Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

    Нищо каруцарско няма там. Обикновено са по-стабилни от автомобилните и със сигурност по-малко плющи напрежението нагоре.

    Коментар


    • #32
      От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
      Твоя пример не е с оригинална част, а тунингова... Т.е. има конкуренти.
      В общия случай оригиналните части за нови коли се ценообразуват с числото "пи", защото слагането на неоригинална част компрометира гаранцията...
      По спомени на фиат Пунто 55 оригиналното алтернаторче беше 360лв... А цялата кола - 13500лв
      "Оригинална" част от "оригинален" представител идва на "оригинална" цена. Някой нещо изненадан ли има? И на мен ми продаваха оригинален MAP сензор за 1000 кинта.
      "Оригналните" чистачки Valeo, не изкараха и една зима.

      Говорете реални неща. Не си ли в гаранция, части от "оригинален" вносител не си струва да се купуват (то и докато си в гаранция е под въпрос - зависи от конкретното возило). Същите (буквално) части от "неоригинален" вносител, внесени пак от същия склад, са като минимум 30% надолу, най-често повече. Та, Ясен е малко или много прав за цената.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

        Всъщност това с "оригиналните" части е една огромна заблуда. Не се сещам за производител, който си произвежда сам от накладките до алтернатора на даден модел. 90% от детайлите влагани в завода производител са произведени от външни производители. Алтернатор производство на Jeep, Fiat и т.н. не съм виждал. Купуват си и си монтират от Денсо, Делко и др. При резервните часто мазалото е още по-голямо. Там производителите просто одобряват даден афтърмаркет модел и само заради парафа им цената излита с 300%. Някои като Пежо, Мопар и др. за по-сигурно препакетират и пак заради едната опаковка едни 300%. И не заради друго са тия 300% а заради доверието на купувачите и вярата им, че видиш ли този чарк е оригинален. Според мен е абсолютно лаишки подход да ходиш при оторизирания доставчик за да търсиш "оригинални" части. Върха на невежеството и балъщината е да обикаляш, търсиш и използваш "оригиналното" масло за даден модел. Подобно безхаберие за съжаление се наблюдава в моята група от "джипаджийте". 99% обикалят като гламави и търсят "оригиналното" масло за скорости и раздатки ATF+4 на Мопар. Макар че поне половината от тях да знаят, че Мопар никога не е произвел и една капка масло от никакъв тип. В различните периоди Мопар просто е пакетирал масла с тази спесификация на Шелл, Мобил, Кастрол, а в последните 2--3 години на Петронас. И само заради едната невзрачна синьо-бяла опаковка са готови да платят 200% надценка.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • #34
          От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

          Говорим за части за първоначално вграждане,та даже и за къде е правено нещото.
          А тези простотии се правят от името на всички ни.
          Даника
          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

          Коментар


          • #35
            От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

            Точно де. В първоначалното вграждане няма и 10% "оригинални" части. Под "оригинални" разбирам произведени на място в завода производител. Ако доставчика е външен какво им е "оригиналното". За някои модели през годините доставчика за първоначално вграждане се сменя по няколко пъти. Ще дам един пример с мой приятел. Преди доста години беше си купил Фиат Тофас Мурат, което бе произведен в Турция Фиат 131 Мирафиори. Помоли ме да дойда с него за да си купел накладки и да не го излъжели с някакви ментета. Заведох го при друг приятел който имаше магазин за италиански коли на Симеон. Пича му предложи накладки за Мирафиори, а той пита дали били "оригинални турски". Ами не бяха "оригинални турски" и не ги купи и после ги беше поръчал от Турция за да са му "оригинални".
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • #36
              От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

              Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
              Говорим за части за първоначално вграждане,та даже и за къде е правено нещото.
              Именно де. Звънни например в NISSAN за умна дюза за терано 2.7TDI да ги питаш за цена. После ми звънни на мен да ти кажа за колко пъти по-ниска цена ще ти доставя същото, в същата кутийка, със същия номер, и от същия немски, дубайски, или японски склад, от където ги поръчват и от NISSAN. Моята я взех за 2 пъти по-ниска цена от тая, която ми искатха в NISSAN за не-умна дюза. Бих бил по на далавера да си купя 4 умни дюзи по втория начин, вместо същия комплект неумни от NISSAN. А то просто BOSCH. Между оригиналните и сменените нямаше и една точка разлика. За нЕкои неща по окачването хавата е същата - разлики в пъти. За едно и също, от един и същи склад, в един и същи найлон, правено в един и същи завод.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                А това всичкото, със смяната на акума, за да спестиш няколко килограма ли го правиш?
                Аз например не знам АТВ-то с алтернатор ли е? Изправителния блок и реле-регулаторът вградени ли са? Ако да май се налага и целия алтернатор да смениш в такъв случай.
                АТВ-то е с трифазен алтернатор куплиран към коляновия вал в корпуса на двигателя. От него излизат 3 кабела с междуфазово напрежение мин. 60V. Изправителния блок заедно с регулатора на напрежение е в отделна кутия в която влизат 3-те фази "+" и "-". Регулатора зарежда с макс. мощност до достигане на зададеното напрежение.
                Не знам дали ще е вредно за този акумулатор.
                Искам да подменя оригиналните, защото Варта с гаранция 6 месеца на седмия вече върти само 2-3 пъти на топло, а при отрицателна темп. умира.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #38
                  От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Регулатора зарежда с макс. мощност до достигане на зададеното напрежение.
                  Не знам дали ще е вредно за този акумулатор.
                  Зависи колко е максималната мощност.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

                    Да, важен е токът на заряд, но е много важно и напрежението да се регулира по-точно от необходимото за оловен. Презареждане при тия няма, има направо бум.
                    Може би затова напират да ти продават нов блок изправител - регулатор. Сигурно иначе гаранция на акума йок?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

                      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                      АТВ-то е с трифазен алтернатор куплиран към коляновия вал в корпуса на двигателя. От него излизат 3 кабела с междуфазово напрежение мин. 60V. Изправителния блок заедно с регулатора на напрежение е в отделна кутия в която влизат 3-те фази "+" и "-". Регулатора зарежда с макс. мощност до достигане на зададеното напрежение.
                      Не знам дали ще е вредно за този акумулатор.
                      Искам да подменя оригиналните, защото Варта с гаранция 6 месеца на седмия вече върти само 2-3 пъти на топло, а при отрицателна темп. умира.
                      Гледайки цената на акумулатора най- добре си вземи един и пробвай. В началото му проверявай напрежението, дали загрява и дали има видими деформации по корпуса- издуване. Ако тези неща са в норма то единственото,което рискуваш е да му се скъси живота като ти изкара колкото една Варта.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

                        Ами ще пробвам. Ще си викна един брой.

                        А какво става с този акум., ако случайно нещо окъси? Какво му е вътрешното съпротивление?
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #42
                          От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

                          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                          А какво става с този акум., ако случайно нещо окъси?
                          Каквото и с другия. Поради което не се правят волни програми с бушончетата.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

                            Хм, и щом ще го гледаш дали се надува като контрол на зареждането, гледай го по-отдалече

                            Коментар


                            • #44
                              От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Каквото и с другия. Поради което не се правят волни програми с бушончетата.
                              Кабела до стартера е без предпазител, но има реле.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #45
                                От: Регулатор за зареждане на литиев акумулатор за МПС

                                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                                Хм, и щом ще го гледаш дали се надува като контрол на зареждането, гледай го по-отдалече
                                Идеята ми е, че все пак този акумулатор се предлага за подмяна на стандартния, което по първоначален замисъл не би трябвало да изисква други промени по превозното средство. Ако приемем, че от алтернатора излизат 14В, то това няма да е особен проблем за подобен акумулатор. Но все пак е желателно да си го наглежда поне в началото. Литиево железните батерии не са чак толкова страшни, просто подмяната им понякога излиза скъпо.
                                Дадох като пример жълтия защото той без проблем може да стигне до 14,6В.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X