От: Автомобилна индукционна бобина -какъв би могъл да е електронния елемент в нея?
Благодаря, за оценката! Ами много съм доволен!!! Може да прозвучи невероятно, но бобината работи , поне не намирам разлика от преди ,когато всичко си беше на ред.Колата се държи добре, не прекъсва, не тресе......(не можах да издържа до довечера за теста
)Ще видя и "ваг-кома" какво казва за детонации и корекции по "кнок",но така на "слух" мисля че е екстра. В "буст" също се държи добре,няма някакви аномалии (повече за това се притеснявах като надуе турбината,какво ще стане и дали тогава няма да почне да "сеца"
Ето линк към клипчето
на газ е ,че е по чуствителна и прекъсвания и неравномерна работа се се усещат по-добре)
http://vbox7.com/play:cd255456 - същественото е от втората минута,на който не му се гледа цялото. (накратко: малко карах и след това показвам бобината на колата) Сега хванах да правя подложки от корк:
http://kalin3000.snimka.bg/hobby/ind...32556.20687124 -малко крива стана
,ама ще се постарая за другите повече!
Паджеровод
Предупредиха ме ,че втвърдителя в някакъв процент е "киселинен" (не разбирам от химия)и да сложа малко,понеже можел да ми изиграе лош номер с изолацията на намотките,така направих сложих малко. А от личен опит с епоксидната смола знам,че като сложа много втвърдител,после всичко "побелява" и не иска да "стегне" хубаво. За технологията на правене на бобини ми казаха,че ги навиват в помещение с 0% влажност,естествено ги навивала машина,импрегнирали се в процеса на навиване и после с нещо друго се импрегнирали(имаха си имена "изолациите" но не ги помня) и тогава се заливат,на края се изпичали,ама това в домашни условия....е сложно за мен
Казаха ми, докато навивам да "водя" намотката, като я държа през памук ,(от пръстите се внасяла допълнителна влажност) само това успях да спазя от всичките неща. За сега работи,а колко ще работи,според мен Божа-работа.....
Благодаря, за оценката! Ами много съм доволен!!! Може да прозвучи невероятно, но бобината работи , поне не намирам разлика от преди ,когато всичко си беше на ред.Колата се държи добре, не прекъсва, не тресе......(не можах да издържа до довечера за теста
)Ще видя и "ваг-кома" какво казва за детонации и корекции по "кнок",но така на "слух" мисля че е екстра. В "буст" също се държи добре,няма някакви аномалии (повече за това се притеснявах като надуе турбината,какво ще стане и дали тогава няма да почне да "сеца" Ето линк към клипчето
на газ е ,че е по чуствителна и прекъсвания и неравномерна работа се се усещат по-добре)http://vbox7.com/play:cd255456 - същественото е от втората минута,на който не му се гледа цялото. (накратко: малко карах и след това показвам бобината на колата) Сега хванах да правя подложки от корк:
http://kalin3000.snimka.bg/hobby/ind...32556.20687124 -малко крива стана
,ама ще се постарая за другите повече! Паджеровод
Предупредиха ме ,че втвърдителя в някакъв процент е "киселинен" (не разбирам от химия)и да сложа малко,понеже можел да ми изиграе лош номер с изолацията на намотките,така направих сложих малко. А от личен опит с епоксидната смола знам,че като сложа много втвърдител,после всичко "побелява" и не иска да "стегне" хубаво. За технологията на правене на бобини ми казаха,че ги навиват в помещение с 0% влажност,естествено ги навивала машина,импрегнирали се в процеса на навиване и после с нещо друго се импрегнирали(имаха си имена "изолациите" но не ги помня) и тогава се заливат,на края се изпичали,ама това в домашни условия....е сложно за мен
Казаха ми, докато навивам да "водя" намотката, като я държа през памук ,(от пръстите се внасяла допълнителна влажност) само това успях да спазя от всичките неща. За сега работи,а колко ще работи,според мен Божа-работа.....
Коментар