От: Автомобилна индукционна бобина -какъв би могъл да е електронния елемент в нея?
Благодаря, за оценката! Ами много съм доволен!!! Може да прозвучи невероятно, но бобината работи , поне не намирам разлика от преди ,когато всичко си беше на ред.Колата се държи добре, не прекъсва, не тресе......(не можах да издържа до довечера за теста
)Ще видя и "ваг-кома" какво казва за детонации и корекции по "кнок",но така на "слух" мисля че е екстра. В "буст" също се държи добре,няма някакви аномалии (повече за това се притеснявах като надуе турбината,какво ще стане и дали тогава няма да почне да "сеца"
Ето линк към клипчето
на газ е ,че е по чуствителна и прекъсвания и неравномерна работа се се усещат по-добре)
http://vbox7.com/play:cd255456 - същественото е от втората минута,на който не му се гледа цялото. (накратко: малко карах и след това показвам бобината на колата) Сега хванах да правя подложки от корк:
http://kalin3000.snimka.bg/hobby/ind...32556.20687124 -малко крива стана
,ама ще се постарая за другите повече!
Паджеровод
Предупредиха ме ,че втвърдителя в някакъв процент е "киселинен" (не разбирам от химия)и да сложа малко,понеже можел да ми изиграе лош номер с изолацията на намотките,така направих сложих малко. А от личен опит с епоксидната смола знам,че като сложа много втвърдител,после всичко "побелява" и не иска да "стегне" хубаво. За технологията на правене на бобини ми казаха,че ги навиват в помещение с 0% влажност,естествено ги навивала машина,импрегнирали се в процеса на навиване и после с нещо друго се импрегнирали(имаха си имена "изолациите" но не ги помня) и тогава се заливат,на края се изпичали,ама това в домашни условия....е сложно за мен
Казаха ми, докато навивам да "водя" намотката, като я държа през памук ,(от пръстите се внасяла допълнителна влажност) само това успях да спазя от всичките неща. За сега работи,а колко ще работи,според мен Божа-работа.....
Благодаря, за оценката! Ами много съм доволен!!! Може да прозвучи невероятно, но бобината работи , поне не намирам разлика от преди ,когато всичко си беше на ред.Колата се държи добре, не прекъсва, не тресе......(не можах да издържа до довечера за теста

Ето линк към клипчето

http://vbox7.com/play:cd255456 - същественото е от втората минута,на който не му се гледа цялото. (накратко: малко карах и след това показвам бобината на колата) Сега хванах да правя подложки от корк:
http://kalin3000.snimka.bg/hobby/ind...32556.20687124 -малко крива стана

Паджеровод
Предупредиха ме ,че втвърдителя в някакъв процент е "киселинен" (не разбирам от химия)и да сложа малко,понеже можел да ми изиграе лош номер с изолацията на намотките,така направих сложих малко. А от личен опит с епоксидната смола знам,че като сложа много втвърдител,после всичко "побелява" и не иска да "стегне" хубаво. За технологията на правене на бобини ми казаха,че ги навиват в помещение с 0% влажност,естествено ги навивала машина,импрегнирали се в процеса на навиване и после с нещо друго се импрегнирали(имаха си имена "изолациите" но не ги помня) и тогава се заливат,на края се изпичали,ама това в домашни условия....е сложно за мен

Коментар