Здравейте колеги! 
От две години имам проблем с колата...Ту има ток,ту няма!...Смених реле регулаторът и четките и временно колата се закрепи на 13,8 волта без консумация!(което знам,че е малко)!На моменти отново имах проблем с паленето,но всички "майстори" го отдаваха на неизвестна отечка в автомобилът,която винаги,когато е при тях я няма!...Мина доста време в мъки и проблеми и накрая се стигна до заветният проблем - алтернатор!Носихме го къде ли не и мнението на всички беше- да купя рециклиран 300лв,защото моят не подлежал на рециклация!Аз неможах да се съглася с това мнение,защото щом има рециклирани и моят трябва да може да се оправи!...Пак смених релето..=никакъв ефект!...Трябвало диодна плочка Бош!...Купих 130лв = влошение!Колата от 13,5волта падна на 12,5 и това е максимумът,който постига!За пореден път стигнах до извода,че в България почти никой от нищо не разбира!....Сега последната диагноза е изгоряла намотка!
Кажете си мнението и евентуално,ако някой е правил такава кола(W140 300 дизел/177к.с. 97г) - какви са най-честите и проблеми с алтернатора и евентуално от какво да ползвам атернатор,без много преправяне!....Аз от колата вече се отказах,но за да я продам трябва да намеря решение на проблема!....Също имам интерес,ако някой смята че може да отправи колата по един или друг начин,да му я оставя да се бори с нея!
Предварително Ви благодаря за мненията!

От две години имам проблем с колата...Ту има ток,ту няма!...Смених реле регулаторът и четките и временно колата се закрепи на 13,8 волта без консумация!(което знам,че е малко)!На моменти отново имах проблем с паленето,но всички "майстори" го отдаваха на неизвестна отечка в автомобилът,която винаги,когато е при тях я няма!...Мина доста време в мъки и проблеми и накрая се стигна до заветният проблем - алтернатор!Носихме го къде ли не и мнението на всички беше- да купя рециклиран 300лв,защото моят не подлежал на рециклация!Аз неможах да се съглася с това мнение,защото щом има рециклирани и моят трябва да може да се оправи!...Пак смених релето..=никакъв ефект!...Трябвало диодна плочка Бош!...Купих 130лв = влошение!Колата от 13,5волта падна на 12,5 и това е максимумът,който постига!За пореден път стигнах до извода,че в България почти никой от нищо не разбира!....Сега последната диагноза е изгоряла намотка!
Кажете си мнението и евентуално,ако някой е правил такава кола(W140 300 дизел/177к.с. 97г) - какви са най-честите и проблеми с алтернатора и евентуално от какво да ползвам атернатор,без много преправяне!....Аз от колата вече се отказах,но за да я продам трябва да намеря решение на проблема!....Също имам интерес,ако някой смята че може да отправи колата по един или друг начин,да му я оставя да се бори с нея!
Предварително Ви благодаря за мненията!
Коментар