Днес докато си играх с инсталацията на старото Хонда мотор ,който възстановявам, ме тресна зверски ток от релето за мигачи ?!?!...как става това нема идея. Релето прилича на старите ладови с три крака и алуминиев цилиндричен корпус. Купих такова от лада, мотирах го,изгорих една шепа бушони и ни става? Неква идея или поне схема на ладовото реле кой крак за кво е?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
реле за мигачи
Свий
X
-
От: реле за мигачи
Релето за мигачи, и не само то, ами всяко реле, вътре има индуктивност (бобинката на електромагнита). На тая индуктивност (и всяка индуктивност изобщо) като и спреш тока, напрежението и се обръща и достига толкова повече волтове, колкото и е по-добра изолацията - маже да стигне киловолти. (Не помня в учебника по физика в кой клас го пишеше.Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнениеДнес докато си играх с инсталацията на старото Хонда мотор ,който възстановявам, ме тресна зверски ток от релето за мигачи ?!?!...как става това нема идея. Релето прилича на старите ладови с три крака и алуминиев цилиндричен корпус. Купих такова от лада, мотирах го,изгорих една шепа бушони и ни става? Неква идея или поне схема на ладовото реле кой крак за кво е?
). Затова те е и треснал тока. Повечето не-жичкаджии и голяма част от уж жичкаджиите хич си нямат и представа че такова нещо въобще съществува.
Когато това пречи на нещо или някой, монтира се диод успоредно на бобинката, в обратна посока спрямо напрежението (анод към минуса и катод към плюса). Той при прекъсване на тока не позволява обратното напрежение да достигне космически стойности. Дали е повреда (прекъснал диод), или просто няма диод още от завода, защото не е нужен - не мога да кажа. Но на релето нищо му няма със сигурност, освен ако няма вграден диод, но това е рядкост. Може да видиш има или няма като го отвориш, освен ако не е капсуловано.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: реле за мигачи
поне разбрах защо ми горят бушоните от руското реле. Има изход за контролна лампа (третия карак) на който се подава + когато мигачите мигат. Да ма при мен това е кабел маса...и така. Включих релето само с двата крака и вече работи. Явно на Ладата контролната лампа отделна верига.
Разглобих хондовото реле...бобина, диод май и дъното корпуса всъщност е баяти кондензатор?!??! това пък за кво е било?
Коментар
-
От: реле за мигачи
Пак за същото, да "гасят" високото напрежение при преходните процеси.Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнениедъното корпуса всъщност е баяти кондензатор?!??! това пък за кво е било?0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От: реле за мигачи
Точно така е.Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнениеЯвно на Ладата контролната лампа отделна верига.
Коментар
-
От: реле за мигачи
При наличие на кондензатор и диод щом те трещи тока значи нещо от тях е дало фира. Смени ги ако са сменяеми и си ползвай релето със здраве.Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнениепоне разбрах защо ми горят бушоните от руското реле. Има изход за контролна лампа (третия карак) на който се подава + когато мигачите мигат. Да ма при мен това е кабел маса...и така. Включих релето само с двата крака и вече работи. Явно на Ладата контролната лампа отделна верига.
Разглобих хондовото реле...бобина, диод май и дъното корпуса всъщност е баяти кондензатор?!??! това пък за кво е било?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар