Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Aвтономно управление на третия стоп!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Aвтономно управление на третия стоп!

    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
    Е датчика не беше ли първа жичка по веригата така или иначе ?
    Хидравликата не се интересува от това. Налягането е винаги еднакво в цялата система, а значимо става едва когато буталата нямат вече накъде да бягат. Освен това беше нарочно настроен за някакво смислено спирачно усилие. Първо, защото в системата има остатъчно налягане и второ, защото тогава се е смятало, че е смислено да свети само при резки спирания.

    Коментар


    • #32
      От: Aвтономно управление на третия стоп!

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Хидравликата не се интересува от това. Налягането е винаги еднакво в цялата система, а значимо става едва когато буталата нямат вече накъде да бягат. Освен това беше нарочно настроен за някакво смислено спирачно усилие. Първо, защото в системата има остатъчно налягане и второ, защото тогава се е смятало, че е смислено да свети само при резки спирания.
      Трябва да е било или на доста стара кола, или, хм, на кола със стар прародител

      Ако не ме лъже паметта дори на Вартбург 353 е механичен прекъсвач на спирачния педал, а той е от 1968ма май.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #33
        От: Aвтономно управление на третия стоп!

        На Варбоклука не знам, ама на Трабант си е хидравличен, знам защото ми е късал нервите. А в тези коли май каквото е можело, е еднакво.

        Също и на УАЗ, както наскоро установих.

        Коментар


        • #34
          От: Aвтономно управление на третия стоп!

          Снощи заснех един с мигащи стопове. Наистина се вижда много добре, но е и ужасно, ама наистина ужасно дразнещо. Ако всички си направят стоповете така, ефектът ще е по-скоро отрицателен: Свето-дискотека и на всички шофьори нервите опънати до скъсване.


          Това разрешено ли е изобщо?
          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

          Коментар


          • #35
            От: Aвтономно управление на третия стоп!

            Не мигат ли светлини за мъгла?
            99% от случаите на детинска игра със светлините са забранени, и 99% от забраните са смислени.
            Какво ще стане, когато от Бургас до София са ти святкали без нужда, при отнемане на газ, и преди София в гъчканицата един спре юнашки без новогодишната притурка към стоп-свелините? Застрашен си от подценяване на информацията от стоповете и материализиране на мантрата "застрашава живота ми, здравето, семейството и т.н.". На такъв святкащ му светвам дългите и така карам зад него, или звъня на КАТ ако е удобно да го причакат. Директно им казвам, че ме заслепява и е опасен и ги насочвам към него.

            Коментар


            • #36
              От: Aвтономно управление на третия стоп!

              Винаги ми е било странно как е разрешено такова мигане да се слага от производителя - другото което недоумявам са така наречените "strobe" светлини
              When I'm good, I'm very good. When I'm bad, I'm even better!

              Коментар


              • #37
                От: Aвтономно управление на третия стоп!

                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                Едно време, около 75-76г. на Порше911 монтираха цяла редица стопове по ръба на купето над задната броня. Не знам по какъв начин ставаше управлението, но при леко натискане на спирачките светваха крайните а при рязко спиране цялата редица. Та идеята за предупреждение, което показва и интензивността на спиране не е нова
                Това е реализирано с живачна ампула.

                Коментар


                • #38
                  От: Aвтономно управление на третия стоп!

                  Първоначално публикуван от persuader Преглед на мнение
                  Винаги ми е било странно как е разрешено такова мигане да се слага от производителя - другото което недоумявам са така наречените "strobe" светлини
                  Понеже казваш "такова" след филмчето на софийския келеш с непрекъснато мигащите силни светлини за мъгла става объркване.
                  Истинското стоп-мигане го има тук-там и е няколко мигвания на стандартните светлини, мисля, че е и с променящ се период.
                  В крайна сметка трябва просто има сигнал който да дава информация, а не да ти ангажира възможно по-голяма част от вниманието. Има и други обекти на пътя освен моите стип светлини, не е ли така?

                  Коментар


                  • #39
                    От: Aвтономно управление на третия стоп!

                    Чувал съм за мигащи стопове (не съм виждал) при сработване на АБС. Това ми се вижда удачно - ако някой спира чрез АБС, значи е на границата и е добре да се знае.
                    Но постоянното мигане на стопове при каквото и да е натискане на спирачката ми се вижда простотия.
                    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Aвтономно управление на третия стоп!

                      Да имах предвид светлините от филмчето както и пресветкащите фарове когато някой се е засилил по магистралата с "двеста"
                      When I'm good, I'm very good. When I'm bad, I'm even better!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Aвтономно управление на третия стоп!

                        Добре, де. Имам навик, особено ако се движа с по-висока скорост да спирам с помпане на педала. Това как се възприема от движещите се зад мен? Нямам намерение, само заради тях, да си променям стила на пило - опа - на шофиране. Ще кажете, при висока скорост, задният не е толкова близо. Нищо подобно - на Цариградско, в лявата лента, всичко движи със сто на десетина метра един от друг. Това ме навежда на мисълта, при натискане на педала да има няколко импулса мигане, (примерно три) все пак се забелязва по-добре и после да светва постоянно.
                        Абе, само си говарим. Производителите ще си ги правят както си знаят.
                        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                        Коментар


                        • #42
                          От: Aвтономно управление на третия стоп!

                          Производителите трябва да си ги правят не както си знаят, а съобразно с регулацията на съответния маркет/държава. А самата регулация би трябвало да е съобразена с физиологията и психологията на човешкия организъм (око/мозък/възприятие...). Цветомузиката може да е готина, ама да не е безопасна. Почина "Всяка коза за свой крак" не е особенно удачен когато става въпрос за безопастността на всички участващи в нещото наречено "движение" на пътя. Да не забравяме и колко е важно другите да могат да "разбират" какво правиш/се каниш да направиш. Нещо дето не им е познато вероятно ще доведе до обратния ефект.
                          Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                          Lexus LS430

                          Коментар


                          • #43
                            От: Aвтономно управление на третия стоп!

                            Божич, ти какво правиш с педала на спирачката е едно, а цветомузиката от клипа е съвсем друго. Изобщо не иде реч да си сменяш методите на спиране. Нормално е да се вижда на стоповете това което правиш с педала.
                            Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X