Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Опел Комбо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Опел Комбо

    След дълги години безаварийно шофиране баничарката ми Опел Комбо като загрее започна да прекъсва като на липса на гориво . Проверих и почистих целия път от резервоара до двигателя но проблема остана . Днес приятел диагностик я прочете и се произнесе датчик за позицията на коляновия вал . То хубаво ама нямам никаква идея къде седи датчика . Двигателя е 1.7 DI легендарното Исузо дето го слагат на всички опели . Та някой има ли идея къде седи въпросния датчик ? Номера на рамата е WOLOXCFO 633030105
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

  • #2
    В помпата ....
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Горивната ? То и нея нямам идея къде е .

  • #3
    Има компютър на самата помпа, ако е Y17DTL и веселбата е пълна.
    А ГНП се намира ЗАД двигателя.
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #4
      Като прекъсва, оборотомера показва ли нормални обороти или пада към нулата ?
      На един от моделите, датчика на КВ е малко под стартера, около нивото на дясната полуоска.

      Коментар


      • #5
        Днес сменихме датчика и ефект никакъв . Вече и със стария и с новия и студена работи на цилиндър и половина . Диагностиката не показва нищо и с колегите мислим че е някой от двата компютъра е издал багажа .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #6
          Първо, смени диагностиката!
          Бошовската ... дава достатъчно инфо ... за който знае какво да гледа.
          После се разрови по всичкия руско, английско и ... какъвто се сетиш НЕТ.
          Такива автомобили правих преди 15 години .... ако не и повече.
          Компа на помпата!
          Сваляй, отваряй, гледай.
          Знам за случаи на престоели такива автомобили до 6 години!
          Никой не можел да ги оправи ....
          Ясно е, че може ...
          Отделно, че това е една от НАЙ-изродските системи на Исузо ... с два компа.
          Но има и По-изродска!!! Естествено пак Исузо ... монтира се на ТРУПър .. 3 литра.
          Последно редактирано от CarTest™; 14-11-25, 19:44.
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Това излезе . Компа на помпата .

        • #7
          Много е възможно да не и достига гориво.
          Често създава такъв проблим блока за управление на помпата.
          Той е аналогов, и отваря/затваря /пази гориводозиращия клапан на помпата.

          Коментар


          • #8
            Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнение
            Като прекъсва, оборотомера показва ли нормални обороти или пада към нулата ?
            На един от моделите, датчика на КВ е малко под стартера, около нивото на дясната полуоска.
            Стефане здрасти,

            Имам Пежо 406 2 литра ХДИ 2001

            От известно време както карам, рязко губи мощност, километража удря стрелката в нулата, карам карам понякога 10+ минутки и рязко идва мощноста и по същото време почва да отчита и километража. Загасвала е 2 пъти в движение за последните 3-4 месеца, гася през ключа, паля и после тръгва без грижи.

            Онзи ден километража почна да играе странно, карам с 80-90 а стрелката стига и седи до към 30-40км час и все едно не и стига силата да покачи до 40-50, трепери стрелката и все около 30те км/ч, не помня как беше мощноста но това само веднъж се случи с треперещия километраж.

            И при мен ли е датчик КВ, аз мислех некви ядове с токовете, че имам ядове с ключа за запалване, не ми пуска парното(вентилатора) неква студена спойка или лош контакт си мисля в механизма зад ключа за запалване, където са силовите кабели.

            Би ли дал насока за диагностика, понеже е 2001ва надали през ОБД порта ще видя нещо, нали?

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20250823_083756_472.jpg
Прегледи:31
Размер:399.9 КБ
ID:7015427
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от BatGeorgeone; 16-11-25, 14:14. Причина: ...
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Мерси Стефане, златен си!

              Не съм в Сф, по Добруджа съм и по морето, където е и Пежака.

              Със сигурност не е механична повреда на километража, през повечето време работи перфектно, спира тотално само когато падне мощноста, което ми мирише на тия компютърни неща за които споменаваш.

              Сега ще погледна но по спомени, е старата версия на модела 2001ва, след моя модел колата има много промени на много места, знам , защото още чакам и не мога да намеря казанче за течност на чистачките, дилъра на Пежо каза, че за по-стария модел не може да ми помогне, началото на 2001ва е моя, мисля 107 коня.

              Ще опитам да видя компа и блока с релетата какъв е.

              Мерси много за помоща!

            • td120
              td120 коментира
              Редактиране на коментар
              Т.е. спират да работят скоростомерът("стрелката") и броячът на навъртяното разстояние едновременно,тъй ли?

              Ако едновременно с това има И загуба на мощност,то сигналът до умните кутийки от датчика на ск.кутия прекъсва или е шантав - почистване първо на куплунга,ако не помага-сваляне и замяна на датчика. Туй им е известен проблем.Ламба не светва обикновено.

              https://i.imgur.com/RYxD6m6.png

              Пиньончета има няколко вида (според броя зъбци) по кутиите на ПСА ,тъй че или комплект за твоята си кутия ,или ползваш старото (ако е здраво и речеш да търсиш ползван датчик) .

              Тука прехвърли някоя страница набързо да видиш колко различни причини могат да накарат таблото да своеволничи (с или без загуба на мощност) :


              https://peugeotclub.info/forum/viewt...2ffd4&start=40

              https://peugeotclub.info/forum/viewt...hp?f=14&t=2066

              https://peugeotclub.info/forum/viewt...D1%80&start=60

              и пр.

              https://youtu.be/2pRilRhtR8I?t=131 тука на 206,може и да е същият биля.

            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря много и на колегата тд120, той винаги е изчерпателен и винаги поднася факти, информация и препратки, образцов отговор за всякакви технически въпроси, шапки долу, евала колега, да си жив и здрав!

          • #9
            Хиляди благодарности на Стефан ! Благодарение на него проблема е намерен и отстранен .
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X