Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за ел. инсталация на 120Л

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ за ел. инсталация на 120Л

    Здравейте колеги! Може ли да ми помогнете с ясна схема за подкарването на двигателя и някои от основните уреди към него, като лампа за зареждане на батерията, лампа за налягане на маслото и температура на двигателя, като съм си запазил стрелковия уред за температурата на шкодака. И не забравяите електронно-магнитния жигльор на карбуратора. Мисля, паленето да се осъществява с контактно ключе и бутон. И понеже на тази машина и би бил по полезен оборотомер отколкото скоростомер, ще питам възможно ли е да стане това, и как? Снимки, съвсем скоро!

  • #2
    До: Помощ за ел. инсталация на 120Л

    Някъде имах цветна схема на инсталацията на 120 L.Ако я намеря, ще я пусна тук.Обърни се към колегата m_g, той притежава няколко Шкоди и е много навътре в нещата.
    Успех!
    С "Фармахим" - непобедим
    Дизел - само дънки!

    Коментар


    • #3
      До: Помощ за ел. инсталация на 120Л

      А за оборотомера, някакви идеи

      Коментар


      • #4
        До: Помощ за ел. инсталация на 120Л

        Първоначално публикуван от diablq Преглед на мнение
        Здравейте колеги! Може ли да ми помогнете с ясна схема за подкарването на двигателя и някои от основните уреди към него, като лампа за зареждане на батерията, лампа за налягане на маслото и температура на двигателя, като съм си запазил стрелковия уред за температурата на шкодака. И не забравяите електронно-магнитния жигльор на карбуратора. Мисля, паленето да се осъществява с контактно ключе и бутон. И понеже на тази машина и би бил по полезен оборотомер отколкото скоростомер, ще питам възможно ли е да стане това, и как? Снимки, съвсем скоро!
        На 105/20 клапана за ПХ е директно на + на бобината. Няма краен изключвател от педала за газ или дроселната клапа. (Само при 130 и 136L има)
        Лампата за маслото получава + на контакт и се замасява през датчика.
        Стрелковият уред за температура има + на контакт, маса и изход към датчика на главата.
        Бобината получава + при контакт (извод 15). Извод 1 е на чукче и кондензатор.
        Грубо центровката се прави, като превърташ белега на шайбата на КВ на 5 градуса преди ГМТ (капакът на ангренажа е разграфен)
        Разхлабваш делкото и го завърташ по посока на движение, в случая по часовника) даваш контакт. Междувременно кабелът за ВН от бобината е изваден и се държи на около 5 мм от маса. Завърташ бавно делкото обратно на часовника и където прескочи искра стягаш.
        Палецът показва по капачката кой цилиндър е в такт "работа" При правилно зацепен прекъсвач разпределител, трябва да е 1 или 4.

        Останали са ми някои неща от шкода, които с радост бих ти подарил.
        Последно редактирано от Scrapheap; 20-01-09, 19:08.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          До: Помощ за ел. инсталация на 120Л

          Ето ти пълна документация на Skoda 120. Там има и схемите, и настройките на двигателя, и каквото се сетиш...

          Коментар


          • #6
            До: Помощ за ел. инсталация на 120Л

            Благодаря! Вече нещата ми се изясниха. Относно някои части, ползвам само двигатела, скоростната кутия и кормилния прът с рейката. М/у другото, аз двигателя го подкарах но не бях сигурен в зареждането, за момента имам проблеми с чукчето, незнам защо но постоянно се цапа. Кажете нещо за оборотомера? Доколкото разбрах става с ладов, като му подавам от минуса на бобината!

            Коментар


            • #7
              До: Помощ за ел. инсталация на 120Л

              На почти всякакъв 4-цилиндров двигател става от Лада, ако му подадеш минуса на бобината. Така работят повечето оборотомери.

              А защо точно двигател от Шкода? Какво си решил да правиш с него?

              Коментар


              • #8
                До: Помощ за ел. инсталация на 120Л

                Става на въпрос за двумесно бъги, което си е почти готово. След някой друг ден ще кача снимки на целия ни самоделен автопарк. Надявам се това да бъде съвсем скоро.

                Коментар


                • #9
                  До: Помощ за ел. инсталация на 120Л

                  По всяка вероятност бобината която използваш е за електронно запалване . Имаше преди едни български модули които се свързваха с вход от чукчето и изход към бобината , характерно беше , че се откача кондензатора. Имах преди такива проблеми с ШКОДАТА и това беше решението.След монтажа на устройството забравяш къде е чукчето.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X