Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инжекцион - помогнете с малко теория

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Инжекцион - помогнете с малко теория

    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
    А кой е казал, че тоз комп има нещо общо с паленето?
    Марката и изобщо страната на произход.

    Като цяло, компютризирано е първо запалването и после храненето, като по-трудна задача. Изключенията са в Япония и малко в Германия.

    Коментар


    • #17
      От: Инжекцион - помогнете с малко теория

      По горния въпрос, освен спукан блок аутопсията показа и "духната" гарнитура между два цилиндъра, оттам и гърмежите като позагрее.
      Двигателя сменен с нов.....

      Сега друг питане: V6 до Х-та година дюзите се управляват по тройки, след Х-та една по една. Твърди се че куплунга за двата компа е един и същ. Също се твърди че стария модел комп е сменен с новия, на него пък 4 от шесте канала изгорели (или са ги изгорили газаджиите) и за това на последнните два са вързани дюзите по тройки като на стария.
      Колата на репатрак при мен непалеща, пулих се, чесах се, четох, мерих, нищо патологично не открих (за сега) тя пък запали (незнам защо), и си работи равномерно.
      Въпроса е, ако верно са направили това как би работил мотора и би ли работил?
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #18
        От: Инжекцион - помогнете с малко теория

        Не вярвам изходите на компютъра да имат чак тройно резервиране, но това ще си проличи при продължителни по-високи режими. Освен ако не си е стария модел, куплунгът да е същия ама да има леки разлики в опроводяването.

        И сигурен ли си, че дюзите в стария модел се управляват по тройки, а не по двойки? Ако да, ще работи и така - явно е толерантен към фазите на впръскването.

        Коментар


        • #19
          От: Инжекцион - помогнете с малко теория

          Куплунга да е един и същ...в единия случай требат + и - т.е. 2 кабела за всяка тройка, в другия поне 4 кабела???Другия проблем е ,че драйвера на компа не са знае колко ще издържи....в по новия си вариант, както казваш един канал 'клати' една дюза или примерно 8 ома, а сега 3 или 24 ома. Иначе няма проблем ( в повечето случаи) от секвенционално впръскване да си работи и на групи

          Коментар


          • #20
            От: Инжекцион - помогнете с малко теория

            Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
            Куплунга да е един и същ...
            Да, прави се. За друг модел курници, отдолу (към платката) едното краче е захранено, за два други модела не е.....резултата, кипнал мотор
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #21
              От: Инжекцион - помогнете с малко теория

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              По горния въпрос, освен спукан блок аутопсията показа и "духната" гарнитура между два цилиндъра, оттам и гърмежите като позагрее.
              Двигателя сменен с нов.....

              Сега друг питане: V6 до Х-та година дюзите се управляват по тройки, след Х-та една по една. Твърди се че куплунга за двата компа е един и същ. Също се твърди че стария модел комп е сменен с новия, на него пък 4 от шесте канала изгорели (или са ги изгорили газаджиите) и за това на последнните два са вързани дюзите по тройки като на стария.
              Колата на репатрак при мен непалеща, пулих се, чесах се, четох, мерих, нищо патологично не открих (за сега) тя пък запали (незнам защо), и си работи равномерно.
              Въпроса е, ако верно са направили това как би работил мотора и би ли работил?
              Дедо, един въпрос и един отговор. Първо отговора. Това, че дюзите са вързани на отделни кабели, все още не значи, че са всяка за нея си. Тук-там се среща като изпъкнение. 6 дюзи, 6 кабела, ама накрая влизат в 2 транзистора. Т а... божа работа, трябва да се гледа внимателно.

              Въпроса е тъп и е свързан с първото изречение: възможно ли е, принципно и изобщо, така да духне гарнитура между цилиндрите, че да не даде грам разлика в компресията на всичките цилиндри? Че тука се опитват да ме убеждават в нкакви странни теории, а не ми се отваря здрав (според мен) мотор само заради спора
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #22
                От: Инжекцион - помогнете с малко теория

                Ако духне м/у цилиндри задължително тия двата са с компресия 0 при мерене. А при работа така яко треска,че незапознати със ситуацията мислят че се е откъснала биела.
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • #23
                  От: Инжекцион - помогнете с малко теория

                  Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                  Ако духне м/у цилиндри задължително тия двата са с компресия 0 при мерене.
                  И между 2ри и 3ти ли?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Инжекцион - помогнете с малко теория

                    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                    И между 2ри и 3ти ли?
                    Каква е разликата дали е м/у втори и трети или първи и втори? Меря ги на всички свещи свалени. Или пропускам нещо?
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Инжекцион - помогнете с малко теория

                      2-ри и 3-ти вървят успоредно, но когато единия тръгне да работи, на другия всмукателния клапан се отваря.
                      Ако става въпрос за 4 цил.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Инжекцион - помогнете с малко теория

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        2-ри и 3-ти вървят успоредно, но когато единия тръгне да работи, на другия всмукателния клапан се отваря.
                        Ако става въпрос за 4 цил.
                        На 4-цилиндрова глава между които и два цилиндъра да духне, резултатът и в двата е близък до нулата. Ако е между 1и2 или 3и4 - докато единият сгъстява другият е долу (и място за издухване на сгъстения въздух има, даже и преди да се отвори клапан). Ако е между 2 и 3 - Андро го е написал.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Инжекцион - помогнете с малко теория

                          И по въпроса на Тефчо: възможно е гарнитурата така да е духнала, че да позвлява прехвърляне на газове само след загряване. Ама това ще е за кратко.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Инжекцион - помогнете с малко теория

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            И по въпроса на Тефчо: възможно е гарнитурата така да е духнала, че да позвлява прехвърляне на газове само след загряване. Ама това ще е за кратко.
                            Ами "краткото" е 5 месеца вече. Все си мисля, че ако имаше нещо да духа, досега да го издухала 100 пъти, но за всеки случай реших да питам, че знае ли се...

                            Днес се почоплих малко с дръгела, до тук задънена "машинка" на празния ход, скъсан маркуч на МАП сензора, скъсана жица на нок-сензора и халтава връзка на температурния датчик, задънена вентилация на картерните газове и един хлабав вакумен маркуч. Нормални неща за 18 кодишна кошница, при това французка.
                            Оправих повечето неща, мотора започна да работи равномерно (голяма изненада, нали ), сега търся информация за скапания винт за празния ход. Навит е до край, ама дали трябва да е така или не, балиго...
                            Ако случайно някой знае ( мотора е F3R 722) ще се радвам на подсказване
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Инжекцион - помогнете с малко теория

                              Тва е двулитровия Еспас 1, нали? Шансът за духнала гарнитура е като регистриране на бозона на Хигс. Не е невъзможно, просто изисква значителни усилия.

                              Винт на празния ход - ако говориш за байпасния винт на изпарителя, трябва да е завит докрай. Особено ако си го стегнал да не смуче отникъде въздух.
                              Последно редактирано от Ясен; 12-03-14, 16:05.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Инжекцион - помогнете с малко теория

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Тва е двулитровия Еспас 1, нали? Шансът за духнала гарнитура е като регистриране на бозона на Хигс. Не е невъзможно, просто изисква значителни усилия.

                                Винт на празния ход - ако говориш за байпасния винт на изпарителя, трябва да е завит докрай. Особено ако си го стегнал да не смуче отникъде въздух.
                                Лагуна, първата генерация (95та или нещо такова), 2.0, F3R722 възможно е да се слага и на Испейса, не знам. Намерих му документация от братушките, оказа се, че Святогора е бил с тоя двигател, та има някаква информация, оправих се. Всичко по мотора е ОК... е, като за над 250 000км де
                                10х!
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X