Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Борба с алтернаторите насред път, насред морето, а при късмет - в работилницата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Борба с алтернаторите насред път, насред морето, а при късмет - в работилницата

    Мод: Тук съм отделил разговора за генераторите, който възникна в обзорната тема за акумулаторите. Разказите в картинки от drukman са по-долу в темата. Към момента още ги пише.

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Ако ми измислиш и как да си зареждам батериите при избил регулатор цена нямаш.
    Готово!
    Вадиш регулатора за да стигнеш до четките (говоря все пак за автомобилен генератор).
    На едната четка минус на другата през една крушка плюс.
    Опитно трябва да подбереш, колко вата да е крушката.
    Едно време ставаше с 21 Вата от мигач! .....

    Идеята е ..... малък ток (5 Вата крушка) малък заряд ... 55 Вата (от фара) ... по голям ...
    Последно редактирано от Ясен; 19-04-09, 15:23.
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

  • #2
    До: Що е то акумулатор и с какво се яде?

    И е 300 долара не щото толкова му струват кабелите ми щото на милион долара лодка колко да му вземеш???То под 300 $ сметка няма смисьл да му ходиш на лодката

    Ако го няма това пьк си обяснил какво става.Аз мога да кажа и какво става като някой келеш завьрти зареждачката на 30 ампера постоянни на рьчен режим - избива батериите,електричеството трьгва по заземката и изяжда вала на руля,винта на лодката,всичките цинкове,трьгва по вала на винта и набива по цинковете на мотора,яде мотора,яде ми стьпките,яде всички кранове на дьното на лодката,яде болтовете на кила,всико що е матал и е вьв водата или е зазимено му се разказва играта.
    Палиш,включвам задна и няма никой,то не мьрда.Газ 3000 оборота и едвам се влачи.Сметка в работилницата 25 000 $ и 3 месеца на трупчета.

    Па ти за едни 300 долара сега проблем праишТака дава малко по 300 и проблеми няма,електрониката да го мисли кое молко му е топло и кое колко да зарежда.И като я оплеска и сьм губил 2 мотора на пьлна газ + генератор

    Няма управия,аз за това искам прост кабел да имам в чантата
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      До: Що е то акумулатор и с какво се яде?

      Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
      Готово!
      Вадиш регулатора за да стигнеш до четките (говоря все пак за автомобилен генератор).
      На едната четка минус на другата през една крушка плюс.
      Опитно трябва да подбереш, колко вата да е крушката.
      Едно време ставаше с 21 Вата от мигач! .....

      Брат пиши.

      Това ясно,той алтернатора като автомобилния ма малко повечко на корозия дьржи и мога да го поливам с неща от рода на WD-40.
      Мога ли да му вьржа по средата един волтметьр да ги виждам колко волта ми набива или да си вьржа волтметьра директно на батерията и на коя ако са 6 примерно една за друга?
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        До: Що е то акумулатор и с какво се яде?

        Аз бих си носил един регулатор от кола за 20 пари. Не е като този за 300 пари, но все пак е много по-добре от нищо.

        Иначе, подаваш на алтернатора възбуждане през някаква крушка (5/10/21/45 вата). Крушката я подбираш според това какъв заряден ток те устройва. Той почти няма да зависи от оборотите, стига да не са много ниски.

        При това положение напрежението върху батериите бавно ще се покачва, а ти трябва да спреш да ги тъпчеш, когато волтовете ти харесат. Може и да оставиш ремъка, само изключваш възбуждането и алтернаторът се превръща в маховик.

        Ако не ти е ясно, да ти чертая схема?

        Коментар


        • #5
          До: Що е то акумулатор и с какво се яде?

          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
          Мога ли да му вьржа по средата един волтметьр да ги виждам колко волта ми набива или да си вьржа волтметьра ...........
          Волтмера .... на изхода на генератора .... на големия болт (гайка) ...

          По-нататък какво ще му връзвате .... колко акумулатора .... смятайте и мислете!
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #6
            До: Що е то акумулатор и с какво се яде?

            Я, гледам са ти го казали преди мен.

            Ся. Волтметъра само на батериите. Алтернаторът се очаква да направи малко повече, но част от напрежението ще се загуби по жиците. Батериите щом са в паралел, няма значение коя. Алтернаторът по тоя начин не го включваш, ако не са включени към него батерии, иначе ще го пукнеш и него и ще плаваш съвсем като едно време, по звездите.

            За $300-те пари, знам много добре що е то ценообразуване. Въпросът е тука да го ползва средния джипер-ентусиаст, който $300 я даде за батерии, я не.

            Коментар


            • #7
              До: Що е то акумулатор и с какво се яде?

              ААА тука аз сьм пас,от нас двамата брата е жичкаджията та той да го мисли,схема той ако ми трябва да си каже.


              А за волтметьра мерси,това ще го запомня.



              Най-терсене е с токовете и най-много проблеми са точно там,а най-малко имаш как да видиш или усетиш кьде бьркаш.

              Мерси на всички,отварям една бира.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #8
                До: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Я,
                За $300-те пари, знам много добре що е то ценообразуване. Въпросът е тука да го ползва средния джипер-ентусиаст, който $300 я даде за батерии, я не.
                С минимум трици,максумим маймуни............нали така беше

                И понеже темата все пак е за батерии,а аз се намесих да си кажа - средно батерия от нормалните по лодките дьржи 5 години.AGM пазени батерии вадят и по 10 години и натоварването при нас е доста повечко от нормалната батерия на кола ако не слагам в списька лебедките.Ако ги сложа и тях и може да догоните малко,че ние освен лебедки с вьжета,кранове за малките лодки,имаме и котви да вдигаме


                За мен по-добро от AGM няма ако да е на тройна цена.На финала пак си на сьщите пари,но на 30$ от нервите и проблемите.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  До: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                  Момчета, нека да ви кажа по просто:
                  Алтернатора е предвиден да се претоварва до някъде. Ако няма късо се справя дори с много по-голям акумулатор от предвидения. Просто дори тотално разреден акумулатор при минимален заряд отива над 10 В. Токът се вдига после когато се "съживи"

                  Големият алтернатор е опасен за акумулатора. Акумулаторите понасят лошо големия заряден ток(по-голям от предвидения)
                  За оффроуд може с два или три акумулатора предварително заредени. Ако се случат много лебедки един голям алтернатор би помогнал до някъде но същата работа втрши 15мин работа на двигателя на 2-3хил. об. За състезание се ползват геловите защото освен другите хубавини зареждат по бързо. Малко сметки.

                  нормален алтернатор 70-100А Да кажем 80А. Стандартен акумулатор 100Ач. има номинален заряден ток 10-15А В колата до 25А Над тази стойност вътрешното съпротивление се повишава рязко и тока се саморегулира Това ще рече, че могат да се зареждат два акомулатора едновременно ако не е да се кара на фарове в същото време. Ако се теглят яко лебедки и се бърза трябва и втори алтернатор и акумулатор и... там е друго.

                  Ник това дето го палиш за съживяване на акумулаторите мотора на лодката ли е или агрегат?
                  Морските понасят яко падане и зареждане повече пъти.... и струват повече. Аз минах на нормални ..и ..всяка година нови. Ма е по ефтино.
                  Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                  Към модераторите-А изтрийте го сега.
                  Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                  Коментар


                  • #10
                    До: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Кой за каквото учил. На мен в една лодка най-ясни ще са ми токовете, после двигателя, а ще ми трябват часове да се сетя кое е грот, кое кил и кое е крен или диферент.

                    Назначен си от сега ако си тьрсиш работа.Жичкаджия по прякор Светкавицата,нещото дето най го мразя ти ще го кьткаш.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      До: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                      Абе и аз съм един жичкажия... не си е работа. Понеже половината от това ми звучи като китайски, ей сега ставам, обувам си гащите и отивам да крадем алтернатор. Ще го снимам отзад и ще се опитам да кача тука снимката. И после като на идиот ако ми се обясни кое къде е, ще черпя каквото кажете. 15 мин и се връщам с алтернатора. Стискайте палци да не ме хванат докато го краднем!
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • #12
                        До: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                        Ник това дето го палиш за съживяване на акумулаторите мотора на лодката ли е или агрегат?
                        Чакай аз да ти отговоря - ако има генератор проблема е мальк,той се ползва за зареждане,че най-добре и оптимално зарежда,а не чакаме на малкото алтернаторче.Мотора само се пали през 6-8 часа за да стои топьл,генератора зарежда.
                        Ако няма генератор зареждаме с мотора на около 2000 оборота.Там е малко зор,че обикновенно имат по един алтернатор ако да е по около 150 ампера.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #13
                          До: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                          КраднАх един и не ме хванаха!

                          Хитачи, 12V-55A. Боядисан е сив за да е грозен. Означенията по нето

                          -червен кабел: R
                          -Син кабел: L
                          -Десен Лъскав болт с гайка: BAT
                          -Долен Ляв лъскав болт с гайка: Е

                          Хайде сега като на идиот да ми кажете кое къде да го включвам ако се прецака регулатора. Съжалявам, но материята ми е много тъмна.

                          Пращам бири по пощата или един ден като си дойда на ваканция, черпя до повръщане или до изчерпване на наличните количества алкохол в кръчмата. Вие сте!


                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар


                          • #14
                            До: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                            Първоначално публикуван от targa
                            Ама и ти си един апашинмале, мале. Ако с това си вадиш хляба, гладен ще умреш. Тука за 1час, щяха да довлекат мотора.
                            Той кат краде ги краде целите,после брокерите се чудят как лодката е тука,а собственика забравил да остави ключовете в офиса.Ма то дизел с кабели да не можеш да запалиш срамота.А и Янмар мотори са с един и сьщ ключ или средно около 70% от лодките тук.

                            Това не сьм ви го казал аз де,ключа в Ибей е десетина кинта.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #15
                              До: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                              Ако добре виждам на това регулатора е вътре. Ако изгори тогава нема значение кое къде ще сложиш. Не става. За по сигурно дай номер.

                              Един алтернатор има следните изходи:
                              Бат- отива на +12в.=На акумулатора.
                              L=+ идва от контактния ключ +12в.
                              R,= Това е езхода за лампата. обикновенно когато зарежда дава на маса-минус.

                              Това Е може да е "-" минус, маса или не е ясно

                              Ако изгори регулатора сменяш цялата плочка барабар с диодите-6 блтчета са и струва 60-80лв.
                              Тука тия ги има и на части. Ротора като изгори е кофти.
                              Последно редактирано от drukman; 22-03-09, 22:58.
                              Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                              Към модераторите-А изтрийте го сега.
                              Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X