Здравейте колеги! Може ли да ми помогнете с ясна схема за подкарването на двигателя и някои от основните уреди към него, като лампа за зареждане на батерията, лампа за налягане на маслото и температура на двигателя, като съм си запазил стрелковия уред за температурата на шкодака. И не забравяите електронно-магнитния жигльор на карбуратора. Мисля, паленето да се осъществява с контактно ключе и бутон. И понеже на тази машина и би бил по полезен оборотомер отколкото скоростомер, ще питам възможно ли е да стане това, и как? Снимки, съвсем скоро!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Помощ за ел. инсталация на 120Л
Свий
X
-
До: Помощ за ел. инсталация на 120Л
На 105/20 клапана за ПХ е директно на + на бобината. Няма краен изключвател от педала за газ или дроселната клапа. (Само при 130 и 136L има)Първоначално публикуван от diablq Преглед на мнениеЗдравейте колеги! Може ли да ми помогнете с ясна схема за подкарването на двигателя и някои от основните уреди към него, като лампа за зареждане на батерията, лампа за налягане на маслото и температура на двигателя, като съм си запазил стрелковия уред за температурата на шкодака. И не забравяите електронно-магнитния жигльор на карбуратора. Мисля, паленето да се осъществява с контактно ключе и бутон. И понеже на тази машина и би бил по полезен оборотомер отколкото скоростомер, ще питам възможно ли е да стане това, и как? Снимки, съвсем скоро!
Лампата за маслото получава + на контакт и се замасява през датчика.
Стрелковият уред за температура има + на контакт, маса и изход към датчика на главата.
Бобината получава + при контакт (извод 15). Извод 1 е на чукче и кондензатор.
Грубо центровката се прави, като превърташ белега на шайбата на КВ на 5 градуса преди ГМТ (капакът на ангренажа е разграфен)
Разхлабваш делкото и го завърташ по посока на движение, в случая по часовника) даваш контакт. Междувременно кабелът за ВН от бобината е изваден и се държи на около 5 мм от маса. Завърташ бавно делкото обратно на часовника и където прескочи искра стягаш.
Палецът показва по капачката кой цилиндър е в такт "работа" При правилно зацепен прекъсвач разпределител, трябва да е 1 или 4.
Останали са ми някои неща от шкода, които с радост бих ти подарил.Последно редактирано от Scrapheap; 20-01-09, 20:08."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Помощ за ел. инсталация на 120Л
Ето ти пълна документация на Skoda 120. Там има и схемите, и настройките на двигателя, и каквото се сетиш...
Коментар
-
До: Помощ за ел. инсталация на 120Л
Благодаря! Вече нещата ми се изясниха. Относно някои части, ползвам само двигатела, скоростната кутия и кормилния прът с рейката. М/у другото, аз двигателя го подкарах но не бях сигурен в зареждането, за момента имам проблеми с чукчето, незнам защо но постоянно се цапа. Кажете нещо за оборотомера? Доколкото разбрах става с ладов, като му подавам от минуса на бобината!
Коментар
-
До: Помощ за ел. инсталация на 120Л
На почти всякакъв 4-цилиндров двигател става от Лада, ако му подадеш минуса на бобината. Така работят повечето оборотомери.
А защо точно двигател от Шкода? Какво си решил да правиш с него?
Коментар
-
До: Помощ за ел. инсталация на 120Л
По всяка вероятност бобината която използваш е за електронно запалване . Имаше преди едни български модули които се свързваха с вход от чукчето и изход към бобината , характерно беше , че се откача кондензатора. Имах преди такива проблеми с ШКОДАТА и това беше решението.След монтажа на устройството забравяш къде е чукчето.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Надявам се това да бъде съвсем скоро.
Коментар