Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стартер интегриран в маховика и не само.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Стартер интегриран в маховика и не само.

    Първоначално публикуван от radolino1 Преглед на мнение
    Благодарско!А някой да знае откъде може да се сдобие човек с ел.двигател 36 или 48 волта и да е достатъчно мощен за тази цел?
    Няма нужда. Така или иначе за читаво решение (дълготрайно, безчетково) трябва да се прави инвертор, а на него му е все тая на колко волта ще му е изхода. Тогава може да се ползва и обикновен 3 фазен двигател, чиято тяга да се регулира по напрежение, а обороти - по честота, примерно. Избщо, аз не знам точно каква конструкция двигател би била най-подходяща за целта, но все пак отдавна има електрокари. Все ще се намери нещо подходящо. А и акумулаторите е добре да са тягови, а не стартерни.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Стартер интегриран в маховика и не само.

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Колко точно мощен ти трябва?
      Честно да ти кажа и аз не знам.Около 10 киловата (13-14-15 к.с.) че поне 100км/ч да развие това чудо.
      Sent from my Nokia s fenerche

      Коментар


      • #18
        От: Стартер интегриран в маховика и не само.

        Първоначално публикуван от radolino1 Преглед на мнение
        ... поне 100км/ч да развие това чудо.
        Постави си по-реална цел - 50км/ч

        Коментар


        • #19
          От: Стартер интегриран в маховика и не само.

          Просто нямам идея с какви параметри да го търся двигателя.Най-слабия мотоциклет който съм карал е ИЖ а той фабрично е 17 к.с. ,тежи около 300 кг и 120 ги вдигаше (при положение че и той беше на 15 години- преди 15 години) -от там съдя за каква мощност ми трябва.
          Sent from my Nokia s fenerche

          Коментар


          • #20
            От: Стартер интегриран в маховика и не само.

            Имай в предвид че 17к.с. бензин не е същото като 17к.с. електродвигател. Като за начало според мен - около 3-6 киловата. Но трудно ще вдигнеш 100км/ч а още по-тръдно ще е да ги поддържаш дълго време, предвид "някаквите" акумулатори. Поне така мисля. То това е и проблема с електромобилите в момента - скъпи, тежки и пълни с недостатъци акумулатори. Бавно зареждаеми при това.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Стартер интегриран в маховика и не само.

              Прав си за електрокарите.Май трябва натам да се насоча, а даже и да не намеря все някакъв 4-5 кв ще изпадне отнякъде.Там където четох за конвертиране на мотоциклета в електрически всичко беше на китове с безумни цени а не точно DIY -то така и баба може да скалъпи няколко планки за закрепване.Предпочитам някаква индийска технология,че и бюджета за експерименти е индийски.Мерси за отделеното време,ако искате позатрийте туй-онуй.
              Sent from my Nokia s fenerche

              Коментар


              • #22
                От: Стартер интегриран в маховика и не само.

                Първоначално публикуван от radolino1 Преглед на мнение
                Просто нямам идея с какви параметри да го търся двигателя.Най-слабия мотоциклет който съм карал е ИЖ а той фабрично е 17 к.с. ,тежи около 300 кг и 120 ги вдигаше (при положение че и той беше на 15 години- преди 15 години) -от там съдя за каква мощност ми трябва.
                Около 6KW са ти предостатъчни:

                Двигатели - http://kostov-motors.com/

                Двигатели и контролери - http://www.kellycontroller.com/index.php / http://www.evassemble.com/index.php?...l&disp_order=2

                Батерии - http://www.thunder-sky.com/products_...fid2=70&page=2

                Албум със снимки и параметри за да си изясниш какво ще ти трябва - http://www.evalbum.com/
                Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

                Коментар


                • #23
                  От: Стартер интегриран в маховика и не само.

                  Златен си!
                  Sent from my Nokia s fenerche

                  Коментар


                  • #24
                    От: Стартер интегриран в маховика и не само.

                    Времената когато E.V. бяха само мечти отминаха и в момента подобни проекти са напълно изпълними а единственото ограничение е в цената. Не си и помисляй за оловни батерии освен само за тест. Може и да поогледаш ХЪБ моторите, контролерите са на смешни цени, не е лошо да це замислиш и над варианта контролера и мотора ти да позволяват регенериране на енергията. Тук във Варна има един голф2 с мотор на Костов, контролер на Кели и 100А литийполимерни батерии по данни от преди доста време даваше около 100тина вата на километър но не сме се чували отдавна с човека колко реално е показал във времето. Не е лошо и да си вземеш контролер за мениджмънт на батерията, много полезна джаджа е.
                    Преди време бяхме говорили с Костов моторс и ни увериха че с допълнитлно заплащане могат да направят мотор и с перманентни магнити което веднага ти позволява regen.

                    П.П. Колеги, благодаря много за информацията по двигателя за който започнах темата, сега имам достатъчно поле за четене дано и да ми остане временце. Естествено не вярвам това на снимката да мине без комутация иначе винаги ще има равновесно положение.

                    П.П.П. radolino1 можем да продължим тук с твоето проектче, ще е добре и някой модератор да тунингова малко заглавието на темата или да я отдели
                    Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Стартер интегриран в маховика и не само.

                      ще я отделя по-късно, нямайте грижа.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Стартер интегриран в маховика и не само.

                        Имам мотор 6.5kW 24 V, обаче това прасе тежи около 50 кила. Не го виждам изобщо в мотор, дори и акумулаторите да са в коша.
                        Все пак е руски.
                        Гледам, че тези в линковете по-горе пък нямат мощности над 2kW при 24V. Не че е проблем, просто ми стана любопитно.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Стартер интегриран в маховика и не само.

                          Всъщност, всеки електромотор е толкова мощен, колкото ток му се подаде. Разбира се, възникват въпроси като охлаждане, механична здравина и тн, но размерите и масата за дадена мощност варират в широки граници (с пъти). Също като ДВГ - дизел 100к.с. на трактор е 5л и тежи половин тон, дизел 100к.с. на лека кола е 1.5л и тежи 80кг.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Стартер интегриран в маховика и не само.

                            Дам, забравих да спомена, че този по-горе е от танков двигател - върти помпа за подкачване на масло в маслената магистрала преди палене.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Стартер интегриран в маховика и не само.

                              колеги на който му се занимава да гледа как действа отива в технополоис и там има такова умалено моделче за рекламна цел на автоматична пералня.Поне в Пловдивския магазин съм го виждал

                              Коментар


                              • #30
                                От: Стартер интегриран в маховика и не само.

                                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                                Имам мотор 6.5kW 24 V, обаче това прасе тежи около 50 кила.
                                Освен мощност напрежение и ток при тези електродвигатели има и ресурс при максимална мощност, в твоя случай е занижена максималната мощност за да се достигне необходимия ресурс. При двигателите за E.V. може да се претовари краткотрайно максимум до 100%. А твоя е много вероятно да понесе претоварване до 400% а е възможно и по голямо, а Щатно да работи с 200% и нагоре за неограничено време. Естествено ресурса му ще спадне значително ама като ги знам че ги проектираха едва ли не с вечен ресурс тези двигатели и са толкова преоразмерени
                                Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X