Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Връщаме се към двутактовите двигатели

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Връщаме се към двутактовите двигатели

    Променливо газоразпределание има от много отдавна. И не е скъпо. Изобщо - управлява се с най-обикновен соленоид, който завърта вала при определени условия.
    Последната разработка на ФИАТ Мултиеър няма разпределителни валове.
    Едно клипче ако не сте го гледали http://www.worldcarfans.com/10903091...less-emissions

    ПП Променливото газоразпределение, обаче, има смисъл при високооборотни двигатели, с крива на мощността изнесена към високите обороти, като им позволява да имат празен ход под 2000 оборота да речем.
    Последно редактирано от turtey; 28-01-10, 12:30.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      До: Връщаме се към двутактовите двигатели

      в момента има 2Т мотори за лодки, които покриват най-строгите еко-изисквания - работят с впръскване на горивото под високо налягане... И не са кой-знае колко по-скъпи, защото конвенционалните карбуратори не са хич евтини и обикновено има по един за всеки цилиндър...
      А за смазването не виждам какъв е проблема да се добави маслена помпа и картер и да се пуска масло на лагерите на коляновия вал и т.н., когато се гони дълговечност...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        До: Връщаме се към двутактовите двигатели

        Колеги ,много се извинявам за въпроса ,но искам да науча
        повече за двутактовия дизелов двигател.
        Как става мазането на триещите се части вътре в двигателя ?
        Какви са му максималните обороти ?
        По ли му е дълъг живота сравнение с бензиновия двутактов ?
        Как се справя със охлаждането ,защото нафтата има по -
        висока температура при изгарянето ?
        Как става впръскването на гориво в цилиндъра ?

        Коментар


        • #19
          До: Връщаме се към двутактовите двигатели

          Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
          Колеги ,много се извинявам за въпроса ,но искам да науча
          повече за двутактовия дизелов двигател.
          .......
          .......
          Ами има много и различни конструкций...
          Някои са с принудително пълнене(с турбо или механичен компресор).
          Картера може да не се използва за сгъстяване на въздуха,а да е като при четиритактовите.
          Може да има и клапани,че и разпределителни валове...
          Мазането,най-общо казано,е класическото за четиритактовите-под налягане,с разплискване или комбинирано.
          Разнообразието на конструкций,предназначения и размери е наистина много голямо.
          Въпроса е зададен твърде общо.Питай конкретно за определено предназначение,с определени размери.
          Живота на двигателя,зависи от това,как е проектиран.
          Охладителната система се проектира,в съответствие с потребностите на двигателя.Специфичните проблеми,с охлаждането на някои части на двутактовия двигател не се определят от вида на горивото,а от по-голямата честота на работните ходове.(Разликите в топлината при изгаряне,между бензина и нафтата,не е голяма).
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #20
            До: Връщаме се към двутактовите двигатели

            Тия корабните огромните не бяха ли и те двутактови ?
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #21
              До: Връщаме се към двутактовите двигатели

              Демек ,няма почти нищо общо с двутактовия бензинов двигател.
              Можеш ли да ми намериш снимка да видя как изглежда това нещо ?
              Някъде бях чел че двутактови дизелови двигатели са монтирани
              на руски мотоциклети.Това не е ли прекалино тежко за да се
              Монтира на мотоциклет а особено и като му се сложи водно
              охлаждане ?И освен на мотоциклети може ли да ми дадеш
              пример още на какви машини е слагано това чудо ?

              Коментар


              • #22
                До: Връщаме се към двутактовите двигатели

                Абе хора , от това което аз видях на анимацията , не се движи никоя част от горивната смес през картера. С други думи коляновия вал и биелата могат да си плуват в масло спокойно. Изглежда затова е онази подвижна клапа на ауспуха. Така елиминират и нагарите..... Поне за мен , тук си има принципно нови неща и ще е интересно да се види на живо при продължителна експлоатация.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #23
                  До: Връщаме се към двутактовите двигатели

                  Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                  Тия корабните огромните не бяха ли и те двутактови ?
                  Има и 2 и 4-тактови.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Връщаме се към двутактовите двигатели

                    Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
                    Демек ,няма почти нищо общо с двутактовия бензинов двигател.
                    Можеш ли да ми намериш снимка да видя как изглежда това нещо ?
                    Някъде бях чел че двутактови дизелови двигатели са монтирани
                    на руски мотоциклети.Това не е ли прекалино тежко за да се
                    Монтира на мотоциклет а особено и като му се сложи водно
                    охлаждане ?И освен на мотоциклети може ли да ми дадеш
                    пример още на какви машини е слагано това чудо ?
                    Няма двутактов дезел монтиран на руски мотоциклет, или поне аз не съм го срещал това чудо. Имам преки наблюдения над двутактов дизел на МАЗ, доста стара модификация за по-младите.Уникално нещо е това! виждал съм го в две различни изпълнения, работен нормален камион и армейски тежък влекач.Това последното чудо повлече една Татра четириоска заедно с ремаркето и един огромен Катерпилар като бръмбар сламка по един баир където Татрата закъса. На тези старите двутактови дизели основният недостатък им беше зверски шумната работа.
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • #25
                      До: Връщаме се към двутактовите двигатели

                      Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
                      Демек ,няма почти нищо общо с двутактовия бензинов двигател.
                      Можеш ли да ми намериш снимка да видя как изглежда това нещо ?
                      .....
                      .....
                      Може и да има,може и да няма общо с бензиновия двутактов...
                      Картерното продухване може да се използва,но не е много ефективно и затруднява мазането.Образци-всякакви...
                      Когато се използва принудително пълнене,картерното продухване е излишно.Картера е като при четиритактовите двигатели и мазането също.
                      Мотоциклети с дизелов мотор има,но не знам дали са двутактови(мисля,че по хАмерика някъде).
                      Двутактовия двигател,на теория е по-лек от аналогичен четиритактов,но това си е индивидуално.
                      Снимки,ще потърся....
                      Имаше и хубав линк из темата...за корабни двигатели,та да се види мащаба на приложение.
                      Интересно е,че съществуват твърде различни,като размери и конструкция двутактови двигатели-от двигателчета за радиоуправляеми модели,до двигатели,в чиито цилиндри,може да влезе човек
                      Последно редактирано от cecoa1; 30-01-10, 01:19.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #26
                        До: Връщаме се към двутактовите двигатели

                        Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
                        Демек ,няма почти нищо общо с двутактовия бензинов двигател...
                        Съвесм принципно - при двутактовия двигател с директно впръслване, какъвто е показан в началото на темата, дали горивото ще е дизел или бензин е въпрос на някои технически подробности.
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Връщаме се към двутактовите двигатели

                          Ето малко линкове:
                          http://www.ecomotors.com/
                          http://en.wikipedia.org/wiki/Junkers_Jumo_205
                          http://bg.wikipedia.org/wiki
                          http://www.kfz-tech.de/ZweitaktDTurbo.htm
                          http://www.marinediesels.info/index.html
                          http://www.dself.dsl.pipex.com/MUSEU...g/axial-IC.htm
                          http://www.bmz.ru/disel/yaz.htm
                          Последно редактирано от cecoa1; 30-01-10, 19:19.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #28
                            До: Връщаме се към двутактовите двигатели

                            Най голямо впечатление ми направи първия двигател
                            в най горния линк.
                            Благодаря много .

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X