Та начи купих си малък чарджър.... и ше го слагам на мотора.
Освен чисто конструктивните решения, като къде ше го сложа и как ще го здвижа ме приреснява друго нещо!
Регулатора за налягане на горивото е с вакум привод (взима вакум под дроселите). При вакум затворени дросели отваря възвратната магистрала при малък вакум - отворени дросели - притваря обратното гориво. Абе държи горивото под 3бара.
Обаче като го надуя с компресора кво ше стане???? Некой има ли идея как е реализирано при турбо инжекционните коли???
Освен чисто конструктивните решения, като къде ше го сложа и как ще го здвижа ме приреснява друго нещо!
Регулатора за налягане на горивото е с вакум привод (взима вакум под дроселите). При вакум затворени дросели отваря възвратната магистрала при малък вакум - отворени дросели - притваря обратното гориво. Абе държи горивото под 3бара.
Обаче като го надуя с компресора кво ше стане???? Некой има ли идея как е реализирано при турбо инжекционните коли???
Коментар