Обява

Свий
Няма добавени обяви.

EGR Ford Connect 2008

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Къде да бега , тича да работи и да съвдава продукт със стойност
    Според много стар мой извод се ремонтира оригинала , или се гони близко до него
    Другото от лукаваго и бла
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Напълно съм съгласен, макар че ми трябваше гугъл преводач
      Но когато оригинала ти е предоставен лично от лукавия, се налагат компромиси.

  • #77
    От другата тема,както знаем,смених мотора с друг ,от стандартен 90 коня,сложих 115 коня...

    Ремапа си е в компа.До днес карах новия мотор с неговите си помпа и дюзи,колата вървеше умопомрачително.

    Скорост от 160-170 км.в продължение на 200-250 км.си ги държи без проблем и ускорява при натискане на газта.Мотора не загрява изобщо при тази скорост,с колегата даже снощи по магистралата го наблюдавахме,при 140 км.държи по обд около 92-95 градуса примерно,на 160-170 пада с 5 градуса ,това е видно и по стрелката на таблото че пада при по високата скорост.

    Колко коня е незнам,но при скорост 60 км.и натискане на газта на 2-ра върти гуми дълго..на трета също,при ускорение от 70 км.набира с тласък,удар и т.н
    Със 3 раменна стълба на тавана,не се дава от светофар до следващия на разни аудита и трибуквени подобни

    Забелязах повишен разход на гориво,с около 1.5-2 литра на 100 км.средно.

    Днес обаче върнах старите дюзи и колата загуби блясък в очите.

    Върви си както преди,в смисъл добре върви ,но нищо общо с предишното вървене.Мотора утихна ,направо не го чувам,ускорява плавно,в купето не се разбира че е дизел....

    И сега се чудя,каква е разликата в дюзите,в парт номера естествено....явно тези които свалих пускат повече гориво при едни и същи режими.Сега следва още по тъпия въпрос,кои дюзи пускат най-много гориво на Форд в тоя корпус.Установих също ще 90% от частите на Форд моделите са еднакви.Питам се защо ги произвеждат с различни номера ,за транзитите номерата започват с 2T XXXXXXXX

    ​​​​​​Та имам голяма дилема...искам да върви като самолет или да гори малко и да не ме радва ?Кофти положение!
    Последно редактирано от Roninn; 12-01-20, 21:27.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #78
      Аз да се повторя, не е излишно да навестиш мапера, да му кажеш какво си правил, че да знае как да и бае на колата.Това при условие, че реално променя нещо според хардуера на ТВОЯ автомобил, ако е само да налее готов софтуер изтеглен отнякъде няма смисъл.

      Коментар


      • #79
        Анатоли , ползвай монета и я залепи на таблото , та каквото и да стане да не се чувстваш виновен ти.Нищо не векува
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X