Обява

Свий
Няма добавени обяви.

уредба на олио (Дизел)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: уредба на олио (Дизел)

    Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
    И аз съм карал на биогориво (разбирай преработено от фритюрник олио). Определено автомобилът работи по-меко (като сега с ДГ и двутактово масло). Само дето свърши промоцията. Та и мене ме интересува работата с нерафинираното олио, че цената на бензиностанциите нещо не ме радва никак (еле па последния път, като за 120 км. заредих 25л.).
    Колега, по- меката работа на двигателя *е *защото нямаш пълно изгаряне, т.е. *олиото *не се впръсква както трябва и гори бавно - няма ги взривовете, а това води и до нагари и натлък. При дизеловия двигател *характерното чукане идва от *вздривяването на нафтата, *ако *при употреба на олио двигателя утихне *- значи имаш проблем !

    Коментар


    • От: уредба на олио (Дизел)

      Първоначално публикуван от WVO Преглед на мнение
      Колега, по- меката работа на двигателя *е *защото нямаш пълно изгаряне, т.е. *олиото *не се впръсква както трябва и гори бавно - няма ги взривовете, а това води и до нагари и натлък. При дизеловия двигател *характерното чукане идва от *вздривяването на нафтата, *ако *при употреба на олио двигателя утихне *- значи имаш проблем !
      Божеее. Тази теория не я знаех. Честно. А даже някои от думите не знам какво значат.
      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • От: уредба на олио (Дизел)

        Първоначално публикуван от WVO Преглед на мнение
        Колега, по- меката работа на двигателя *е *защото нямаш пълно изгаряне, т.е. *олиото *не се впръсква както трябва и гори бавно - няма ги взривовете, а това води и до нагари и натлък. При дизеловия двигател *характерното чукане идва от *вздривяването на нафтата, *ако *при употреба на олио двигателя утихне *- значи имаш проблем !
        Ахаха това е един от бисерите на форума причнината заради която мотора работи по тихо е във гъстотата на олиото и двигател който работи на олио не образува нагар по главата и челата на буталата а точно обратното отвътре свети.
        0 8 76 36 8 542

        Коментар


        • От: уредба на олио (Дизел)

          Искам да попитам някой по запознат от мен с карането на олио ,на един стар бус мерцедес 207 мешам олиото с бензин като пропорцийте са на 9 литра олио слагам един литър бензин.Забелязах че паленето сутрин е като на нафта,има ли проблем да мешам с бензин или да мешам с нафта?
          0 8 76 36 8 542

          Коментар


          • От: уредба на олио (Дизел)

            Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
            Искам да попитам някой по запознат от мен с карането на олио ,на един стар бус мерцедес 207 мешам олиото с бензин като пропорцийте са на 9 литра олио слагам един литър бензин.Забелязах че паленето сутрин е като на нафта,има ли проблем да мешам с бензин или да мешам с нафта?
            Аз карам така ,но в съотношение 1/10 бензин спрямо олио и тази пропорция я използвам само при температури под нулата ,защото от бензина гори детонационно и това влияе доста зле върху цялата бутална група.
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • От: уредба на олио (Дизел)

              Първоначално публикуван от WVO Преглед на мнение
              Колега, по- меката работа на двигателя *е *защото нямаш пълно изгаряне, т.е. *олиото *не се впръсква както трябва и гори бавно - няма ги взривовете, а това води и до нагари и натлък. При дизеловия двигател *характерното чукане идва от *вздривяването на нафтата, *ако *при употреба на олио двигателя утихне *- значи имаш проблем !
              А аз се чудя защо Пахерото свали оборотите на 200(двеста),а то било от "бавното"изгаряне на мазнината!
              088пет722пет99
              http://www.hydropompi.com/

              Коментар


              • От: уредба на олио (Дизел)

                Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                Аз карам така ,но в съотношение 1/10 бензин спрямо олио и тази пропорция я използвам само при температури под нулата ,защото от бензина гори детонационно и това влияе доста зле върху цялата бутална група.
                Карам дизел от 15г. винаги слагам бензин лято1/2л. зима 1л. +100мл. М10Д на 10л. нафта , сега карам и с олио като си правя пропорция 10л.ол.1л.бенз.2л.нафта проблем с гориво не съм имал . Преди дни когато при нас в Бяла Слатина беше -30градуса съм палил без проблем но с пропорция 5л.ол. 5л.диз. 1л.бензин .
                ГАЗ69А 1.9TDI тел.0888550671 Дако Бяла Слатина

                Коментар


                • От: уредба на олио (Дизел)

                  Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                  Ахаха това е един от бисерите на форума причнината заради която мотора работи по тихо е във гъстотата на олиото и двигател който работи на олио не образува нагар по главата и челата на буталата а точно обратното отвътре свети.
                  *Мхм, мечтай си, *а това което съм написал по-горе не съм си го измислил -ето оригинала -*"It is worthy to note that the quieter engine while running on WVO is NOT due to vegetable oil being a more lubricating fuel. It is due to retarded timing or combustion not being as volatile. In the case of the TDI engine, both of these factors go hand-in-hand. Advanced timing makes combustion noises louder, retarded timing make them quieter. The noises you hear from a diesel engine are combustion noises. Quieter engine on WVO is not a good thing." *взет е от *тук *http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=269973.*
                  *И ако си мислите че като палите и карате на студено олио е съвсем безобидна работа - по-добре погледнете тук!*
                  http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=186108
                  http://voconversionbasics.websitetoo...ost?id=1644578

                  Коментар


                  • От: уредба на олио (Дизел)

                    Тука общо взето вече се оформя нова "теория на ДВГ". Ще следя с интерес.
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • От: уредба на олио (Дизел)

                      И нов прочит на английския език Взривове на нафтата по принцип няма, а олиото наистина причинява някакво закъснение при изгарянето си. Разпръсквачите стават по-тихи, по-трудно се движат.
                      Прави отлагания по хладните места от маслените пътища, и по сегментите - за всеки двигател е различно. Примерно, ако нямаш турбо няма как да запуши хладната тръбичка за мазането му - и нея я няма.

                      Коментар


                      • От: уредба на олио (Дизел)

                        Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                        И нов прочит на английския език Взривове на нафтата по принцип няма, а олиото наистина причинява някакво закъснение при изгарянето си. Разпръсквачите стават по-тихи, по-трудно се движат.
                        Прави отлагания по хладните места от маслените пътища, и по сегментите - за всеки двигател е различно. Примерно, ако нямаш турбо няма как да запуши хладната тръбичка за мазането му - и нея я няма.
                        С това мнение вече съм съгласен.
                        0 8 76 36 8 542

                        Коментар


                        • От: уредба на олио (Дизел)

                          Здравейте,от четенето из форумите ми стана ясно едно - основното нещо от което зависи добрата работа на дизеловия двигател е вискозитета на впръсканата течност.Днес направих следния експеримент-смесих: нафта/олио 1/1;нафта/олио/бензин 1/1/0.1. След това измерих вискозитета (по метода на стъкленото топче и епруветката) на тези смеси и вискозитета на чиста нафта при температура +5 градуса.Резултата:вискозитета на смесите са с пренебрежимо малка разлика от този на нафтата,като по-близкия до нея резултат е сместа олио/нафта/бензин.
                          В крайна сметка споредмен /а и според експеримента/ не би имало никакъв проблем да се кара на смес олио/нафта и
                          не би трябвало да има отлагания дори и при студена смес ,защото при работещ двигател нама по него "ХЛАДНИ МЕСТА"
                          Колкото до отлагането по цилиндрите на "ХЛАДНОТО ОЛИО" и по този начин смесването му с маслото в картера,не трябва да забравяме,че при старта горивната камера се загрява за 6 секунди до 800 градуса,а подгревните свещи продължават да
                          ра работят още няколко секунди /различни при различните системи/след това.

                          Единствения "проблем" при катането на олио/нафта 1/1 е цената.В момента при литър отработено олио за 0.90 стотинки литър смес излиза 1.8 лева, а ако се кара с клапани,подгревател и втори резервоар само на олио цената си е 0.9ст/литъра.И накрая според мене единствения проблем в момента е намирането на пустото олио.

                          Коментар


                          • От: уредба на олио (Дизел)

                            Само да добавя при 0 градуса вискозитета при смесите и нафтата е същия.

                            п.п.Сирам с наблюденията - изводите са ясни.

                            Коментар


                            • От: уредба на олио (Дизел)

                              Така значи аз от опит пиша ,че става да се кара без никакви добавки по мотора инсталации и т.н. Миналото лято започнах да карам само на олио. Първо имах едно пежо 405 май беше но беше за вторични та си викам така и така е за болкука да пробвам да видя какво става. Карах около една седмица с отработено олио и до там след това паленето беше немислимо дори и на дърпане не искше да запали. Та от тогава си направих извод карам само с рафинирано олио от магазина което не е използвано. Почнах да правя опит с на бащата голфа 1.6тд. При него нямаше никакви проблеми миналото лято кара само с олио без да добявя нафта бензин или др. Така мина около 15хил.км. Почнах да сипвам и аз на моята кола Шаран 1.9 тди- никакви проблеми. Но това става само през лятото, паднат ли температурите под 20 С почва да върти доста и да пали трудно. Та през зимата карам с нафта а през лятото само с олио. Изводите които си правя е ,че трябва да се кара само с ново олио(може би като вече е пържено, в него и изгарят част от съставките му и губи свойства) и само през лятото (през зимата става много гъсто и нестава за нищо). Аз си го намирам на 2.00лв литъра така че ми е изгодно.


                              П.П. Само да се затопли още малко и почвам

                              Коментар


                              • От: уредба на олио (Дизел)

                                Пежото се е потрошило, не е от пърженото в олиото. Не е първи случай с този двигател, има и други.

                                Виждам, че има луди хора да дават по 90 стотинки за изгоряло олио! То ще е до време, явно сега е мода. Вискозитетът е по-малката болка. Замърсяването на маслото и сегментите е трудното нещо. Пушекът от олиото реагира с маслото и така го замърсява, не е от намазване по цилиндъра. Отлагания има по повърхностите в досег с двигателното масло.
                                Горивната камера се нагрява до 800 градуса само на пълна мощност. При старта е 80 най-много, зависи дали не е зимата.
                                Първоначално публикуван от zdravk0 Преглед на мнение
                                Здравейте,от четенето из форумите ми стана ясно едно - основното нещо от което зависи добрата работа на дизеловия двигател е вискозитета на впръсканата течност.....вискозитета на смесите са с пренебрежимо малка разлика от този на нафтата,като по-близкия до нея резултат е сместа олио/нафта/бензин.....
                                ....Колкото до отлагането по цилиндрите на "ХЛАДНОТО ОЛИО" и по този начин смесването му с маслото в картера,не трябва да забравяме,че при старта горивната камера се загрява за 6 секунди до 800 градуса,а подгревните свещи продължават да
                                ра работят още няколко секунди /различни при различните системи/след това.

                                Единствения "проблем" при катането на олио/нафта 1/1 е цената.В момента при литър отработено олио за 0.90 стотинки литър смес излиза 1.8 лева
                                Последно редактирано от lodkar; 04-03-12, 00:05.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X