Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Леко понижено напрежение на алтернатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Леко понижено напрежение на алтернатор

    Остава вариантът с външен регулатор. Него поне можеш да го сложиш на сгодно място.

    При мене на Ужаската алтернаторът е гушнат между изпускателния колектор и двигателя. Е не се прихвана вграден регулатор там. Лятно време температурата му (на регулатора конкретно) беше доста оттатък 100 градуса, а даже и 100 за нормалната електроника са граничен режим.

    Предполагам че оригиналните ги правят с температурна компенсация (щото работят, поне като са нови) и даже с изкуствено предварително стареене, ама бай китаец дето прави резервните за старите модели хич не се задълбава в такива сложности.

    Коментар


    • #32
      От: Леко понижено напрежение на алтернатор

      Искаш да кажеш въпросния регулатор да го изведа с кабели някъде по далеч от топлото?Ако е така-имам 2 ще направя и тоя тест,даже има вариянт да му сложа и охладител че неговия е бая мижав.

      Коментар


      • #33
        От: Леко понижено напрежение на алтернатор

        Навсички опели от рода кадет,астра,вектра проблем имат с масата до генератора,на всички които съм правил нещо,са се сдобили със десетина квадрата кабел и две медни кръгли обувки,напрежението се качва с 0.5-1 волт.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #34
          От: Леко понижено напрежение на алтернатор

          Алтернатора на тази вектра е Хитачи,няма проблем с масите защото не е там където на другите опели и няма ел хидравлика. Страда от некачествени части.
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • #35
            От: Леко понижено напрежение на алтернатор

            Мерил съм го директно на. корпус на алтернатора и +извод разликата беше незначителна и реших да не пускам допълнителен кабел.Иначе май това е наистина често срещан проблем с Клопелите.Да добавя че на гърба на алтернатора има вакуумпомпа която има вероятност да пусне масълце към колектора и като го омазни сигорно не е добре,но не съм го отварял към днешна дата.Мисля да пробвам с външния регулатор и ще се види и там какво се случва.

            Коментар


            • #36
              От: Леко понижено напрежение на алтернатор

              НА БОшовите регулатори дават - 5-10 мВ/градус С спад на поддържаното напрежение. Нормално е на горещ алтернатор (60-70 градуса ) да е по-ниско напрежението до 13.6 В например.

              Коментар


              • #37
                От: Леко понижено напрежение на алтернатор

                Какво ти е състоянието на акумулатора, пробвай да го заредиш до дупка да видиш дали ще свали ампеража, че ми се е случвало на 6 ампера да стои акумулатор заради окъсена клетка...

                тази година е много вероятно динамото ти да се командва от компютъра на колата чрез CAN протокол, закачи я, ако нещо не е наред излиза грешки във заряда, компютъра ги отчита..

                Пробвай на осцилоскоп да видиш дали ще къдри напрежението, ако го къдри изправителен диод..

                Сутрин кляка ли акумулатора когато въртиш да пали...

                Ако можеш да вземеш от приятел правилният акумулатор смени ги малко да покараш с другия акумулатор, динамото и акумулатора са част от една обща зарядна система, не бива да пренебрегваш този факт...

                13.2 Волта си малко към долната граница на зареждането, то трябва да варира от 13.8 до 14.2
                Последно редактирано от Traqn Savov; 01-11-15, 21:21.
                Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                Коментар


                • #38
                  От: Леко понижено напрежение на алтернатор

                  Имай предвид и грешката на измерителния уред като гоним 1-2 десети
                  Форд, Мерцедес, БМВ ползват "учени " алтернатори.
                  При тях реле регулаторите ползват LIN - нужна е 1 жица. За CAN - 3 жици.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X