Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спад на напрежение при форсиране

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Спад на напрежение при форсиране

    Здравейте колеги, имам малък проблем с напрежението. Когато се вдигнат оборотите по-рязко, без значение дали на празен ход или в движение, напрежението към акумулатора пада до около 12В за 1-2 секунди и пак се нормализира сякаш се включва много голям консуматор. Двигателя е мерцедес М113 и алтернатора е 150А, акумулатора е жълта оптима, която е умирала два пъти за 2 години поради забравен консуматор. Показанията са от волтметъра на таблото и такъв в радиостанцията, която е вързана директно към акумулатора и със сигурност са коректки. Другата седмица ще сваля алтернатора за обслужване и акумулатора за проверка. Има ли нещо друго, което е добре да проверя? За сега не създава проблеми, но няма начин да го оставя така.



  • #2
    От: Спад на напрежение при форсиране

    Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
    Здравейте колеги, имам малък проблем с напрежението. Когато се вдигнат оборотите по-рязко, без значение дали на празен ход или в движение, напрежението към акумулатора пада до около 12В за 1-2 секунди и пак се нормализира сякаш се включва много голям консуматор. Двигателя е мерцедес М113 и алтернатора е 150А, акумулатора е жълта оптима, която е умирала два пъти за 2 години поради забравен консуматор. Показанията са от волтметъра на таблото и такъв в радиостанцията, която е вързана директно към акумулатора и със сигурност са коректки. Другата седмица ще сваля алтернатора за обслужване и акумулатора за проверка. Има ли нещо друго, което е добре да проверя? За сега не създава проблеми, но няма начин да го оставя така.
    Вариант да приплъзва ремъка или да изпуска фрайлауф шайбата ако има такава

    Коментар


    • #3
      От: Спад на напрежение при форсиране

      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
      Вариант да приплъзва ремъка или да изпуска фрайлауф шайбата ако има такава
      Не знам, не издава никакви звуци. Ремъка е нов.


      Коментар


      • #4
        От: Спад на напрежение при форсиране

        Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
        Не знам, не издава никакви звуци. Ремъка е нов.
        Това, че не издава звуци не значи че не приплъзва моментно в един малък период от време. А шайбата на алтернатора ?

        Коментар


        • #5
          От: Спад на напрежение при форсиране

          Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
          Това, че не издава звуци не значи че не приплъзва моментно в един малък период от време. А шайбата на алтернатора ?
          Не е сменяна. Ще му сменя всичко другата седмица и ще видим какво ще се получи. Надявам се той да е причината и да се реши проблема.


          Коментар


          • #6
            От: Спад на напрежение при форсиране

            Релето беше.


            Коментар


            • #7
              От: Спад на напрежение при форсиране

              Електроника или четки?
              А тези простотии се правят от името на всички ни.
              Даника
              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

              Коментар


              • #8
                От: Спад на напрежение при форсиране

                Четки, най-вероятно. Но първоизточника на проблема предполагам е колектора. При повишаване на оборотите четките подскачат и искрят и допълнително доувреждат колектора. Смяната с нови решава проблема за малко.
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #9
                  От: Спад на напрежение при форсиране

                  На два мои автомобили на празен ход , напрежението е 14.4 волта,ако е по студено 14.7 волта ,при обороти над 1200 да речем,заковава на 13.7 независимо от товар,обороти и т.н
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #10
                    От: Спад на напрежение при форсиране

                    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                    На два мои автомобили на празен ход , напрежението е 14.4 волта,ако е по студено 14.7 волта ,при обороти над 1200 да речем,заковава на 13.7 независимо от товар,обороти и т.н
                    При повечето под 20 годишни автомобили се наблюдава същото.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X