До: Едно въпросче за акумулатор .
така е да ,аз карах доста на тойотата(73-ка) с един,а фабрично си е за два(по 70ап/ч не съм имал проблеми .колегите по-горе са прави,не слагай два с различни характеристики и възраст ще се прецакат един друг
има доста модели при които има соленоиден вентил(прекъсвач) които включва единия или двата акумолатори,в зависимост от режима и натоварването(например паджеро) ,така е и на тойота80-ката ми,но съм го монтирал като допълнителна екстра и съм с 2 х 100ап/ч
неотдавна приятел имаше проблем с това и го разкара ,един стар дападжийски токаджия му побългари перфектно инсталацията еи сега си е с един 100амперов и нема грижи. ако не се лъжа,твоя рънър е 3 литра ,така че ако ти е читав мотора и немаш проблеми при палене и с един по 100 ще закърпиш положението.
не казвам ,че това е най правилния и желан вариянт ,но е изпитан и работи добре.
така е да ,аз карах доста на тойотата(73-ка) с един,а фабрично си е за два(по 70ап/ч не съм имал проблеми .колегите по-горе са прави,не слагай два с различни характеристики и възраст ще се прецакат един друг
има доста модели при които има соленоиден вентил(прекъсвач) които включва единия или двата акумолатори,в зависимост от режима и натоварването(например паджеро) ,така е и на тойота80-ката ми,но съм го монтирал като допълнителна екстра и съм с 2 х 100ап/ч
неотдавна приятел имаше проблем с това и го разкара ,един стар дападжийски токаджия му побългари перфектно инсталацията еи сега си е с един 100амперов и нема грижи. ако не се лъжа,твоя рънър е 3 литра ,така че ако ти е читав мотора и немаш проблеми при палене и с един по 100 ще закърпиш положението.
не казвам ,че това е най правилния и желан вариянт ,но е изпитан и работи добре.
Коментар