Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Турбо, NOS, компресори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Турбо, NOS, компресори

    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
    Малко са хората от форума които биха инвестирали освен в ново окачване и в турбо или компресор за любимия си джип. А и понятието турбо в главите на повечето твърдо се асоцира с дизел... Така че сам се сещай що никой не пише тук.
    Не е баш така, ама си прав
    Случайни хора УАЗ не карат

    Коментар


    • #17
      До: Турбо, NOS, компресори

      Прав е Димата за пореден път, според хора редовно тунинговащи бегачки, инсталиране на турбо е много сложна трудоемка и ресурсоизискваща(парици) процедура с няколко сериозни ограничения(ресурси заложени в машината)...

      Къде къде е по-лесно да си изваяш/изваят изпускателна генерация, да си сложиш онази джаджа(Пламен Кинекс има такава) за завихряне на потока във входящия колектор и така да освободиш малко от скопените кончета на двигателя, може и да се резне катализатора и други такива стотинкови лесни методи, които по презумпция не биха се водили като сериозни промени в устройството и параметрите на едно МПС, щото то добре много мощност ама после това след двигателя като не е сметнато за назобания кон ще стане консуматив, така поне говорят хората дето ги чуват тия неща...

      Поздрави,
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #18
        До: Турбо, NOS, компресори

        Благодаря на колега CJ, за интересна информация Прочетох с голямо удоволствие.....

        Bimmer, что не направиш и ти paste/copy с информация която мислиш че ще бъде полезна на хора коите четат тук? Още повече че четеш форуми дето я публикуват...Поне ще свършиш нещо по-полезно от самоцелни критики към колеги
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #19
          До: Турбо, NOS, компресори

          Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
          Благодаря на колега CJ, за интересна информация Прочетох с голямо удоволствие.....

          Bimmer, что не направиш и ти paste/copy с информация която мислиш че ще бъде полезна на хора коите четат тук? Още повече че четеш форуми дето я публикуват...Поне ще свършиш нещо по-полезно от самоцелни критики към колеги
          + 100

          Коментар


          • #20
            До: Турбо, NOS, компресори

            Здравейте, някой да знае дали има случай да се сложи турбо на Перкинс ?

            Коментар


            • #21
              До: Турбо, NOS, компресори

              Първоначално публикуван от pegass Преглед на мнение
              Здравейте, някой да знае дали има случай да се сложи турбо на Перкинс ?
              че те от завода излизат повечето с турбо

              Коментар


              • #22
                До: Турбо, NOS, компресори

                Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                че те от завода излизат повечето с турбо
                Ха, ето, че те хванах, като не знаеш. Не излизат повечето с турбо. Аз лично не съм виждал, но това не значи, че няма,но така или иначе не са повечето с турбо. Виждал/карал съм машини с английски перкинс, но и те нямаха турбо. Да не говорим за ВАрна МОтор.
                С най-добри чувства!
                Иначе браво на колегата CJ. Заслужава само похвали, нищо, че някои го критикуват.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #23
                  До: Турбо, NOS, компресори

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Ха, ето, че те хванах, като не знаеш. Не излизат повечето с турбо. Аз лично не съм виждал, но това не значи, че няма,но така или иначе не са повечето с турбо. Виждал/карал съм машини с английски перкинс, но и те нямаха турбо. Да не говорим за ВАрна МОтор.
                  С най-добри чувства!
                  Иначе браво на колегата CJ. Заслужава само похвали, нищо, че някои го критикуват.
                  баси кольо що дрънкаш глупости.кат не си виждал не значи че няма.
                  аз лично имам два мотора перкинз 3900кубика 4 цилиндъра и двата с турбо.знам още поне 8 двигателя в априлци и те с турбо.скоро ремонтирахме с един приятел англииски перкинз и той така.тракторите джейбиси са с мотор перкинз с турбо.
                  човече не се заяждам с тебе ама вече много ма дразниш.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Турбо, NOS, компресори

                    Добре,бе, добре, ама щом ти си виждал и ремонтирал много такива, а аз точно обратните, защо да не го кажа, а? Все пак не споря,че няма въобще, но не са повечето. Нека колеги които знаят кой е прав да кажат.
                    А пък и мен ме дразнят мнооого неща във форума, ама не ги правя личен проблем.
                    Съжалявам, извинете!
                    Последно редактирано от Кольо; 23-10-07, 22:10.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Турбо, NOS, компресори

                      Видял не видял не е меродавно, има си фирмени сайтове има си произведени бройки модели и т.н. не спорете ами питайте чичко Гоогле

                      С най-добри пожелания,
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Турбо, NOS, компресори

                        Един бърз въпрос:
                        Защо е написано, че се слага турбо близо за да се хване топлината на изгорелите газове.
                        Според мен е важно само скороста на изгорелите газове, топлината за какво ? Би трябвало да е нежелан ефект.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Турбо, NOS, компресори

                          Виж, турбината е възел, при който става разреждане на газовете, демек преди нея налягането е доста по-голямо, отколкото след нея. Този процес винаги е съпроводен с отнемане на топлина, както при компресиране става обратното - загряване. Конструктивно турбината и компресорът са едно цяло и е по-лесно да са близо до двигателя. Ако се отдалечат с тръби температурата на газовете няма да падне чувствително, но се натоварват с налягането тръбите и меките връзки до тях.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Турбо, NOS, компресори

                            В крайна сметка някой може ли да ми каже какъв ще е ефекта ако се сложи турбо на Перкинс 3900куб. и разбира се може ли дададе идея от къде да си намеря.
                            Благодаря

                            Коментар


                            • #29
                              До: Турбо, NOS, компресори

                              Доколкото съм чел за "турбо" при бензинови и дизелови двг. повишава мощността, но в повечето случай при
                              дизеловите двг. при два двг. с относително равна мощност този с турбо консумира по-малко нафта за 1 к.с., те. тубро вариянта е по-ефективен и екологичен
                              бензиновите двг. при два двг. с относително равна мощност този с турбо консумира повече бензин за 1 к.с., т.е. атмосферния двг. е по икономичен и екологичен.
                              Но явно при съвременните бензинови двигатели фолксваген доказват, че един 1.4л. двг може да бъде и икономичен и от него да се изцедят 170 к.с.
                              Тези свои мисли като ги пиша не съм 100% убеден, че са единствено правилните, и ако греша нека колегите не ме нападат, а просто ми обяснят къде греша.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #30
                                До: Турбо, NOS, компресори

                                Значи топлината на изгорелите газове е нежелан ефект за ефективноста турбото.Вече за трети път ми се случва да чета, че се използвала температурата на газовете. Започнах да се съмнявам в мен ли е проблема.От време на време се зайгравам с някое друго турбо знам за какво става въпрос.
                                Турбото при дизела повишава КПД-то като позволява повече въздух да изгори с по-малко нафта.Тоест с турбо получаваш много мощност при малко увеличен разход на дизел.
                                При бензина увеличаваш работния обем НАПРИМЕР - 2000 куб.см с включено турбо има мощност и разход като за 4000 куб.см.Много въздух позволяват много бензин да изгори ,а това е равно на много енергия.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X