Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Едно въпросче за акумулатор .

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Едно въпросче за акумулатор .

    Проблема ми е следния : на жипката-Рънър имам 2 акумулатора, въпроса ми е следния, имам читав 100 амперов ак. и влиза без проблем, но се питам дали ще върши работа след като другият е заминал тотално(те и двата са за брак), дали ще ми хаби читавия 100 ам-ов ?
    Пробвал съм да заредя само единия и като сложа заредения неще да пали защото незареденият ми дърпа тока от този, който съм заредил, като откача незаредения си пали без проблеми, малко сложно го обясних, дано да сте ме разбрали .
    И дали ще има проблем, ако карам временно с един акумулатор докато си взема и втори читав ?

  • #2
    До: Едно въпросче за акумулатор .

    Колега, не се занимавай с глупости, а си вземи нов акумулатор! Боли финансово, но по-добре да се разминеш само с един сега.

    Коментар


    • #3
      До: Едно въпросче за акумулатор .

      Първоначално публикуван от dinko Преглед на мнение
      Колега, не се занимавай с глупости, а си вземи нов акумулатор! Боли финансово, но по-добре да се разминеш само с един сега.

      То ако беше само един нямаше да пиша тази тема, трябва да сменя и двата, а 2x170= 340, а в момента имам читав един за това и поствам темата !
      А и въпроса е общо образователен, така че ще чакам и други мнения, иначе щях да питам от къде да си взема акумулатори, приятел, консумативите в една жипка не са само един акумулатор, та дали са глупости мога да преценя и самия АЗ !
      Не се заяждам, но отговори от този сорт "не се занимавай с глупости" изглеждат малко смешно, най лесно е да се отиде в сервиз или в магазин"дай най новото", да ама не, ТИ при всеки пробллем ли търчиш в магазина ?
      Мерси все пак за мнението !

      пп.
      Трябва да купя два еднакви акумулатора с по малко ампери, та питам дали мога да заместя с един временно докато ги купя нови ! Този, който го имам(и въпроса е точно за него) е да мога да си паля жипката докато взема нови !
      Последно редактирано от LEDENATA; 09-06-08, 20:19.

      Коментар


      • #4
        До: Едно въпросче за акумулатор .

        На колите с 2, се купуват 2 еднакви, едновременно. Иначе няма никога да имаш читави 2 акумулатора.

        Купуват се заедно, зареждат се заедно, експлоаторат се заедно, и се изхвърлят заедно. Ако некой е останал читав, може да го подариш/продадеш на някой, чието возило е само с един.

        Всички други комбинации не стават. Казва ти го препатил човек, стигнал до това по трудния начин.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          До: Едно въпросче за акумулатор .

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          На колите с 2, се купуват 2 еднакви, едновременно. Иначе няма никога да имаш читави 2 акумулатора.

          Купуват се заедно, зареждат се заедно, експлоаторат се заедно, и се изхвърлят заедно. Ако некой е останал читав, може да го подариш/продадеш на някой, чието возило е само с един.

          Всички други комбинации не стават. Казва ти го препатил човек, стигнал до това по трудния начин.
          99% съм сигурен, че е така,идеята ми беше да изкарам известно време с един малко по силен като ампери, докато си купя еднакви, какво ще стане, ако съм само с един за известно време ?

          Коментар


          • #6
            До: Едно въпросче за акумулатор .

            Сега е топло. Нищо няма да стане. Най-много да пали по-трудно. Проблемите обикновено са зимата.

            Обаче ако сега купиш един, да речем 100Ah, а след половин година решиш да купиш още един - същия, те вече ще имат разлика помежду си, и няма да се товарят, зареждат и разреждат еднакво. Съответно по-новия ще поема повече товар.

            Отделно ако са от различни партиди, също имат разлика. А и не знам дали ще ти заверят гаранционната карта като видят на кола с място за два само един.

            Тук-там дават и на изплащане - замисли се и за този вариант. Те постоянно поскъпват така или иначе.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #7
              До: Едно въпросче за акумулатор .

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Сега е топло. Нищо няма да стане. Най-много да пали по-трудно. Проблемите обикновено са зимата.

              Обаче ако сега купиш един, да речем 100Ah, а след половин година решиш да купиш още един - същия, те вече ще имат разлика помежду си, и няма да се товарят, зареждат и разреждат еднакво. Съответно по-новия ще поема повече товар.

              Отделно ако са от различни партиди, също имат разлика. А и не знам дали ще ти заверят гаранционната карта като видят на кола с място за два само един.

              Тук-там дават и на изплащане - замисли се и за този вариант. Те постоянно поскъпват така или иначе.
              Аз си мислих, че имам читав 100 ам. , но се оказа, че не държи грам ток, та идеята ми беше да покарам някой друг ден само с него, но уви трябват си нови акумулатори, интересуваше ме най вече това, дали може да се кара и с един като е направено за два .
              Примерно сваляш единия зареждаш го 10-на часа, а през това време си караш само на втория !
              Мерси за мненията !

              Коментар


              • #8
                До: Едно въпросче за акумулатор .

                Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнение
                ТИ при всеки пробллем ли търчиш в магазина ?
                Aко се налага - да. В случая бих.

                Коментар


                • #9
                  До: Едно въпросче за акумулатор .

                  Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнение
                  интересуваше ме най вече това, дали може да се кара и с един като е направено за два .
                  Може, стига стартера ти да е 12 волтов. Ако върти с нормални обороти с един акумулатор и пали нормално, значи може.

                  Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнение
                  Примерно сваляш единия зареждаш го 10-на часа, а през това време си караш само на втория !
                  Мерси за мненията !
                  Ако ги въртиш - да, но в никакъв случай не слагай незареден и зареден едновременно.

                  Сега е топло. Щом сега не искат да работят, значи са съвсем за буклука. Не си прави експерименти, защото понякога излизат скъпо. Я алтернатор, я стартер, а в най-лошия случай компютър.

                  Козата си сака пръч!
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Едно въпросче за акумулатор .

                    Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнение
                    Примерно сваляш единия зареждаш го 10-на часа, а през това време си караш само на втория !
                    Първо има значение кое къде е вързано. Виждал съм например случаи(не знам фабрично или от някой майстор в последствие) левите и десни светлини да са вързани само към единия от акумулаторите. За алармата почти сигурно, че са я сложили само към единия и, ако има и имобилайзер... Така че дали можеш да караш - зависи. Ако ще го правиш не гледай само паленето, а си провери и всички светлини и т.н., за да няма неприятни изненади.

                    Иначе горната схема не е добра идея и заради друго. Акумулаторите ти не само, че трябва да са абсолютно еднакви, но и да са калибрирани, т.е. заредени до абсолютно едно и също ниво. Иначе от алтернатора се зарежда само единия, другия пада бързо. Зимата може като нищо да стане за боклука, а както вече се спомена си трябват два абсолютно еднакви, така че на практика и другия ще е за смяна. Ама и да не зимата, ако редовно го правиш този номер, постепенно ще си променят характеристиките в различна степен.. и пак ще трябва да купуваш два нови.
                    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Едно въпросче за акумулатор .

                      Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                      Първо има значение кое къде е вързано. Виждал съм например случаи(не знам фабрично или от някой майстор в последствие) левите и десни светлини да са вързани само към единия от акумулаторите. За алармата почти сигурно, че са я сложили само към единия и, ако има и имобилайзер... Така че дали можеш да караш - зависи. Ако ще го правиш не гледай само паленето, а си провери и всички светлини и т.н., за да няма неприятни изненади.

                      Иначе горната схема не е добра идея и заради друго. Акумулаторите ти не само, че трябва да са абсолютно еднакви, но и да са калибрирани, т.е. заредени до абсолютно едно и също ниво. Иначе от алтернатора се зарежда само единия, другия пада бързо. Зимата може като нищо да стане за боклука, а както вече се спомена си трябват два абсолютно еднакви, така че на практика и другия ще е за смяна. Ама и да не зимата, ако редовно го правиш този номер, постепенно ще си променят характеристиките в различна степен.. и пак ще трябва да купуваш два нови.
                      Това за светлините ми се струва,че няма как да стане !

                      Коментар


                      • #12
                        До: Едно въпросче за акумулатор .

                        Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнение
                        Това за светлините ми се струва,че няма как да стане !
                        Има. Като се заиграе някой "виртуоз" не знаеш какво може да сътвори. В половин София няма читав жичкаджия. Като видят повече от 5 жици накуп, бягат като ужилени.

                        Най-вероятно двата са вързани успоредно. Поне на буса, който карах бяха така. И стартера беше на 12V. Виждал съм и на още 3-4 возила същото. Обаче има системи, които палят на 24V, а всичко останало е на 12. Виж какво ти пише на алтернатора. Ако е 12V, е 99% сигурно че са успоредно вързани.

                        Често като е нужен голям акумулатор слагат 2 по-малки от двете страни. Най-малкото за уравновесяване. Един 100Ah съвсем не тежи малко. 150Ah пък съвсем. Класическата схема е 2 по около 70-80Ah.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Едно въпросче за акумулатор .

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Има. Като се заиграе някой "виртуоз" не знаеш какво може да сътвори. В половин София няма читав жичкаджия. Като видят повече от 5 жици накуп, бягат като ужилени.

                          Най-вероятно двата са вързани успоредно. Поне на буса, който карах бяха така. И стартера беше на 12V. Виждал съм и на още 3-4 возила същото. Обаче има системи, които палят на 24V, а всичко останало е на 12. Виж какво ти пише на алтернатора. Ако е 12V, е 99% сигурно че са успоредно вързани.

                          Често като е нужен голям акумулатор слагат 2 по-малки от двете страни. Най-малкото за уравновесяване. Един 100Ah съвсем не тежи малко. 150Ah пък съвсем. Класическата схема е 2 по около 70-80Ah.
                          Спарки здрасти, мисля, че няма как да стане това със светлините, щом пали само с ляв или с десен акумулатор !

                          Коментар


                          • #14
                            До: Едно въпросче за акумулатор .

                            Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнение
                            Спарки здрасти, мисля, че няма как да стане това със светлините, щом пали само с ляв или с десен акумулатор !
                            При теб не е така със сигурност. Най-вероятно акумулаторите ти са свързани перманентно успоредно, и всичко по колата ти е на 12V. Тоест все едно имаш един по-голям акумулатор.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Едно въпросче за акумулатор .

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              При теб не е така със сигурност. Най-вероятно акумулаторите ти са свързани перманентно успоредно, и всичко по колата ти е на 12V. Тоест все едно имаш един по-голям акумулатор.
                              Точно !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X