Здравейте колеги, имам малък проблем с напрежението. Когато се вдигнат оборотите по-рязко, без значение дали на празен ход или в движение, напрежението към акумулатора пада до около 12В за 1-2 секунди и пак се нормализира сякаш се включва много голям консуматор. Двигателя е мерцедес М113 и алтернатора е 150А, акумулатора е жълта оптима, която е умирала два пъти за 2 години поради забравен консуматор. Показанията са от волтметъра на таблото и такъв в радиостанцията, която е вързана директно към акумулатора и със сигурност са коректки. Другата седмица ще сваля алтернатора за обслужване и акумулатора за проверка. Има ли нещо друго, което е добре да проверя? За сега не създава проблеми, но няма начин да го оставя така.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Спад на напрежение при форсиране
Свий
X
-
От: Спад на напрежение при форсиране
Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнениеЗдравейте колеги, имам малък проблем с напрежението. Когато се вдигнат оборотите по-рязко, без значение дали на празен ход или в движение, напрежението към акумулатора пада до около 12В за 1-2 секунди и пак се нормализира сякаш се включва много голям консуматор. Двигателя е мерцедес М113 и алтернатора е 150А, акумулатора е жълта оптима, която е умирала два пъти за 2 години поради забравен консуматор. Показанията са от волтметъра на таблото и такъв в радиостанцията, която е вързана директно към акумулатора и със сигурност са коректки. Другата седмица ще сваля алтернатора за обслужване и акумулатора за проверка. Има ли нещо друго, което е добре да проверя? За сега не създава проблеми, но няма начин да го оставя така.
-
От: Спад на напрежение при форсиране
Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнениеВариант да приплъзва ремъка или да изпуска фрайлауф шайбата ако има такава
Коментар
-
От: Спад на напрежение при форсиране
Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнениеНе знам, не издава никакви звуци. Ремъка е нов.
Коментар
-
От: Спад на напрежение при форсиране
Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнениеТова, че не издава звуци не значи че не приплъзва моментно в един малък период от време. А шайбата на алтернатора ?
Коментар
-
От: Спад на напрежение при форсиране
Четки, най-вероятно. Но първоизточника на проблема предполагам е колектора. При повишаване на оборотите четките подскачат и искрят и допълнително доувреждат колектора. Смяната с нови решава проблема за малко."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
От: Спад на напрежение при форсиране
На два мои автомобили на празен ход , напрежението е 14.4 волта,ако е по студено 14.7 волта ,при обороти над 1200 да речем,заковава на 13.7 независимо от товар,обороти и т.нGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Спад на напрежение при форсиране
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеНа два мои автомобили на празен ход , напрежението е 14.4 волта,ако е по студено 14.7 волта ,при обороти над 1200 да речем,заковава на 13.7 независимо от товар,обороти и т.н
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар