Една от колите ми ме побърква с една утечка,разглобих колата докато я намеря,накрая се оказа че утечката изчезва след 40 мин.и е нормално да бъде така,след като я оставиш в покой Днес проверих всички маси от и към купето,масата на мотора и т.н
След един час,тока става 20 милиампера.Обаче като не я карам 2-3 дни и се чувства как стартера умалява.До сега не е отказала да пали,но пали на магия.Като я карам всеки ден,почти няма проблем,оставя ли я няколко дни и едвам върти.Съмнявам се че някой от модулите пуска някакво крайно устройство през ноща.
В общи линии,закачен към компа със софтуер за модела,от лаптопа,мога да пускам почти всичко,например да пусна климатика,да светна фаровете,да светна габаритите,да светна стоп светлини,да местя клапата на егр ,дори мога да запаля колата без ключ,при мен опцията е неактивна,но в тубата си палят колите.Мога без контакт да запали таблото,да си прави разни тестове и много други неща.Та няма как да стоя с мултицет 12 часа в колата и да проверявам през две минути колко ток дърпа от батерията.
Та си мисля за устройство което пише някъде,и да мога да проверя кога и каква е била консумацията на ток.В института имахме такива мултицети,но те имаха 232 и иска компютър ,респективно 220 волта.Та търся някаква идея за мониторинг?
Дали няма някакъв девайс за андроид телефон ,със апп който да качва в облак.
След един час,тока става 20 милиампера.Обаче като не я карам 2-3 дни и се чувства как стартера умалява.До сега не е отказала да пали,но пали на магия.Като я карам всеки ден,почти няма проблем,оставя ли я няколко дни и едвам върти.Съмнявам се че някой от модулите пуска някакво крайно устройство през ноща.
В общи линии,закачен към компа със софтуер за модела,от лаптопа,мога да пускам почти всичко,например да пусна климатика,да светна фаровете,да светна габаритите,да светна стоп светлини,да местя клапата на егр ,дори мога да запаля колата без ключ,при мен опцията е неактивна,но в тубата си палят колите.Мога без контакт да запали таблото,да си прави разни тестове и много други неща.Та няма как да стоя с мултицет 12 часа в колата и да проверявам през две минути колко ток дърпа от батерията.
Та си мисля за устройство което пише някъде,и да мога да проверя кога и каква е била консумацията на ток.В института имахме такива мултицети,но те имаха 232 и иска компютър ,респективно 220 волта.Та търся някаква идея за мониторинг?
Дали няма някакъв девайс за андроид телефон ,със апп който да качва в облак.
Коментар