Re: Fuel Pressure Regulator
Двигателите с турбо имат по-големи камери и от там и по-ниска компресия (8-9), защото турбото вкарва повече въздух.БУталата и биелите са усилени.Моторите са с по 12-14 компресия май ти трябват по-ниски бутала или издълбана глава.Центровката се променя рязко когато се качи налягането на турбото (дава се повече аванс) за да има време да изгори сместа, трябва да имаш и там регулатор.Комресора като ти направи налягане около 1 атмосфера в колектора - първи цилиндър мисля ,че няма да дръпне всичко ,но е въпрос на изчисление. Имаш възможност да качиш оборотите на компресора а с изпускателен клапан да регулираш налягането.
Не се отказвай , но това е много работа настройки и пари ,а крайния ефект може да не е какъвто си очаквал.
Двигателите с турбо имат по-големи камери и от там и по-ниска компресия (8-9), защото турбото вкарва повече въздух.БУталата и биелите са усилени.Моторите са с по 12-14 компресия май ти трябват по-ниски бутала или издълбана глава.Центровката се променя рязко когато се качи налягането на турбото (дава се повече аванс) за да има време да изгори сместа, трябва да имаш и там регулатор.Комресора като ти направи налягане около 1 атмосфера в колектора - първи цилиндър мисля ,че няма да дръпне всичко ,но е въпрос на изчисление. Имаш възможност да качиш оборотите на компресора а с изпускателен клапан да регулираш налягането.
Не се отказвай , но това е много работа настройки и пари ,а крайния ефект може да не е какъвто си очаквал.
Коментар