/mxs-5-0-uk
    и
    https://no.co/genius5

    Мнения?
    Ctek-а е доказана марка с врмето.
    Другата марка не съм я чувал.

    Ако е само за поддържане на акумулатора и Lidl-ско става - тук доста хора ги ползват.

    Аз имам GYS Batium и съм много доволен и на два пъти съм спасявал акумулатори с него, но е обемно и тежко. GYS също имат зарядни като Stek - ако намериш такова също е много добър избор, а и цената е съимерима със Ctek.
    Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
    Бахти, как се изказах...

    Коментар


    • #3
      Ако е за кола и двете ще вършат еднаква работа.

      Тоя модел на CTEK има режим за зареждане на малки батерии, тоест мотоциклети а другият не.

      Той пък има режим за 6V батерии какъвто първият няма.

      NOCO е някакъв нов “играч”, CTEK е по-известна марка…

      Ако тези особености не са ти важни не мисля, че има значение какво ще предпочетеш.
      Враг усраине

      Коментар


      • #4
        Колегата ми от години ползва за поддържане на акумолатор лидълско . Лошото е че като много го е изтървал зарядното го чете като 6 волтов зареден и не тръгва . Тогава се налага да го включа за малко на голямото и после тръгва .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #5
          Само че тук Лидл още няма.
          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
            Само че тук Лидия още няма.
            Пускат ся у кауфлана. Да ти пратя едно?
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • NovemberCharlie
              NovemberCharlie коментира
              Редактиране на коментар
              Мерси. Ще си купя тук.

          • #7
            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение

            Пускат ся у кауфлана. Да ти пратя едно?
            В кауфа го гледам за 27.99лв.

            Коментар


            • #8
              На всичките зарядни с поне минимално качество важната особеност е запазване на избрания вид зареждане при прекъсване на захранването и колко са нефилтрираните пулсации в зарядния ток. От показаните две американското има запомняне, подчертано е в упътването. Шумовете в си-тек трябва да са по-малко, уж е важна марка.
              За зарядно без запомняне на режима може би виктрон е хубаво и струва около 100 лв. В Кауфланд пък се появяват още по-хубави Бош, за 90 лв.

              В крайна сметка въобще защо е нужно хубаво зарядно за кола? Всяко става, стига да не е трансформатор с грец.

              Коментар


              • Пенчо
                Пенчо коментира
                Редактиране на коментар
                И какво му е на трансформатора с Грец? Имам и такова, даже Греца е изпълнен със селенов стълб и си бачка без грешка. 10 амперово е и не тежи повече от 1,5кг.

              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                На трансформатора единственият косур му е че не бих го оставил да работи нон стоп ...

              • Stbd
                Stbd коментира
                Редактиране на коментар
                Не трансформатор, защото всеки пита за "хубаво". Не е ясно какво, но не е какво да е! Има някои недостатъци трансформаторът, но повечето потребители не биха забелязали.

            • #9
              И двете са много добри,за твоята цел са идеални, и 1 амп мотоциклетно ти върши работа
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #10
                Бих възкликнал като в комиците...въх какъв хубав въпрос.....

                Понеже ползвам стек и лидълски и бош и кауфландското и новото 5 амперово на лидъл....всички работят ...лидълските съм ги преработил да тръгват от режим мотор ако спре тока.

                Вземай стека,ако няма стек,всичко от лидъл, Кауфланд и т.н.

                Пулсациите са желани за акумулатора а не нежелани ...за протокола.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • Roninn
                  Roninn коментира
                  Редактиране на коментар
                  https://youtu.be/yQSYmzCxTBA

                • Stbd
                  Stbd коментира
                  Редактиране на коментар
                  Захранването на процесора вътре се прехвърля да е към изхода - към батерията. Това не беше ли написано тук във форума....

                • Roninn
                  Roninn коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не съм ги ровил да видя къде се храни,имам стек 3600 ако не бъркам,те са така ...хранят процесора от батерията която поддържат.Решения колкото искаш , въпрос на желание и време да имаш

              • #11
                Първоначално публикуван от Stbd Преглед на мнение
                Всяко става, стига да не е трансформатор с грец.
                Акумолатора на мотокара ми е 225 ампера на камионите също . Съвременно зарядно което за някакво приемливо време може да зареди такъв акумолтор струва от хилядарка нагоре . Там все още трансформаторните са без конкуренция . Моето е 12/24 волта още със оригиналния селенов изправител. При мен само е от 30 години и освен предпазител друго не му е горяло .

                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #12
                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Акумолатора на мотокара ми е 225 ампера на камионите също . Съвременно зарядно което за някакво приемливо време може да зареди такъв акумолтор струва от хилядарка нагоре . Там все още трансформаторните са без конкуренция . Моето е 12/24 волта още със оригиналния селенов изправител. При мен само е от 30 години и освен предпазител друго не му е горяло .
                  Да ме прощаваш но ако си мислиш, че твоите трансформаторни сега ще са по-евтини от сходни като основни характеристики електронни си в голяма грешка.

                  Това, че са ти останали от соца трансформаторни означава само, че е БЕЗМИСЛЕНО да ги заменяш с електронни.

                  Ако обаче се наложи да купиш ново по някаква причина няма нужда да гадаем какво ще бъде.
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ако надеждност и експлоатационен срок са най-важните да не кажа единствени изисквания бих са съгласил.
                    Обаче всичко друго обръща уравнението.

                    21 век сме, колко хора допускат такива неща да са в експлоатация 5 години?

                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Старите трафове си работят безгрижно едни 50+ години .

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    И повече но точно това вече е все по-маловажно.
                    Импулсните на високо-ефективни, компактни, леки и евтини.

                    То и моят електрожен работещ си замина към пункта.
                    Вярно беше без пари, здрав, надежден, направо вечен.
                    Обаче за да го занеса до заварката го карах с количка, по стълби - тегаво.
                    Сега за инвертора платих, без пари няма.
                    Обаче мога да си го държа закачен на гайка за колан докато работя.

                    Та изискванията вече са различни и трансформаторът се предпочита все по-рядко по съвсем специфични причини.
                    Надеждността не е от тях.

                    За старите изделия е друго.
                    И горе написах, че и твоят случай е друг.
                    Ако се наложи да купуваш още една зарядна станция, ако изобщо намериш трансформаторна няма да я купиш.

                    И говоря ако купуваш ново от магазин а не от еб@лник.беге.

                • #13
                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Акумолатора на мотокара ми е 225 ампера на камионите също . Съвременно зарядно което за някакво приемливо време може да зареди такъв акумолтор струва от хилядарка нагоре . Там все още трансформаторните са без конкуренция . Моето е 12/24 волта още със оригиналния селенов изправител. При мен само е от 30 години и освен предпазител друго не му е горяло .
                  От масовите - Meanwell. Имаха 300 W модел, имаха и 600 W. Първия в 12 волтовата си версия имаше максимален заряден ток около 25 ампера.
                  А, да, това не са лидълските имитации на зарядни...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    1000 лева давам ако трябва да паля поне гараж Ферарита и някой плаща яко за това,мойто стартовото под седалката пали 8 литра дизел 4 пъти и струва под 100 долара,зареждачка да е 50,ментейнър е 20……….до 700 долара бая кинти остават

                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Като не ти запали камиона в студовете веднъж и изпуснеш машиносмяна 800 лева хилядарката за стартово устройство си е много добра инвестиция .

                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Така де,аз машиносмяна нямам,а с половината пари го глася да извади десетина години без да му се стягам

                • #14
                  Пичове на него му трябва нещо което да подържа батерията заредена,а не да я зареди докато стане кафето.Каква ще батерия да има,с какви да е ампери …….всяко едно 12 волтово за мотор 0.8 или 1 ампер ще я подържа, 20 кинта струва,пряко сили 25
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • NovemberCharlie
                    NovemberCharlie коментира
                    Редактиране на коментар
                    То има и по-маломощни варианти от същите марки:
                    https://no.co/genius2
                    https://www.ctek.com/uk/battery-char...24v/mxs-3-8-uk

                    Но са за по-малки акумулатори или са с по малко функции. А цената не е много по-ниска.

                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тук е,а батерията за да се подържа жива не е необходима зареждачка даже,без да гледам линка Ноко 2 е 2 ампера,за идеята тук и ампер е достатъчен ако ще да имаш АГМ батерия 130 ампера с каквато съм аз,същата зареждачка подържа и 4 ампера батерия на 200 СС мотор

                • #15
                  Е на предния капак 50 вата Ленсун,блъска по 2 ампера и малко при яка жега,нямаха 60 вата което би паснало идеално.Това подържа,а да не казвам,че и зарежда защото тук за заряд не говорим
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Може, не съм твърдял, че щом е скъпо е задължително да тръгва само.
                    Просто тези двете за които е питал си помнят режимите и стават за нуждите му.
                    Всички модели с марка Optimate също, пак се продават и тук, с гаранция.

                    Сигурно има десетки други марки дето също са ОК както казваш.
                    Ма точно широко известните плод-зеленчукови не са сред тях.

                  • kameno karp
                    kameno karp коментира
                    Редактиране на коментар
                    Абе я кажи, защо някои коли имат номер отпред, други нямат. Това от щата ли зависи?

                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    От собственика,ако ти пречи го махаш,моя си го държа под стелката в багажника,глобата ми е 25 кинта,слагам го за 3 минутки.

                    По закон трябва да имам преден номер,да не са ми затъмнени стъклата,крушките на фаровете да не са тия които са,задния номер да не е затъмнен с плексиглас като моя,да нямам тромби над 105 децибела / а не тройно /, да не светят 5 лампи на заден ход, тия за мъгла да светят само на къси…….е такива глупости.

                    Повечето закончета са поправими,кликам копченце и се поправям,но някои съм им дал абсолютно Свободно

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X