Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Експлоатация на бензинов двигател на голяма надморска височина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
    Да допълня,че корекция на състава на сместа се прави и въз основа на данните за състава на газовете.(демек от ламбда-сонда или в по-новите им викат О2–датчици,че мерят състава в по-широк диапазон)
    Ей ти го верният отговор Ясене. Това за карбуратора.......
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • #17
      От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

      Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
      Ей ти го верният отговор Ясене. Това за карбуратора.......
      Това е корекция чак от втори порядък, без да твърдя, че няма полза от нея. Лека кола, чиито карбуратор да бяга от настройка заради надморска височина, почти няма. Не и след '80-та година. За моторите не знам, там май са популярни по-прости конструкции.

      Коментар


      • #18
        От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Това е корекция чак от втори порядък, без да твърдя, че няма полза от нея. Лека кола, чиито карбуратор да бяга от настройка заради надморска височина, почти няма. Не и след '80-та година. За моторите не знам, там май са популярни по-прости конструкции.
        Понеже имах възможноста да гледам и да карам на голяма надморска та имам нЕкои наблюдения. Да ти кажа че онези които са принудени ежедневно да работят в такива условия избягват да си купуват автомобили без турбо, въпреки че и то не е кардиналното решение на проблема. Които си нямат такова в оригинал, въртят сучат и гледат да си монтират. Разликата със и без на голяма височина е доста осезаема. Нива на 4000+ м. надморска едвам крета с 40-50 км.ч., като слезем в ниското не мога да я стигна. Това последното само за пример де.
        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

        Коментар


        • #19
          От: Експлоатация на бензинов двигател на голяма надморска височина

          Спор няма. Единственото с което инжекционът може да помогне при двигател без принудително пълнене е да запази работата на двигателя равномерна и чиста. Няма как да се справи със спада на мощността.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #20
            От: Експлоатация на бензинов двигател на голяма надморска височина

            aa, аз не съм казал, че няма разлика в мощността. Само сместа коментирах. Нива и на 2000м става доста вяла - проверено.

            Коментар


            • #21
              От: Експлоатация на бензинов двигател на голяма надморска височина

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              aa, аз не съм казал, че няма разлика в мощността. Само сместа коментирах. Нива и на 2000м става доста вяла - проверено.
              И каква е разликата в по-новите карбуратори,та да не се преобогатява сместа?
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #22
                От: Експлоатация на бензинов двигател на голяма надморска височина

                Брех, снощи ме "нямаше" за няколко часа и каква дискусия се е развила...

                Малко по малко, почти сте стигнали до извода, че количеството на въздуха, пълнещ горивната камера, зависи както от подналягането, създадено от буталото, така и от външното налягане (иначе казано - налягането на входа). Остана да споменем с добро господин Бернули...
                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                Коментар


                • #23
                  От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

                  Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                  Малко да те поправя и опровергая целия линк който си постнал.
                  Точно за този мост/реле си говорихме с Димо и той е правил запитване по въпроса директно в БМВ. Отговора е че това не помага на мотора ако бензина е с по-ниско октаново число а променя така смесообразуването че да покрива евро нормите за изгорели газове. Това от линка е леко като БМВ фолклор ама толкова силен че някой хора наистина вярвали в това което е написано .
                  Яворе, няма проблем да ме поправиш и опровергаеш, но нека да не е 'щото някой от BMW така каза...

                  Ето ти линк към част от документацията (от същите BMW), която идва с чипа за ниско октаново число (до 91 по RON):
                  ТУК

                  А ето и защо са му казали това на Димо:
                  TUK

                  Има много различни "чипове", които служат за различни неща. Някои от тях са за 850 и 1100 (Motronic 2.2), а други са за 1150 (Motronic 2.4)

                  Повечето от тях компенсират мапинга на инжекционите в зависимост от това, дали има или няма катализатор и т.н. и в крайна сметка наистина са за изгорелите газове. Но сивия (мисля, че точно сивия ми показа Димо в Белоградчик) е за 91 октан.

                  За специалистите в BMW само ще кажа, че някои наистина знаят за какво говорят. Другите са други.

                  Пример: Продавач ми говори някакви абсурдни неща доста продължително - мисля, че за екипировка ставаше дума. Накрая не издържам и го питам 'Пич, ти караш ли изобщо?' Той ми отгаваря: "Аааа, аз не слизам от мотора - миналата година имам 4000 км!!!"
                  Нямам повече въпроси....
                  Последно редактирано от ili4; 16-07-10, 13:35. Причина: smiley
                  You'll never find out - I got no key hole....

                  Коментар


                  • #24
                    От: Пътят до коприната. С мотор по Pamir highway – М41 или Motosynthesis.

                    Първоначално публикуван от ili4 Преглед на мнение
                    За специалистите в BMW само ще кажа, че някои наистина знаят за какво говорят. Другите са други.

                    Пример: Продавач ми говори някакви абсурдни неща доста продължително - мисля, че за екипировка ставаше дума. Накрая не издържам и го питам 'Пич, ти караш ли изобщо?' Той ми отгаваря: "Аааа, аз не слизам от мотора - миналата година имам 4000 км!!!"
                    Нямам повече въпроси....
                    Ми какво да ти отговоря не съм спец по BMW сигурно ти си прав. А със сигурност си прав за специалистите във фирмените сервизи примери много.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Експлоатация на бензинов двигател на голяма надморска височина

                      Опа...май Аз "разлаях кучетата" но пък хубава дискусия става....Важното е че Димо си кара по маршрута и проблеми с ниските октани няма.
                      Помня през 2005г. в Тунис на "старата баба" - FJ-1200 и сипах оловен бензин - 98, направо се върна в младоста...литна, всички кончета излязоха от конюшната отново на паша

                      Коментар


                      • #26
                        От: Експлоатация на бензинов двигател на голяма надморска височина

                        Ако е карбураторен е добре да му се промени джетинга, ако е инжекцион е много важно на какъв принцип е и дали има барометричен датчик. Ако има добре, ако няма зле. Не може да коригира нищо. Има и един среден вариант на системи с мап датчик, които нямат барометричен. При подаване на контакт, но преди запалването измерват барометричното налягане чрез мап датчика на двигателя и го запомнят какво е. Недостатък, е че не променят корекцията до следващото палене, ама то може да е и след 500км.
                        В Хавай в рамките на 15-20км се качихме на над 2500м височина...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Експлоатация на бензинов двигател на голяма надморска височина

                          Скоро гледах по дискъвари един филм за преминаването на ...неразбрах какво но с един дефендар дето счупи полуоска......много хора трябва да са го гледали...та там почти на върха дефендара едвам драпаше преди върха...казаха заради височината...после показваха как се катери назад заради липсата на задна полуоска.......!
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X