Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Местене на акумулатор - кабели и клеми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    .... Не съм виждал BMW-та с лебедка ...
    Страх ги е от мечки.
    Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
    http://www.cardomain.com/ride/2562837

    Коментар


    • #17
      До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Това звучи добре, ама някой има ли представа какво е сечението на кабела? Защото имам опасения, че колкото и да е оригинален, може да не ми свърши работа. Не съм виждал BMW-та с лебедка ...
      Мисля че ще ти дойде тъничък. По спомени е около 25-30 квадрата. Малко насоки къде да търсиш - при трета серия (е30)акумулатора е в багажника само на моделите с шестцилиндров двигател. При пета серия(е34) е под задната седалка в дясно. Само такива съм имал.
      “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
      Walter Rohrl
      GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

      Коментар


      • #18
        До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

        Ако такива клеми могат да ти свършат работа - имам няколко броя за "+" и "-".
        Прикачени файлове
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #19
          До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

          Подходящи кабели за преместване на акумулатора "отзад" има в автомобилите BMW. Там акумулатора заводски си е монтиран в багажника
          Или под задната седалка
          Относно сечението, каква е консумацията на лебедката?

          Коментар


          • #20
            До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

            Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнение
            ... Относно сечението, каква е консумацията на лебедката?
            По данни на производителя - 480 А при максималeн товар.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

              Стандартния ред за сечения на кабели в България е 35, 50, 70, 95 мм2. Предлагат се български и чужди кабели с това сечение, както с PVC изолация, така и с каучукова.
              Могат да се купят от следните места: Тилком, Стилмет, Кабелкомерс, Софиякаб, Контрагент 35 и много други търговци занимаващи се с кабели. От там могат да се намерят и накрайници за кримпване към проводника. Клещи за кримпване трябва да потърсиш от някой който се занимава с тази дейност. Ако не намериш клещи - обади се ще свършим работа - мога да кримпвам до 120 мм2 всички стандартни сечения.

              Преди да купиш обаче клемите за акумулатора, виж дебелината на кабела, да не се окаже че не може да я набуташ в клемата. Все пак клемите не ги правят за тези сечения.

              Успех
              Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
              LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
              Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

              Коментар


              • #22
                До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

                Чаво,от две години съм с кабел 35кв. и нямам никакви ядове.Теорията не ме интересува.

                Коментар


                • #23
                  До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

                  Първоначално публикуван от Явор(dorzi) Преглед на мнение
                  Чаво,от две години съм с кабел 35кв. и нямам никакви ядове ...
                  Колко е дълъг кабелът?
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

                    Около 2,5м.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

                      Първоначално публикуван от Явор(dorzi) Преглед на мнение
                      Чаво,от две години съм с кабел 35кв. и нямам никакви ядове.Теорията не ме интересува.
                      Яворе, имаш предвид Нивата, а тя е бензин. Чаво е енергоемък за старт дизел.
                      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                      www.ADV-Bulgaria.com

                      Коментар


                      • #26
                        До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        Тъй като в следствие на варварска експлоатация...
                        Може и да си запознат, но за всеки случай да спомена. Кабелните обувки, например към стартера и масата задължително трябва да са медни. Алуминиевите не са подходящи за меден проводник.
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

                          Чавдаре знам точно как се прави това със кабелите и клемите,гарантирано по най качествения начин.Йосиф сам от Варна със Витарата,обади ми се че е дълго за обяснение. 0887 62 66 60
                          [url]www.4x4varna.com[/url]

                          Коментар


                          • #28
                            До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

                            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                            Може и да си запознат, но за всеки случай да спомена ...
                            Ако бях запознат, нямаше да питам. Благодаря за съвета!
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

                              Типичното натоварване на ел инсталацията е около 6A/на кв.мм
                              Ти ако искаш да се презастраховаш може да го сложиш 5A/на кв.мм

                              Тогава гледаш кое е нещото което ти гълта най-много ток (лебедка, стартер..) и този ток го делиш на 5

                              И това ти е препоръчителното сечение на кабела с което да нямаш голями загуби

                              После в магазина гледаш с какви размери разполагат и закръгляваш

                              за справка - 35кв гумиран (PVC-то е по евтино) кабел е около 10лв/метър

                              И като монтираш кабела е добре да го пъхнеш и гофрирана тръба

                              Коментар


                              • #30
                                До: Местене на акумулатор - кабели и клеми

                                Според мен е най добре да се вземе гумиран проводник и да се постави в термосвиваем шлаух и да се нагрее с пистолет за горещ въздух. Става бетон.
                                За акумулатора не се притеснявай къде ще го сложиш само да е закрепен добре. На Е-класата ми е стандартно под задната седалка, а си е най-обикновен.
                                Ще следя темата, че ми е интересно как да закрепя кабелите на лебедката към клемите на акумулатора или някъде на друго място.
                                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X