До: Търся схема на зареждане
belmeken, виждам,че искаш да си направиш самоделно устройство за зареждане на акумулатори.Май не си много добре с техниката, както виждам.Това няма да ти попречи да го направиш обаче с малко повече желание и упоритост.Не е нужно да правиш сложни устройства.
Напълно поддържам мнението на bojitch,което цитирам дословно:
Само да питам - каква е целта на толкова сложни зареждачки. Акумулатор не се зарежда за 3мин. 22сек. и 4десети Има достатъчно време да се проследи заряда. Тези усложнения водят до много ниска надежност и от там опасност за акумулатора! Освен това има и друго - "Електронните" зареждачки изключват на определено напрежение, което е равностойно на зареждане от алтернатора, а това не е зареден акумулатор.
Най-добрата зареждачка за автом. акумулатор - 100W траф. напрежение 18 - 20V променливо и еднопътно изправяне!
Хайде успех
Много вярно,само допълвам.
Една зареждачка ти трябва да ти дава 3-4 ампера ток,важен е тока на заряд,само той е важен !
Включваш акумулатора за една вечер на заряд и сутринта си наред.Ако е зимно време и акумулатора ти върти слабо, дори е достатъчно да го свалиш и вечерта да пренощува в по топло помещение,резултата е поразителен.От по високата температура алумулатора си възвръща капацитета/донякъде/.
Но ако в началото на зимата, при първия по голям студ ти откаже и е на повече от 2-4 години, и ти е нужна колата- НОВ.
Е,това дето съм го писал е от собствен опит.
Да знаеш какъв яд съм брал на една година акумулатор,зареждайки го със много спейшъл home made зарядно, с поддържане на напрежението и поддържане на тока...Няма да ти казвам как го хвърлих на година и половина...
belmeken, виждам,че искаш да си направиш самоделно устройство за зареждане на акумулатори.Май не си много добре с техниката, както виждам.Това няма да ти попречи да го направиш обаче с малко повече желание и упоритост.Не е нужно да правиш сложни устройства.
Напълно поддържам мнението на bojitch,което цитирам дословно:
Само да питам - каква е целта на толкова сложни зареждачки. Акумулатор не се зарежда за 3мин. 22сек. и 4десети Има достатъчно време да се проследи заряда. Тези усложнения водят до много ниска надежност и от там опасност за акумулатора! Освен това има и друго - "Електронните" зареждачки изключват на определено напрежение, което е равностойно на зареждане от алтернатора, а това не е зареден акумулатор.
Най-добрата зареждачка за автом. акумулатор - 100W траф. напрежение 18 - 20V променливо и еднопътно изправяне!
Хайде успех
Много вярно,само допълвам.
Една зареждачка ти трябва да ти дава 3-4 ампера ток,важен е тока на заряд,само той е важен !
Включваш акумулатора за една вечер на заряд и сутринта си наред.Ако е зимно време и акумулатора ти върти слабо, дори е достатъчно да го свалиш и вечерта да пренощува в по топло помещение,резултата е поразителен.От по високата температура алумулатора си възвръща капацитета/донякъде/.
Но ако в началото на зимата, при първия по голям студ ти откаже и е на повече от 2-4 години, и ти е нужна колата- НОВ.
Е,това дето съм го писал е от собствен опит.
Да знаеш какъв яд съм брал на една година акумулатор,зареждайки го със много спейшъл home made зарядно, с поддържане на напрежението и поддържане на тока...Няма да ти казвам как го хвърлих на година и половина...
Коментар