Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Евентуален проблем с акумулатор или утечка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

    Купи си най обикновен мулгицет и то ще си покаже. Отнема половин час с бирата
    Ако не знаеш как ми звънни че дълго за писане.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #32
      От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

      Така, минаха още два дни но този път акумулатора вече си стоеше закачен и свързан, преди малко слязох да видя дали ще запали със свързано всичко както си е било от години по принцип, радиото, централното, лампите за осветлението на купето, паля и стартера си завъртя все така като луд и си запали без проблеми, имайте предвид че от седмица не съм карал джипката, откак заредих акумулатора, с него съм палил поне 10 пъти без да е зареждан акумулатора.

      Понеже няма да ми е спокойно дали няма пак някъде да ме изненада в неподходящ момент и място, препоръчайте ми електронен мултицет от среден клас с който да мога да правя лесно измервания за утечка и да ми кажете като на начинаещ как се работи с него, единствено с аналогов мултицет съм измервал дали има прекъсната връзка.

      Но нека първо ми препоръчайте среден клас електронен мултицет, с който да мога да измервам евентуална утечка и да има защита от погрешно измерване?

      Като ми препоръчате модел и марка, след това ще чакам насоки от вас кое на какво се нагласява и как да меря като за начинаещ, ще се радвам с ваша помощ поне това да мога да правя с мултицет и за обща техническа култура

      п.с. Ако го напишете тук как да работя с мултицета, темата ще бъде много полезна и за други колеги които не са работили с мултицет

      Коментар


      • #33
        От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

        С такъв за 10 кинта от Кауфланд/Лидъл става идеално.
        Като искаш по така отиваш в Конрад, гледаш питаш и взимаш
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #34
          От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          С такъв за 10 кинта от Кауфланд/Лидъл става идеално.
          Като искаш по така отиваш в Конрад, гледаш питаш и взимаш

          Ще отида до Конрад, но все пак марка и модел ще е хубаво да ми препоръчате от личен опит и употреба?

          Нека като бюджет да не надхвърля 60-70 лева за среден клас мултицет, че ако е по-скъпо то по добре да си купя нов акумулатор.

          Коментар


          • #35
            От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

            Пак ти казвам, за твоите цели е все тая.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #36
              От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Пак ти казвам, за твоите цели е все тая.
              Ок, електронен или аналогов да взема от евтините?

              Този става ли:

              https://www.praktiker.bg/bg/Home-sys...ERGER/p/450261

              Или за този за който прочетох добри отзиви, казват за китайския мултицет от 10 лева че не ставал за нищо и че ще ми дава лъжлива информация?

              https://vikiwat.com/multimer-my64.html
              Последно редактирано от Еделвайс; 03-09-18, 09:42. Причина: Допълване инфо и линк

              Коментар


              • #37
                От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

                Цифров вземи.
                В Конрад те пратих защото са добре заредени и имат всякакви.
                Иначе и този става който си снимал.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #38
                  От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

                  Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                  Ок, електронен или аналогов да взема от евтините?

                  Този става ли:

                  https://www.praktiker.bg/bg/Home-sys...ERGER/p/450261
                  Виж как изглежда чат пат читавт хоби уред за около 50 лева - ЛИНК.

                  Как се търси утечка, ще опитам да обясня но пак прегледай в тубата нагледно как става:

                  1. Трябва да си изключил всичко консумации по автомобила, да си натиснал/фиксирал принудително датчика за отворен капак на двигателен отсек, подпри добре с нещо(дърводелска клампа), също така натисни и датчика за отворена врата(страната където са ти бушоните в купето). Важно е защото ти ще работиш с отворен капак и врата/врати.

                  2. Предварително разхлаби клемата на минуса на акумулатора. По някое време ще трябва да разкачиш минуса на батерията.

                  3. Вържи уреда единия кабел на маса за аавтомобила, а другия кабел на уреда за минусовия терминал на акумулатора, ама така го вържи, че да не се откачи докато разкачваш минусовата клема на акумулатора!

                  4. След като си блокирал датчиците за отворен капак и врати, и след като си почакал поне 30-40 мин, и след като уреда ти е настроен за мери АМПЕРИ, не милиАмпери а Ампери, разкачи внимателно акумулатора, тоест тока от минуса на акумултаора да минава през уреда и така да стига до масата на купето на автомобила.

                  5. След като направиш това, ако всичко е наред ще отчетеш много малка консумация, много под един Ампер, значи е безопасно да превключиш уреда на мили Ампери, ако уреда ти за да превключи от Ампери към милиАпери трябва да се вадят кабелчетата му, то тогава когато махаш минуса от батерията в стъпка 4, уреда ти директно трябва да си го сложил на милиАмпери(д ане се ушашка комнпа и да вдигне консумацията), рискуваш ама за 10 лева уред кво толкова Целта е цялата консумация на джипа да мине през уреда БЕЗ да усети компа и алармите и т.н.

                  6. Ако всичко е наред ще видиш консумация от 30 до към 60-70 милиАпера, това е нормално, ако имаш консумация примерно половин Ампер или повече имаш утечка.

                  7. За да видиш по коя верига е утечката, махаш бушоните един по един и следиш кога ще ПАДНЕ консумацията до 30-50 мили Апера, почни от обичайните заподозрени - светлини, радио, плафони, аларма, и т.н.

                  8. Когато махнеш бушона на верига по която имаш утечка, уреда ще покаже рязко намаляване на консумацията до нормална. Според коя верига е , ще лекуваш съобразно - плафони(провеири жабката, или някой в багажника, и т.н. темата е дълга и се лекува според веригата която е засегната.

                  Като инструменти:

                  Уред
                  Клеми за уреда тип крокодилчета
                  кабел да вържеш за минуса на батерията и после да го захапеш с крокодилчето на уреда
                  Клещи за сваляне на бушони, биват два или три вида според какви бушони имаш


                  Успех!
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

                    Трябва да го включи където пише 10а ънфюзед
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #40
                      От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

                      Ето какво ползвам почти 15г. с/у 22лв. от Радимекс и само една смяна на батерия до сега.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15359670416310.jpg
Прегледи:1
Размер:604.7 КБ
ID:5797498

                      Не съм го взел защото е евтин, а защото покрива точно моите нужди, и най-вече защото има защита от удари, за разликата от повечето които са направени за работа на бюро, като този който си показал.
                      Хареса ми и за това, че има подсветка за работа в тъмното, както и бутон с който задържаш показанията.
                      Мери повече от точно, а и към него има и термо-сонда, която никога не съм използвал.

                      Мини през Радимекс. Има добри оферти, като и евтините работят точно.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #41
                        От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

                        Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                        Виж как изглежда чат пат читавт хоби уред за около 50 лева - ЛИНК.

                        Как се търси утечка, ще опитам да обясня но пак прегледай в тубата нагледно как става:

                        1. Трябва да си изключил всичко консумации по автомобила, да си натиснал/фиксирал принудително датчика за отворен капак на двигателен отсек, подпри добре с нещо(дърводелска клампа), също така натисни и датчика за отворена врата(страната където са ти бушоните в купето). Важно е защото ти ще работиш с отворен капак и врата/врати.

                        2. Предварително разхлаби клемата на минуса на акумулатора. По някое време ще трябва да разкачиш минуса на батерията.

                        3. Вържи уреда единия кабел на маса за аавтомобила, а другия кабел на уреда за минусовия терминал на акумулатора, ама така го вържи, че да не се откачи докато разкачваш минусовата клема на акумулатора!

                        4. След като си блокирал датчиците за отворен капак и врати, и след като си почакал поне 30-40 мин, и след като уреда ти е настроен за мери АМПЕРИ, не милиАмпери а Ампери, разкачи внимателно акумулатора, тоест тока от минуса на акумултаора да минава през уреда и така да стига до масата на купето на автомобила.

                        5. След като направиш това, ако всичко е наред ще отчетеш много малка консумация, много под един Ампер, значи е безопасно да превключиш уреда на мили Ампери, ако уреда ти за да превключи от Ампери към милиАпери трябва да се вадят кабелчетата му, то тогава когато махаш минуса от батерията в стъпка 4, уреда ти директно трябва да си го сложил на милиАмпери(д ане се ушашка комнпа и да вдигне консумацията), рискуваш ама за 10 лева уред кво толкова Целта е цялата консумация на джипа да мине през уреда БЕЗ да усети компа и алармите и т.н.

                        6. Ако всичко е наред ще видиш консумация от 30 до към 60-70 милиАпера, това е нормално, ако имаш консумация примерно половин Ампер или повече имаш утечка.

                        7. За да видиш по коя верига е утечката, махаш бушоните един по един и следиш кога ще ПАДНЕ консумацията до 30-50 мили Апера, почни от обичайните заподозрени - светлини, радио, плафони, аларма, и т.н.

                        8. Когато махнеш бушона на верига по която имаш утечка, уреда ще покаже рязко намаляване на консумацията до нормална. Според коя верига е , ще лекуваш съобразно - плафони(провеири жабката, или някой в багажника, и т.н. темата е дълга и се лекува според веригата която е засегната.

                        Като инструменти:

                        Уред
                        Клеми за уреда тип крокодилчета
                        кабел да вържеш за минуса на батерията и после да го захапеш с крокодилчето на уреда
                        Клещи за сваляне на бушони, биват два или три вида според какви бушони имаш


                        Успех!
                        Благодаря че отдели време да го напишеш, реших да купя мултицет с максимално голям дисплей за по-голямо удобство, като го купя ще пиша какъв съм взел.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

                          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                          Виж как изглежда чат пат читавт хоби уред за около 50 лева - ЛИНК.

                          Този конкретно ползвал ли си го, защото гледам пак ми е затрит мултицета, а 42 лева ми е малко над лимита за такъв уред, но пък този е доста уЧен. Това с true rms-а все едно не съм го чел. В смисъл - не че не вярвам, а по-скоро не ме интересува.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

                            Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                            Този конкретно ползвал ли си го, защото гледам пак ми е затрит мултицета, а 42 лева ми е малко над лимита за такъв уред, но пък този е доста уЧен. Това с true rms-а все едно не съм го чел. В смисъл - не че не вярвам, а по-скоро не ме интересува.
                            Взех два такива, щото имам/х и аз 1-2 мултицета и когато ми потрябва не намерих нито един, и сега се оказах с един за 10тина кинта и два от тези - https://www.amazon.co.uk/dp/B00EYYJR...ing=UTF8&psc=1, доволен съм, не помня дали имаха подсветка. Не съм ползвал точно този от линка който ти цитираш.
                            Бъдете живи и здрави!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

                              Утечка се мери и с най-китайският мултицет.
                              Проблема при мен,беше радиото.
                              Изхвърлих го!
                              .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                              Киа спортаж2000тди 98г
                              Ауди А3 1.9ТДИ
                              Каравана Аdria 390Q

                              Коментар


                              • #45
                                От: Евентуален проблем с акумулатор или утечка

                                Така и така ще го изгориш. Купи си за десетина лева, те мерят само постоянен ток, т.е. за кола става не по- зле от този за 50-100. Грешно показва след грешно включване и слаба батерия.
                                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                                Даника
                                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X