Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с тоците при Самурая.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с тоците при Самурая.

    Първоначално публикуван от Bravo Преглед на мнение
    Акумулаторите - единия е чисто нов, другия е на 1година. Не съм ги мерил. Един познат електричар каза, че има голяма оттечка някъде. Та в последните седмици махах минуса когато не я карам дълго време. Но сега изобщо не иска да пали.
    Това за масите ... как могат да се проверят? има линякакъв уред, или трябва да търся всяка зазимяваща клема и да я оглеждам за мърсотии? Нещо елетротехниката в нашето поколение не са ни я преподавали качествено
    Електричаря каза или премери? Иначе уреда е оммер. Мери се при разкачен акумулатор. А оглеждането и зачистването също помага. Иначе зарежда ли генератора и колко?
    Бе за жичкаджия си май.

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с тоците при Самурая.

      Дамм явно съм за жичкаджия. Само,че не мога да я запаля, а жичкаджия, който да ходи да адрес не намирам...та се уча сам . Научих се да меря утечка (научих и че не се казва оттечка). Махам минуса на акумулатора и меря с мултицета. Утечката ми е 12A. Или аз нещо не съм измерил или работата е сериозна.
      Но луд умора нема, само се поти.
      П.С. Ако някой познава жичкаджия, който ще се навие да доиде до нас (Варна) да помогне и да ме избави от самоучението, ще съм му много благодарен
      Последно редактирано от Bravo; 24-02-10, 20:32. Причина: слаб по физика
      ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
      Учи се от всеки, не подражавай на никого, работи здраво!
      In God we trust, all others must pay in advance.

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с тоците при Самурая.

        Първоначално публикуван от Bravo Преглед на мнение
        Дамм явно съм за жичкаджия. Само,че не мога да я запаля, а жичкаджия, който да ходи да адрес не намирам...та се уча сам . Научих се да меря утечка (научих и че не се казва оттечка). Махам минуса на акумулатора и меря с мултицета. Утечката ми е 12A. Или аз нещо не съм измерил или работата е сериозна.
        Но луд умора нема, само се поти.
        П.С. Ако някой познава жичкаджия, който ще се навие да доиде до нас (Варна) да помогне и да ме избави от самоучението, ще съм му много благодарен
        Ауууу и аз тези дни писах "отечка" ама 12А х 12V = 144W ( примерно два броя фарове на дълги), на първо четене се сещам за откачане на дебелата жица към алтернатора и повторно мерене, т.е. нещо по изправителния блок ....
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с тоците при Самурая.

          Първоначално публикуван от Bravo Преглед на мнение
          Утечката ми е 12A.
          А стига, бе. Нищо ли не пуши...
          Как го мериш? Загасен двигател и без контакт - както и нищо включено?
          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с тоците при Самурая.

            Нищо не пуши, но когато звъртя ключа да паля и тоците падат.
            А и нещо не съм го измерил, явно. 12А се получава когато замеря зазимената клема (откачена) и минуса на акумулатора . При замерване на зазимената клема(откачена) и плюса на акумулатора ми отчете 0.6А.
            При махане последователно на бушоните установих, че бушона за клаксона и вътрешното осветление и за запалването правят проблеми. И сега започва великото търсене по-подробно.
            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
            Учи се от всеки, не подражавай на никого, работи здраво!
            In God we trust, all others must pay in advance.

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с тоците при Самурая.

              Първоначално публикуван от Bravo Преглед на мнение
              Нищо не пуши, но когато звъртя ключа да паля и тоците падат.
              А и нещо не съм го измерил, явно. 12А се получава когато замеря зазимената клема (откачена) и минуса на акумулатора . При замерване на зазимената клема(откачена) и плюса на акумулатора ми отчете 0.6А.
              При махане последователно на бушоните установих, че бушона за клаксона и вътрешното осветление и за запалването правят проблеми. И сега започва великото търсене по-подробно.
              Абе човек, направо ме плашиш с тия измервания. Чети сега внимателно.... то вече е писано някъде, ама не ми се рови.

              Утечката се мери при изключени консуматори - ключа изваден, фарове, касетофони и прочее - изгасено.

              Охлабваш минусовата клема, без да я откачаш. Закачаш единия край на ампермера към маса (стабилна, чиста маса, не някоя ръжда), другия го опираш отгоре на минусовата клема на акумулатора. След което вадиш клемата и гледаш какво показва. някой и друг милиампер - как да е, ама 12А просто не е сериозно.
              НЕ мери между плюса и масата на ампери, че ще се взривиш! или поне ще подпалиш уредчето. На откачена маса няма да стане нищо, но няма и никакъв смисъл.

              Както каза и Дедо Владо, ако въпреки това ти отчита такива бесни тоци, смятай, че или ти е заминал изправителния блок на генератора, или имаш юнашко късо съединение някъде, но тогава наистина ще пуши и ще мирише. Между другото, за такъв ток не ти трябва ампермер - ще плючи доста яка искра когато се опиташ да включиш акумулатора.

              От там нататък. Ако си дал на контакт, тока ще е много по-голям, но 12А пак са много като за Самурая. В никакъв случай не пробвай да въртиш на стартер през ампермера!

              След като бушона на клаксона се ебава, там е лесно - има една жица до самия клаксон. Ако клаксона не ти е оригинален - гледай внимателно как е включен. Ако е оригиналния и жицата до него е здрава, другата жица отива от клаксона до кормилото и там свършва.

              Бушона за купето... де да знам, първо провери жиците на запалката и касетофона (по принцип май е на отделен бушон, ама изпълнения всякакви, а и не помня вече).
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X