След дълги години безаварийно шофиране баничарката ми Опел Комбо като загрее започна да прекъсва като на липса на гориво . Проверих и почистих целия път от резервоара до двигателя но проблема остана . Днес приятел диагностик я прочете и се произнесе датчик за позицията на коляновия вал . То хубаво ама нямам никаква идея къде седи датчика . Двигателя е 1.7 DI легендарното Исузо дето го слагат на всички опели . Та някой има ли идея къде седи въпросния датчик ? Номера на рамата е WOLOXCFO 633030105
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Опел Комбо
Свий
X
-
Днес сменихме датчика и ефект никакъв . Вече и със стария и с новия и студена работи на цилиндър и половина . Диагностиката не показва нищо и с колегите мислим че е някой от двата компютъра е издал багажа .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
Първо, смени диагностиката!
Бошовската ... дава достатъчно инфо ... за който знае какво да гледа.
После се разрови по всичкия руско, английско и ... какъвто се сетиш НЕТ.
Такива автомобили правих преди 15 години .... ако не и повече.
Компа на помпата!
Сваляй, отваряй, гледай.
Знам за случаи на престоели такива автомобили до 6 години!
Никой не можел да ги оправи ....
Ясно е, че може ...
Отделно, че това е една от НАЙ-изродските системи на Исузо ... с два компа.
Но има и По-изродска!!! Естествено пак Исузо ... монтира се на ТРУПър .. 3 литра.Последно редактирано от CarTest™; 14-11-25, 19:44.Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо.
"
Коментар
-
Стефане здрасти,Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнениеКато прекъсва, оборотомера показва ли нормални обороти или пада към нулата ?
На един от моделите, датчика на КВ е малко под стартера, около нивото на дясната полуоска.
Имам Пежо 406 2 литра ХДИ 2001
От известно време както карам, рязко губи мощност, километража удря стрелката в нулата, карам карам понякога 10+ минутки и рязко идва мощноста и по същото време почва да отчита и километража. Загасвала е 2 пъти в движение за последните 3-4 месеца, гася през ключа, паля и после тръгва без грижи.
Онзи ден километража почна да играе странно, карам с 80-90 а стрелката стига и седи до към 30-40км час и все едно не и стига силата да покачи до 40-50, трепери стрелката и все около 30те км/ч, не помня как беше мощноста но това само веднъж се случи с треперещия километраж.
И при мен ли е датчик КВ, аз мислех некви ядове с токовете, че имам ядове с ключа за запалване, не ми пуска парното(вентилатора) неква студена спойка или лош контакт си мисля в механизма зад ключа за запалване, където са силовите кабели.
Би ли дал насока за диагностика, понеже е 2001ва надали през ОБД порта ще видя нещо, нали?Бъдете живи и здрави!
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 4 потребители онлайн. 2 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар