Здравейте колеги, да попитам за съвет тези които разбират малко повече електрониката, понеже мен никакъв ме няма.
Проблема - 4х4 на джипа се включва с копче, като последователността е - модул казва на ел.мотор 1 който е в предния мост да зацепи полуоската ( посредством една пущина като вилица ), след което казва на електромотора на раздатката да завърти на 2H, 4H или 4L.
Проблема е, че електромотора който е в предния мост е ненадежден, понеже има една буферна гумичка вътре в него, която казва къде е крайното положение на зъбното колело, а тази гумичка често се деформира, като също така като има конденз вътре зимата замръзва и се случва чат-пат да има приключения. Мотора на раздатката работи безпогрешно, но ако този в предния мост бъде изключен модула не праща сигнал до раздатката и 4х4 няма.
Сега въпроса - всичко на всичко има 2 кабела на мотора на раздатката ( 3 ако броим този който е управлението на модула ) - има ли вариант да се направи с копче което да има 3 позици - 2H, 4H и 4L което според зависи от позицията да завърта електромотора на раздатката на точното място? Искам предния мост да го "зацепя" постоянно и ще си го управлявам от хъбовете.
Поздрави,
Венци
Проблема - 4х4 на джипа се включва с копче, като последователността е - модул казва на ел.мотор 1 който е в предния мост да зацепи полуоската ( посредством една пущина като вилица ), след което казва на електромотора на раздатката да завърти на 2H, 4H или 4L.
Проблема е, че електромотора който е в предния мост е ненадежден, понеже има една буферна гумичка вътре в него, която казва къде е крайното положение на зъбното колело, а тази гумичка често се деформира, като също така като има конденз вътре зимата замръзва и се случва чат-пат да има приключения. Мотора на раздатката работи безпогрешно, но ако този в предния мост бъде изключен модула не праща сигнал до раздатката и 4х4 няма.
Сега въпроса - всичко на всичко има 2 кабела на мотора на раздатката ( 3 ако броим този който е управлението на модула ) - има ли вариант да се направи с копче което да има 3 позици - 2H, 4H и 4L което според зависи от позицията да завърта електромотора на раздатката на точното място? Искам предния мост да го "зацепя" постоянно и ще си го управлявам от хъбовете.
Поздрави,
Венци
Коментар