Обява

Свий
Няма добавени обяви.

уредба на олио (Дизел)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: уредба на олио (Дизел)

    Време е да се отрезвят някои хора. Някой ми предлагаше олио по над 1 лв, защото нафтата струвала 2,50... къде изгорено олио, къде нафта
    Полимеризират много неща и самото олио, особено когато е ползвано за пържене. Става нещо между бакелит и гума в зависимост от случилата се химия. Същото става и при сегментите и в маслото, тук вече според конкретният двигател и начин на употребата му.
    Последно редактирано от lodkar; 01-06-12, 14:31.

    Коментар


    • От: уредба на олио (Дизел)

      Първоначално публикуван от DimitarNikolov Преглед на мнение
      Всъщност имах около 80-100 гр. и ги сипах, ама то мове ли всичко да знае човек ...
      За пресичането и аз не знаех. Просто предвид мазителните качества на биодизела и олиото - от допълнителна "добавка" с цел мазане няма смисъл.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: уредба на олио (Дизел)

        Полимеризацията на олиото става при сравнително ниски температури - под 250 градуса т.е. когато двигателят се запалва на олио или процентната му смес с дизел или дори при работа на празен ход.Тогава неизгорялото олио полимеризира (преобразува се в черен накип върху клапани сегменти и лопатките на турбината)Олиото изгаря на 100% при температура от 760 - 800 градуса (колкото са градусите в работещ на високи обороти двигател).За това се казва, че ако се стартира двигателят на нафта и след загряването му се премине на олио е по добрият вариянт.Карането на смес олио/дизел поради изтъкнатите по горе причини )води до така нареченото "коксуване" по двигателя.

        Коментар


        • От: уредба на олио (Дизел)

          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
          Е снимай това "чудо" де. Дай нещо по-подробно. Ноу Хау за домашни условия примерно?
          На практика не е нещо повече от подгрева на оргиналния горивен филтър,но подгрява по дълго на 90 градуса нафтата която преминава през блок и влиза загрята в филтъра,от там в ГНП-то,това е задължителен атрибут за тези които карат на животински и растителни мазнини.Лятото не го включвам,ефективността му се доказва в студените месеци.Както казах в плюс е даже на тези които карат и само на дизел,тъй като помага за лесен старт и добър ход на мотора,както и икономия,в предвид че влиза загрята нафта в цилиндрите.
          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

          Коментар


          • От: уредба на олио (Дизел)

            Аз имам такива подгреватели на тракторите.

            Коментар


            • От: уредба на олио (Дизел)

              Това е повторено мнение, чети следващото направо. Не мога да изтрия това тук за съжаление.
              Последно редактирано от lodkar; 16-12-12, 19:06.

              Коментар


              • От: уредба на олио (Дизел)

                Имаме вече участник, изтеглил печалбата от тото-то:

                Излишното в картинката е сивата ивица вътре в големия отвор.

                По-светлосивата и неблестяща ивица по шлайфаната повърхност е видими кристали на стоманата.

                Загледайте колко са назъбени - големината е около милиметър и малко повече. Това е разпределителят на нафтата, нещо като палецът на делкото. Единият детайл влиза в другия и се върти в него с микроскопична хлабина и без никакво усилие.

                Двете части една до друга - наложи се рязане за да се разглобят. Не мърдат по никакъв начин - преди това са дали зор по задвижването от двигателя докато скъсат един вал.

                Преди да извадим ротора, най-малкото желязо, заводски пресованата хидравлична глава се предаде и излезе - при някъде между 5 и 10 тона натиск. Роторът обикновено се вади с усилие 100 грама - с два пръста и главата се предполага да си е слобена завинаги.

                Помпата вътре е покрита със слой от СКП - Слънчогледово Кебапчен Полимер. И малко прах, това нещо лепне като невидяло, и втвърдява както си стои уж мазно.

                Още една снимка на "покритието". Доста е качествено, става за лак и бакелитови щепсели.

                Разпределителят се върти с половината обороти на двигателя. Две стоманени части са. При престой на колата олиото леко се сгъстява на някои чувствителни места. Те се мажат от горивото, което се предполага да има нужната проникваща способност, свързана с вискозитета и липсата на полимеризация при спрян двигател. Когато мазането страда, се получава рязко увеличаване на триенето, загряване, разширяване, още триене, загряване и удивително качествена заварка - виждат се чистите и добре обхванали и двата детайла кристали. Мечтата на конструктора направо.
                Това вместо да се върти без усилие, е скъсало вала, който е над 10 мм висококачествена добре обработена стомана. ХУбавото е, че няма сблъскване на клапаните с буталата и други грозни повреди по двигателя.

                Може би олиото може да се ползва, ама ако разбираш какво става и защо става. С проба "половин година наливам, още върви" е като онова магаре, което научили да не яде.
                Последно редактирано от lodkar; 16-12-12, 19:12.

                Коментар


                • От: уредба на олио (Дизел)

                  Това ( скъсването на вала ) след колко време ( изминати километри ) се е случило? И само с олио ли е каран, или е имало и нафта в олиото? Питам щото и аз карах есента един трактор с ямз двигател, със смес от олио и нафта едно към едно. Изгорих към един тон, но взе да пали трудно. Свалих дюзите и ги занесох на стенд, майстора вика: залепнали са разпръсквачите, да го махкаш тоя туткал от резервоара

                  Коментар


                  • От: уредба на олио (Дизел)

                    Колега "JAMIEMIRROR",дали имаш още един от 6-пътните разпределителни клапани и за мен?Мобилния който си дал за връзка не е активен, а нямам достъп до лично с теб(не съм оторизиран).тел ми е 0895 707275 или 0988 832552 ( Иво) и ще съм ти благодарен да се свържем.

                    Коментар


                    • От: уредба на олио (Дизел)

                      Аз карам без уредба за подгрев втора година!

                      Коментар


                      • От: уредба на олио (Дизел)

                        искам да попитам дали мога да си карам опел вектра ц 2.0 дти като меша не използвано олио и нафта или само на олио. ако някои има такава вектра и кара нека да каже . благодаря ви предварително. какви рискове има . нафтата ми се подгрява от антифриза защото четох че трябва да се подгрява , но не знам дали е достатъчно. кажете си мнението.

                        Коментар


                        • От: уредба на олио (Дизел)

                          Всичко що е с предламерно впръскване върви с олио без доработки

                          Коментар


                          • От: уредба на олио (Дизел)

                            нещо не те разбрах я обясни малко като за идиот

                            Коментар


                            • От: уредба на олио (Дизел)

                              http://www.offroad-bulgaria.com/show...=136868&page=9
                              Това е темата!

                              Коментар


                              • От: уредба на олио (Дизел)

                                Че и някои с директно впръскване си работят. ЮМЗ-то си бачка, само дето на тихи обороти не го изгаря напълно сякаш и потича от ауспуха, оттам залива целият двигател и стават неприятни картинки хахаха
                                Кольо Динев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X