Някой да има идея дали има някаква закономерност при износването? Кое се износва най-напред - кавала или кобилиците, нанизани на него. И на двете джипки имам луфт между кобилиците и кавала И искам да знам какво да очаквам, ако съществува такава закономерност. Кобилиците вероятно са от някакъв вид чугун, но и в това не съм много сигурен. Кавала пък вероятно е от някаква стомана. Самия луфт има начин да се измери с индикатор, без да се разглабя всичко, но ми е интересно какво да очаквам при повишен такъв? Ясно е че окончателно може да се види като се разглоби и измерят диаметрите на дупката на кобилицата и кавала, но ми е интересно износването на кое от двете е по-честата причина за луфта?
Интересува ме и кой е най-честия източник на проблеми там? Случвало ли ви се е да попаднете на запушени маслени отвори на кавала, или някъде другаде около това, касаещо мазането на кобилиците?
За информация - едната джипка 16 клапана, едновалка, с горен вал, бензин, с ангренажен ремък, а другата - 8 клапана, долен вал, със зъбни колела, класически турбо дизел с предкамерно впръскване.
Интересува ме и кой е най-честия източник на проблеми там? Случвало ли ви се е да попаднете на запушени маслени отвори на кавала, или някъде другаде около това, касаещо мазането на кобилиците?
За информация - едната джипка 16 клапана, едновалка, с горен вал, бензин, с ангренажен ремък, а другата - 8 клапана, долен вал, със зъбни колела, класически турбо дизел с предкамерно впръскване.
Коментар