Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Fuel Pressure Regulator

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Fuel Pressure Regulator

    Та начи купих си малък чарджър.... и ше го слагам на мотора.

    Освен чисто конструктивните решения, като къде ше го сложа и как ще го здвижа ме приреснява друго нещо!

    Регулатора за налягане на горивото е с вакум привод (взима вакум под дроселите). При вакум затворени дросели отваря възвратната магистрала при малък вакум - отворени дросели - притваря обратното гориво. Абе държи горивото под 3бара.


    Обаче като го надуя с компресора кво ше стане???? Некой има ли идея как е реализирано при турбо инжекционните коли???

  • #2
    Реализирано е с регулатор, както и при тези с атмосферно пълнене. Сигурно са му други настройките, ама на външен вид е същия.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Дааа........
      И е същия като на обикновените коли .....

      Защото ... кажи ми как ще постигнеш 0,5 бара .... примерно при 800 об./мин с нормална турбина ......

      Ама има една подробност .... не взима вакуум под дроселната клапа, а НАД нея.
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #4
        Re: Fuel Pressure Regulator

        "Та начи купих си малък чарджър.... и ше го слагам на мотора."


        "мотора" мотоциклет ли е?

        Коментар


        • #5
          Re: Fuel Pressure Regulator

          При колите с инжекцион действа обратно.
          При затворена клапа (силен вакум) дърпа пружина на мембраната на клапана който регулира налягането в дюзите около 2.5 атм. ,а при отворена клапа (слаб вакум) се качва налягането на бензина.
          Ако нещата са така както си написал като надуе турбото ще падне налягането на бензина - богата смес на въздух = гърмене

          Коментар


          • #6
            Re: Fuel Pressure Regulator

            Първоначално публикуван от ceko26 Преглед на мнение
            При колите с инжекцион действа обратно.
            При затворена клапа (силен вакум) дърпа пружина на мембраната на клапана който регулира налягането в дюзите около 2.5 атм. ,а при отворена клапа (слаб вакум) се качва налягането на бензина.
            Ако нещата са така както си написал като надуе турбото ще падне налягането на бензина - богата смес на въздух = гърмене

            Това е точно така, но при двигателите с турбина вакуумът се взема НАД дроселите. Освен вакуумът мембраната е подложена на двойно въздействие. От едната страна я дърпа вакуумът - от другата я бута налягането на бензина.
            Обикновено регулаторът има винт за регулиране, който при някои модели е скрит под заводска пломба. Освен това са различни за карбуратор и инжекцион. Мога да ти подаря такъв за карбуратор.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #7
              Re: Fuel Pressure Regulator

              По хубаво късно отколкото никога........радвам че се сетихте за тая тема. За вакума 'под' и 'над' е субективно така че дефинирайте двигател - дросел или дросел - компресор....къде е вакума?

              т.е. моят ФПР нема да бачка? Ква е разликата пи карб и инжекцион колега?

              Коментар


              • #8
                Re: Fuel Pressure Regulator

                При автомобилите, както писах ....
                Без турбина ... вакума се взема под дросела ..
                С такава .... над дросела ...

                Ако някой го интересува защо .... ами да премери налягането на върха на дюзата при двата режима ... отворена/затворена дроселна клапа и да види каква е рзликата ..... 0,5 - 0,7 бара в абсолютна стойност.
                А компа управлява отварянето на дюзата по време .....
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #9
                  Re: Fuel Pressure Regulator

                  Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
                  По хубаво късно отколкото никога........радвам че се сетихте за тая тема. За вакума 'под' и 'над' е субективно така че дефинирайте двигател - дросел или дросел - компресор....къде е вакума?

                  т.е. моят ФПР нема да бачка? Ква е разликата пи карб и инжекцион колега?
                  При инжекционните двигатели регулаторът поддържа по-високо налягане - (около 3 бара), докато при карбураторните с турбо - около 1 бар. Там помпата е също електрическа, както при инжекциона, защото когато турбината надуе системата мембранна помпа не би преодоляла налягането. Този, който аз имам е за карбуратор от Lancia delta HF turbo.
                  Не си спомням точно но мисля, че беше в диапазон 0,7 - 1,6 бара -регулируем е.
                  Уточни ако обичаш на какво искаш да го монтираш за да ти помогнем адекватно. Защото общите принципи са едно - конкретния случай друго
                  А това НАД и ПОД дросела колегата CarТest е обяснил добре
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Fuel Pressure Regulator

                    Радвам се за отговорите!

                    Та начи:

                    Мотоциклет сузуки v2 двигател под 90 градуса 1000см3 около 136к.с.


                    Компресора които искам да слагам е руутс с 380см3 за оборот.

                    Проблемите са ми няколко.


                    Най-важния според мен е самата схема на работа на двигателя....

                    -----90--180--270--360--90--180--270--360--90--180--270
                    front+++in+++............................................++++in++....
                    rear..................+++in++++...........................................++++in++

                    опит да пресъздам кръговата диаграма...общо взето цилиндрите дърпат и двата с промеждутък от 90град после 270град празно...

                    Притесняваме че компресора е руутс т.е. може да се приравни към бутален....та той дава поток на равни порции...ма по тоя начи първия отворил цилиндър ше вземе целия заор следващия почти нищо...

                    Тази схема е правена и работи ма как?

                    2. ФПР моя е настроен на 2,8 атм 41пси...настройки няма...командва се от вакум под дросела.

                    3. Компа може да му се дава до 20% +/- на времето на впъскване!

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Fuel Pressure Regulator

                      Цялото това начинание е добър начин да строшиш двигателя
                      Тези машинки са с висока степен на сгъстяване и като им добавиш и чарджър ще извадиш буталата през ауспуха. В общия случай буталата за неатмосферен двг са с удебелени чела.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Fuel Pressure Regulator

                        И друг колянов вал, или поне с по-сериозни биелни лагери и мотовилки, защото не само челата на буталата понасят по-голямо натоварване ами и всичко останало надолу.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Fuel Pressure Regulator

                          при всички двигатели които имат регулатор влияещ се от налягането в смукателният колектор, той се свързва след дросела
                          LR RR Classic VM2.5

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Fuel Pressure Regulator

                            Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                            И друг колянов вал, или поне с по-сериозни биелни лагери и мотовилки, защото не само челата на буталата понасят по-голямо натоварване ами и всичко останало надолу.
                            Да ти кажа не съм забелязал разлика е коляновия вал и биелните лагери, което не означава, че не си прав
                            Във всеки случай те ще живеят по-дълго от буталата. Друг момент е регулирането на качеството на сместта. На първата си HF поради бедна смес и каране продължително време на максимална скорост извадих две бутала с дупки колкото монета от лев.. Изглеждаха като прогорени с оксижен... Жалко, че не ги пазя - гледката си струваше)))
                            Това, което понесе чарджър и не умря веднага беше... лада 07))
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Fuel Pressure Regulator

                              Начи доколкото четох при ниски нива на надув до около 5пси или 0,4атм...проблемите са термични по скоро....това с коляновия вал и дебели бутала са за по сериозни начинания.

                              Всичко се свежда до магическата температура от 1075 F абсолютна величина или като се извати 460 и се превърне в градуси по целзий около 320 градуса преди да тресне свеща.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X