Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръчен (Кинетичен) стартер за дизелови двигатели.От къде в България?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ръчен (Кинетичен) стартер за дизелови двигатели.От къде в България?

    Здравейте колеги.

    Случайно попаднах на едно клипче с демонстрация на ръчен кинетичен стартер за ДВГ с вътрешно горене .
    Съдейки по единия клип по света не е нещо ново а по скоро добре забравено старо.

    https://www.youtube.com/watch?v=TGPYAgCx6Lc

    https://www.youtube.com/watch?v=TGPYAgCx6Lc

    Явно се монтира и на големи морски двигатели за резервен.

    ТА ми е интересно в България дали някой го доствя, потърсих набързо но не попаднах на нищо.
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

  • #2
    Винаги съм си мислил за такова животно, само, че с по-дълго отдаване на енергията. Трябва и повече време да се "зарежда" де, ама ако си в някое дере с умрял акумулатор-ще повъртиш две-три минути...
    А то вече го имало измислено, че и монтирано.
    Това от клипа си е чисто пружина с храповик, и като бутне лостчето-зацепва бендикса и завърта двигателя. Ако не запали за един или два оборота-колкото е "навита" пружината-върти наново.

    Кефи ме.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Николай Колев Преглед на мнение
      .....Явно се монтира и на големи морски двигатели за резервен.....
      На морски да, на големи не. Обикновенно ги слагат на аварийните агрегати, когато нямат два комплекта батерии за старт. Има още един интересен начин за стартиране на дизелови двигатели, който се прилага и при по-големи машини. Познат е като Hansa Schnell Starter. Използва се определена дължина от стар нитроцелулозен филм (в зависимост от големината на двигателя).Устройството е дебел метален цилиндър с конусен кран на корната капачка с отвор в средата и изхода му е свързан с тръба и изолиращ клапан към първи цилиндър. Бях качил видео в youtube, но ми го спряха заради музиката на AC/DC
      Тук едни руснаци са направили видео с въпросния стартер.


      Иначе по темата....не вярвам да намериш на пазара такъв...ако имаш приятел от някое старо корито да ти свали, но трябва да преправи за да стане на автомобил...
      Последно редактирано от stoy@n; 11-03-21, 22:35.

      Коментар


      • #4
        С патрон от пушка е по-зрелищно
        Палят трактори,че даже и самолети:
        https://youtu.be/65qrzgbTTcQ

        Коментар


        • #5
          При нас аварийния дизелов генератор се пуска и хидравлично

          Помпаш с ръчната помпа като малоумен 20 минути да дигнеш 330 бара и пали ток и жици.

          Ако имаш интерес ще снимам.
          Land Rover Discovery II, V8 4.0
          VW Golf VI variant
          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

          Коментар


          • #6
            Някога старите големи дизели са ги развъртали с малки бензинови мотори, на жаргон "комуниСчета"
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              И сега още масово се ползват

            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              Да, пусковия мотор на Т150 е от ИЖ 350см3.

          • #7
            Произвеждат се и може да се купи нов . https://www.springstarter.com/

            Коментар


            • #8
              При АН 2 има и ръчен старт. Двама души въртят една манивела и се развърта до високи обороти един маховик, който нормално се развърта от електромотор. Като се развърти с палцев съединител се зацепва към ДВГ и пали.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


            • #9
              Ето и видео . https://www.youtube.com/watch?v=K0I-EHsmkME
              И устройството му . https://www.youtube.com/watch?v=K0I-EHsmkME
              Последно редактирано от push; 12-03-21, 08:01.

              Коментар


              • #10
                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                При АН 2 има и ръчен старт...
                Не само при Ан-2



                And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                Коментар


                • icerunner
                  icerunner коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да, това което не ми се е налагало да паля е патрул 4.2 атмосферен дизел... завърти ли, ще запали.
                  Но всъщност, всяка кола, която би запалила с дърпане / бутране би трябвало да може и така да запали.
                  При отворен диф, ако само едното колело е вдигнато и се завърти, а другото е стъпило на земята би трябвало да предаде движението на трансмисията, нали? Ако има твърд блокаж, може да се вдигне целия мост и така с въртене на двете колела да се създаде по-голям въртящ момент за стартиране на ДВГ, бъркам ли някъде?

                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не бъркаш.

                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Но пък предавката между колелото и мотора при свободен диф и едно неподвижно колело, е с двойно по-голямо предавателно число, отколкото при блокиран диф.

              • #11
                Сега се сетих да питам,
                да речем че се намери кинетичен стартер като този от английския производител,
                Как аджеба ще го монтира човек?
                Нали ще трябва да махне стария си Ел. Стартер за да го сложи? И после постоянно ще навива ръчка ли? Няма да е приложимо при таксиметрови автомобили

                Коментар


                • #12
                  Или електрически , или кинетичен . Ако има място с обща плоча и редуктор на теория може да работят и двата вида .

                  Коментар


                  • #13
                    Първоначално публикуван от g_n_l Преглед на мнение
                    Сега се сетих да питам,
                    да речем че се намери кинетичен стартер като този от английския производител,
                    Как аджеба ще го монтира човек?
                    Нали ще трябва да махне стария си Ел. Стартер за да го сложи? И после постоянно ще навива ръчка ли? Няма да е приложимо при таксиметрови автомобили
                    Защо да е неприложимо за таксита.
                    Просто всяко потегляне ще е като "чаена церемония" и ще е атракция за пътуващите.
                    Водача слиза дига капака забива манивелката врътва я щрак и готово .
                    С лека модернизация може да се върти и направо от купето да речем.

                    Даже по стоянките за таксита ще се отворят работни места за момчета Стартери,като се качи клиент шофера кимва на младежа
                    той притичва врътва манивелка и таксето литва.Така ще има двоен ефект хем борба с безработицата хем с замърсяването при производството на акумулатори.
                    Последно редактирано от Николай Колев; 12-03-21, 19:14.
                    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                    Място и хора към които да принадлежи ...

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Или върти две минути с педали...

                  • #14
                    Идеята на това е стартиране в средата на Нищото, където няма кой да ти даде ток или да бутне. Таксито е малко вероятно да попадне в такава обстановка. Иначе таксиджиите са извор на високотехнологични мъдрости, като каретата да се пълнят с микс от грес и букови стърготини. Като нищо и за стартера ще измислят чалъм
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • Kirilpm
                      Kirilpm коментира
                      Редактиране на коментар
                      Бях чувал за талаш с масло в мостовете, но грес с букови стърготини е нещо ново за мен
                      Явно дървото трябва да се подбере според смазочния материал, който допълва.

                    • santaclash
                      santaclash коментира
                      Редактиране на коментар
                      Трици в маслото на скоростните кутии някои джамбази ръгат до ден днешен.

                  • #15
                    Е ее два чифта педали ще му са множко май ...
                    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                    Място и хора към които да принадлежи ...

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X