От: Леко понижено напрежение на алтернатор
Остава вариантът с външен регулатор. Него поне можеш да го сложиш на сгодно място.
При мене на Ужаската алтернаторът е гушнат между изпускателния колектор и двигателя. Е не се прихвана вграден регулатор там. Лятно време температурата му (на регулатора конкретно) беше доста оттатък 100 градуса, а даже и 100 за нормалната електроника са граничен режим.
Предполагам че оригиналните ги правят с температурна компенсация (щото работят, поне като са нови) и даже с изкуствено предварително стареене, ама бай китаец дето прави резервните за старите модели хич не се задълбава в такива сложности.
Остава вариантът с външен регулатор. Него поне можеш да го сложиш на сгодно място.
При мене на Ужаската алтернаторът е гушнат между изпускателния колектор и двигателя. Е не се прихвана вграден регулатор там. Лятно време температурата му (на регулатора конкретно) беше доста оттатък 100 градуса, а даже и 100 за нормалната електроника са граничен режим.
Предполагам че оригиналните ги правят с температурна компенсация (щото работят, поне като са нови) и даже с изкуствено предварително стареене, ама бай китаец дето прави резервните за старите модели хич не се задълбава в такива сложности.
Коментар