Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Добавяне на тягов акумулатор успоредно на стартерният

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    За кутията, тази няма ли да ти свърши работа?
    https://www.ebay.co.uk/itm/NOCO-GROU...72.m2749.l2649
    Ако кажеш размери на акумулатора, мога да ти я премеря дали ще влезне.

    Коментар


    • brum
      brum коментира
      Редактиране на коментар
      Кутии дето ще влезе батерията има, ама са доста по-големи. Та ще си я правя сам. Трябваше да тръгна от кутията, а не от батерията. Сега връщане по лесният път няма.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Морски магазин,по закон тия в морето трябва да са в кутия за да не разлива течност та кутии каквито искаш има,не се затварят добре обаче,не им е това работата,а на теб това ще ти трябва.

    • Stbd
      Stbd коментира
      Редактиране на коментар
      Кутията се прави от срязана туба.

  • #17
    Тъй, днес събрах релето. На 13.85V включва, на 13.25V изключва. Платката е покрита с изолиращ лак специално за такива цели и от двата края. Реално останаха 2та големи крака за кабелна обувка по 9.5мм и един мини извод на който да се върже масата.

    Края на седмицата ще се тества в полеви условия, че тогава ще дойдат още малко материали необходими за довършване на инсталацията до акумулатора.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      GTFOverland - е днес бях при тоя пич да си пребера хладилника,там загледах една такава кутия каквато ти делаш и ахааааа да я грабна ма се сетих,че много кутии ще ми дойдат,събира 100 ампера батерия вътре,много добре направено нещо.

      Чакай,че забравих - 350 долара беше
      Последно редактирано от BENZBOSS; 21-05-20, 01:53.

  • #18
    Най-накрая си взех колата от сервиз и монтирах последната част от инсталацията. Релето работи без драма - около 5 секунди след запалване на мотора напрежението започва да се качва и подмине ли прага релето затваря веригата към вторият акумулатор. При закачени 15А товар не изключи. И както се очакваше - при изключване на двигателят раздели двата акумулатора.

    Пада на напрежение е по-голям от предварително изчисленият - 0.55V при 15А вместо очакваният 0.45V. Би трябвало и при по-разреден тягов акумулатор тока да седи под лимита на бушона (30 или 40 ампера) и да няма драма. Зарядното напрежение на празен ход е 14.30V в по-хладното време сега. Не се сетих да проверя колко е при добавени 15А товар, но при пускане на фаровете разлика нямаше.

    Утре ще добавя снимки и повече детайли.

    За сега кутия няма. Т'ва лято ще се кара на прототипа и някак си укрепена батерия между предните и задните седалки. Ако всичко е наред и няма драми с прототипа ще премине към финална версия с кутията когато остане ред за тая работа.

    Коментар


    • #19
      Ей тъй изглежда към момента.

      Предпазителят е 20А, че все още са тестовете. Има си и капаче, но на снимките е без него. Релето е плътно до предпазителят. Закачени са с планка към разпределителната кутия с бушоните (нищо не е дупчено по нея). Последните 2 снимки са на кабелите под седалката (там ще седят когато не се ползват) и заедно с акумулатора зад пасажерската седалка.

      Предпазители както май писах преди има и до 2та акумулатора. До вторият инсталацията е в този вид, защото това бяха наличните части към момента. Чакам по-читави и ще се работи по кутията.

      Червеният кабел е от акумулатора към кутията от снимките в началото - дето ще зарежда през соларният панел акумулатора и ще прекъсва консуматорите при падане на капацитета под зададена граница.. Връзките между кабелите и бъдещата кутия ще са с тая малка жълта букса. Това е XT90 връзка която трябва да може да носи 90А постоянен ток. Доста над целите на инсталацията. Към консуматорите кабела е 4мм2 и буксата е подобна - XT60.

      Малко изглежда като натурия от кабели, ама само така изглежда. Излишните кабели остават под седалката и ще е сравнително прибрано.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #20
        На мен доста хора поотделно ми се караха, за това, че известно време разнасях един акумулатор пред задните седалки - водород, киселини и изпарения в салона...

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Абе и на мен са ми гърмели няколко акумулатора, като единия път ми пусна кръв от челото(добре, че само ме лизна, иначе щеше да има мозък по тавана), ама това когато се ебаваме с тях.
          Не съм чувал(за виждане е още по-малко вероятно) да е гръмнал акумулатор в кола, която си се кара по нормален начин, и е с долу-горе изправна електрическа система.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Така де ма като изплесне регулатора и почва да и набива 22 волта примерни става весело,шибни го в багажника и не му бери грижи

        • brum
          brum коментира
          Редактиране на коментар
          Аконизпляска регулатора и докара 22V всичко ще измре по тая кола. Доста преди да едал фира акумулатора ще разбера. Че и стрелка има на таблото.

          Ама иначе ми дава идея за подобрения. VSR -то може да изключва над определено напрежение. И един зумер мога да сложа в електрониката за сигнализиране на проблеми.

      • #21
        На ауди А6 С4 заводско акумулатора седи под пасажерската седалка.
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          Босе, аз на кораба-майка също имам под седалката, ама втори акумулатор, и 175мм. височина. Успях да напъхам там и 195мм. но с изолирана клема на плюса. Иначе щатния си е в коша при движока, и перка от него. Втория си е през реле заводско изпълнение. УргиналдЪ.

        • MoridinBG
          MoridinBG коментира
          Редактиране на коментар
          В моя случай само го разнасях, докато се отърва от него.
          Но сега като се замисля, Дървендърите са с акумулатори под седалката, а тая работа като са я мислили не са били и чували за AGM и гел... Дренаж и отдушник не съм виждал, сигурно се предполага всичко да си изтече през луфтовете.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Нямам място аз мамка му,а така ше ми пасне,едно куфарче патрони имам и яке плюс стартерна батерийка с кабелчета ма нищо сериозно не се събира там.

          Иначе виждал съм изврщения какви ли не с батерии какви ли не,просто като се сетя обаче как са ми гърмели батерии и съвсем не ми се рискува

      • #22
        Това е гелова батерия. Може да работи даже и обърната, а отделяните газове клонят към нулата. Няма драма да седи в купето. Съобразил съм го това.

        И като добавим, че в тая кола има хора само докато се движи, а вентилацията винаги работи съвсем няма да има проблеми.

        Коментар


        • #23
          Аз наскоро си правих точно такова нещо за буса, но при мен е много удобно, че всичко се събира под шофьорската седалка. Под всичко разбирам акумулатора 80 Аh тягов, инвертора за 220v, соларния контролер, бушонно табло и разбира се релето за скачане на акумулаторите тип VSR. Ще пусна снимки как изглежда отвън и под капака, че сега не ми се маха седалката иначе има и лесен достъп до бушонното табло, но ако има интерес ще снимам повече и разбира се ако мога да съм полезен с нещо съм насреща. Също съм направил и умален вариант за предния акумулатор, който да работи в ежедневието. Мога да дам всички подробности за мощности, кабели и т. Н., изпробвал съм го на откриването на каяк сезона на яз. Тополница, и работи безотказно. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200604_185658.jpg
Прегледи:213
Размер:431.1 КБ
ID:6609895Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200604_185504.jpg
Прегледи:235
Размер:485.8 КБ
ID:6609891Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200604_185351.jpg
Прегледи:206
Размер:300.1 КБ
ID:6609892Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200604_185259.jpg
Прегледи:210
Размер:365.7 КБ
ID:6609893Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200604_185114.jpg
Прегледи:210
Размер:414.2 КБ
ID:6609894

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Много добре изглежда

            Колко място имаш под тая седалка там?Да не ряза нещо?

          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            А какъв е генератора на кораба-майка? колко ампера?

            Аз смятам да слагам и втори генератор, но трябва да видя дали имам всичко комплект по обтяжния механизъм.
            Последно редактирано от KingofROAD; 04-06-20, 20:29.

        • #24
          Единствено, съм рязал ето тази част от капака. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200604_203730.jpg
Прегледи:208
Размер:401.5 КБ
ID:6609949 ​​​​​​На мястото на която е всъщност таблото. Акумулатора се събира на височина за сантиметри, но се събира. За останалите неща има място много, тях ги закрепих на дървени плоскости хванати за металната част. То на тия бусове T4 ако не им се въртят седалките има много място отдолу. То принципно е някакво чекмедже. Иначе онзи грозен кабел дето виси там не е част от тази работа, а е кабела за подгрева. Но тъй като ще сменям седалките с такива с подлакътници, и не е ясно дали ще намеря с подгрев та виси засега.

          Коментар


          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            Това на гърба на седалката ли е? Интересна ми е схемата и повече подробности, но когато имаш време.

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X