От: EGR Ford Connect 2008
Ник...ако не си в час със тези модели,и попаднеш на не подготвен сервиз могат да ти донесат вода и от луната.
До колкото знам вариантите са Делфи и Сименс,незнам да има Лукас примерно.....
От двата варианта като помпа дюзи,битува мнението че Сименс е по добре.На мен тоя Форд ми е третият.
Карал съм 75 к.с вариант дизел,за около 50 к.
После 90 к.с дизел лично му навъртях 300 000 км.а дойде при мен на 40 к.
И двата бяха с делфи.Проблем по мотора нито веднъж.Бяхме ги направили като войнишка манерка,Тея фордове са пословично здрави и непретенциозни машини... естествено като всеки комънрейл си искат читава нафта.И двата зареждаха само и единствено на Шел което си е кофти щото и кал вадихме на два пъти от техни бензиностанции,но пък ни смениха резервоара за сметка на застрахователя.
Относно ремонт ,рециклирана помпа със гаранция някаква 400-450 лв.със промиване филтър монтаж и демонтаж на старата 720 лв.
Дюзите са по 100-120 лв.Представителството на Делфи за Бг е в Пловдив и пълно рециклиране е 340 лв.на дюза
Относно вървенето ,вървят и още как...одеве надбягахме 147 к.с црв
И да...като тръгне помпата пуска стружки по цялата система,но на 150000 не вярвам ,тя минава за нова все още...В най лошия случай след 220-250 000 км може да очакваш такъв проблем,аз за близо 340 000 км нямах такъв дерт.Единствено след 200 000 км.при много студено пропушване при сутрешно палене еднократно.
Ник...ако не си в час със тези модели,и попаднеш на не подготвен сервиз могат да ти донесат вода и от луната.
До колкото знам вариантите са Делфи и Сименс,незнам да има Лукас примерно.....
От двата варианта като помпа дюзи,битува мнението че Сименс е по добре.На мен тоя Форд ми е третият.
Карал съм 75 к.с вариант дизел,за около 50 к.
После 90 к.с дизел лично му навъртях 300 000 км.а дойде при мен на 40 к.
И двата бяха с делфи.Проблем по мотора нито веднъж.Бяхме ги направили като войнишка манерка,Тея фордове са пословично здрави и непретенциозни машини... естествено като всеки комънрейл си искат читава нафта.И двата зареждаха само и единствено на Шел което си е кофти щото и кал вадихме на два пъти от техни бензиностанции,но пък ни смениха резервоара за сметка на застрахователя.
Относно ремонт ,рециклирана помпа със гаранция някаква 400-450 лв.със промиване филтър монтаж и демонтаж на старата 720 лв.
Дюзите са по 100-120 лв.Представителството на Делфи за Бг е в Пловдив и пълно рециклиране е 340 лв.на дюза
Относно вървенето ,вървят и още как...одеве надбягахме 147 к.с црв
И да...като тръгне помпата пуска стружки по цялата система,но на 150000 не вярвам ,тя минава за нова все още...В най лошия случай след 220-250 000 км може да очакваш такъв проблем,аз за близо 340 000 км нямах такъв дерт.Единствено след 200 000 км.при много студено пропушване при сутрешно палене еднократно.
Коментар