Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пренавиване на бобина.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Пренавиване на бобина.

    Тук не се вижда добре, но би трябвало тази бобинка да може да се извади. Ако е монтиран общ пакет, ще ти бъде малко трудно да я навиеш, но не е драматично. Поогледай я, но все си мисля, че всички намотки са в общ магнитопровод и ще се наложи да навиваш на място.

    Сега видях... набита е. Отгоре надолу, на нещо като "лястовича опашка". Ако не излиза лесно, все пак е по-удачно да навиваш на място.
    Последно редактирано от Еmil; 20-05-09, 20:35. Причина: Допълване

    Коментар


    • #17
      До: Пренавиване на бобина.

      Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
      Не мога да попадна на необходимия проводник.
      И да е по дебела жицата с малка разлика, ако се побира на макарата няма никакво значение , навивай го смело

      Коментар


      • #18
        До: Пренавиване на бобина.

        Първоначално публикуван от nextvasko Преглед на мнение
        И да е по дебела жицата с малка разлика, ако се побира на макарата няма никакво значение , навивай го смело
        Е, аз такава търся - малко по-дебела, но за сега имам малко по-тънка

        Нямам намерение да избивам-набивам бобината. Ще си я навия както си е. Жицата брат ми, жицата...
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • #19
          До: Пренавиване на бобина.

          Ясно ,жицата трябва да е нова, като гледам каталога го има твоя размер
          http://www.bemkawire.com.tr/tr/home/content/100

          032/940032, може да му се обадиш да ти изпрати твоя размер, ако не си намериш жица по близо към вашия край.

          Коментар


          • #20
            До: Пренавиване на бобина.

            Мда. За да ми е по-гадно намерих ето това:

            ПЕТ-1В - Меден еймалиран с полиестерен лак.нормална дебелина на изолацията 0.13 - 2.44
            ПЕТ-2В - Меден емайлиран с полиестерен лак. Усилена дебелина на изолацията 0.2 - 2.44
            ПЕТ-1F - Меден емайлиран с модифициран полиестерен лак. Нормална дебелина 0.08 - 3.15
            ПЕТ-2F - Меден емайлиран с модифициран полиестерен лак. Усилена дебелина. 0.1 - 3.15
            ПЕЛ-1П - Меден кръгъл емайлиран полиуретанов лак. Нормална дебелина 0.04 - 1
            ПЕЛ-2П - Меден кръгъл емайлиран полиуретанов лак. Усилена дебелина 0.05 - 1
            Проводниците ПЕЛ-1П И ПЕЛ-2Пимат клас на топлоустойчивост 130ои могат да се запояват без предварително почистване.
            ПЕЛ-Т - Меден кръгъл емайлиран със синтетичен лак и тернопластично лаково покритие устойчив на плесени 0.1 - 0.67
            ПЕЛ-ТП - Меден кръгъл емайлиран със синтетичен лак и тернопластично лаково покритие устойчив на плесени 0.1 - 0.67
            Проводниците могат да се самозалепват. Термопластичния слой се отстранява със спирт
            ПЕМ-1 - ПЕМ-2 - Проводник меден кръгъл емайлиран, маслоустойчив 0.25 - 3.15
            ПЕЛПЕ - Емайлиран, изолиран с еднослойна памучна обвивка. 0.35 - 2.10
            ПЕЛКЕ - Емайлиран изолиран с еднослойна обвивка от коприна. 0.05 - 2.10
            ПОЕЛКЕ.И - Емайлиран изолиран с еднослойна обвивка от коприна. 0.05 - 2.10
            ПЕЛКЕ.П - Емайлиран изолиран с полуретанов лак и еднослойна обвивка от коприна. 0.05 2.10
            ЛЛ - Литцендрат обща емайлова изолация. отделните жила са емайлирани с полуретанов лак. Отгоре с обща изолация от термопластичен лак
            ЛКЦ - Литцендрат с обща обвивка от естествена коприна.


            от тук - http://vladilovech.narod.ru/electronic/helf/elektro.htm
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • #21
              До: Пренавиване на бобина.

              "Жици" има колкото искаш, но ти препоръчвам все пак да извадиш макаричката и да я навиеш с машинка. Аз имам такава и ще ти я дам с удоволствие, но си ми далече. Инак едно трепване на ръката когато завършваш - и 'айде наново...

              Коментар


              • #22
                До: Пренавиване на бобина.

                То ясно, че жици има, но как да се сдобия с 25 метра ф0.08мм ПЕТ-2Н или ПЕТЗ-2Н?
                Макарката предпочитам да не я вадя от статора. Ще си я навия на ръка без да треперя
                2010 CRF 250 R

                Коментар


                • #23
                  До: Пренавиване на бобина.

                  За какъв мотор става дума ,че и аз имам същия проблем (с парите де) с ЦРФ 450 Р който има допълнителни намотки за фар ,но изгоряха тия за запалването, ти как ги преброи намотките.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Пренавиване на бобина.

                    Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                    .. 25 метра ф0.08мм ПЕТ-2Н или ПЕТЗ-2Н?
                    Макарката предпочитам да не я вадя от статора. Ще си я навия на ръка без да треперя
                    Ще потърся и евентуално ще ти донеса в събота. Колкото до демонтажа на макаричката и навиването с навивачка - Паджероводът е прав. Никога не можеш да я навиеш хубаво на ръка и бобината може доста да "набъбне".
                    Дори да има накъде, това влошава характеристиките и.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #25
                      До: Пренавиване на бобина.

                      Първоначално публикуван от ivan tonin Преглед на мнение
                      За какъв мотор става дума ,че и аз имам същия проблем (с парите де) с ЦРФ 450 Р който има допълнителни намотки за фар ,но изгоряха тия за запалването, ти как ги преброи намотките.
                      Тои е развил бобината и е измерил дължината. (което е по-точен метод)
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #26
                        До: Пренавиване на бобина.

                        Говорих с един майстор от Чирпан за ръчно навиване на бобината,каза че са правили,но се получило изкривяване в параметрите и проблем в средните на мотора.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Пренавиване на бобина.

                          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                          Тои е развил бобината и е измерил дължината. (което е по-точен метод)
                          Не съм мерил дължината. Броих намотките и измерих съпротивлението на 2м. парче от жицата. По спецификация бобината е 250-370 Ома.
                          Последно намерих жица от бобина на дуплексна кутия за телефон, която е с необходимия ми диаметър, но е от две части които трябва да се свържат някъде по средата.

                          п.п. Много интересно какви изкривявания на параметрите на бобината ще се получат като е навита внимателно на ръка, а не на машина??
                          Последно редактирано от Димитър; 17-06-09, 22:59.
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #28
                            До: Пренавиване на бобина.

                            Здравей. Аз имах същия проблем с моя мотор, и ми го оправи един пич, който се занимава само с това. Струваше ми 50лв и ми даде 6м гаранция. Ако имаш път към София мога да ти дам телефона му.Поздрави!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Пренавиване на бобина.

                              Първоначално публикуван от Филип Георгиев Преглед на мнение
                              Здравей. Аз имах същия проблем с моя мотор, и ми го оправи един пич, който се занимава само с това. Струваше ми 50лв и ми даде 6м гаранция. Ако имаш път към София мога да ти дам телефона му.Поздрави!
                              Благодаря.
                              За мен е удоволствие да си го направя сам. Губи ми се тръпката ако го дам друг да ми го прави
                              Този ДР350 ми е втори мотор и имам какво да карам
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар


                              • #30
                                От: Пренавиване на бобина.

                                Да изтупам темата от прахта.
                                Имам японско извънбордово моторче, произведено през 70-те. Запалването му е магнетно без нисковолтова намотка. Има само високоволтова бобина и маховик с магнити - ротор. И чукче. При извадена свещ дава хубава силна искра, но пали много трудно и прекъсва при работа. Всичко друго е сменено, проблема е в бобината. За проба го запалих с акумулаторно запалване с външна бобина и работи добре. Купих си подобна китайска бобина от пит-байк, принципа е същия, но няма чукче. Не заработи с нея и я нарязах с ъглошлайфа. Решил съм да използвам магнитопровода и да навия нисковолтова намотка и с външна бобина да подкарам моторчето. Смятам да ползвам чукчето. Някакви идеи за необходимото съпротивление и дебелина на проводника?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X