Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки М16А гарнитури двигател. Какви?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Въпросния номер на гарнитура излиза за Suzuki SX4 с тоя мотор. От данните, които си дал, няма как да се види точния модел.

    Или дай VIN или снимай цялата разширена табела, на която има и боя, модел и т.н.

    Моделите за Европа са APK310, APK414, APK416, APK416D, отделно има и допълнителни подробности.

    ПП: Все пак успях - същата е гарнитурата. Слагай и не го мисли повече.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      Както много пъти сум писал, нЕма коректен търговец.
      Оказа се, че гарнитурата която съм свалил е Елринг. Значи НЕ е оригинална. Представителството от което е купена колата в Италия нещо са спестили.
      Сега ще прескоча до Сузуки с надеждата, че може да има някаква история. Колата е купена веднага след гаранцията, или нещо такова.

      По-големите дупки са на стария (до 2015г) модел.
      По ВИН за тази кола трябва да са малки дупки, като на гарнитурата която са ми дали от Сузуки..
      Поръчах си и една гарнитура на Ренц с големите дупки.

      Сега се чудя, кое е по-добре. Повече вода през главата или по-малко, когато се кара на газ.
      Всичко друго е еднакво на гарнитурите.

      Е, ВИН : TSMLYD21S00290766
      Дв. : М16А2091146
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #18
        Още повече се затвърждава мнението ми за покупка на възможно най-нова кола, желателно с още валидна гаранция.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • drukman
          drukman коментира
          Редактиране на коментар
          Аз не съм толкова богат, за съжаление, а и не ми се кара Дачия на кредит.

      • #19
        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
        Както много пъти сум писал, нЕма коректен търговец.
        Оказа се, че гарнитурата която съм свалил е Елринг. Значи НЕ е оригинална. Представителството от което е купена колата в Италия нещо са спестили.
        Сега ще прескоча до Сузуки с надеждата, че може да има някаква история. Колата е купена веднага след гаранцията, или нещо такова.

        По-големите дупки са на стария (до 2015г) модел.
        По ВИН за тази кола трябва да са малки дупки, като на гарнитурата която са ми дали от Сузуки..
        Поръчах си и една гарнитура на Ренц с големите дупки.

        Сега се чудя, кое е по-добре. Повече вода през главата или по-малко, когато се кара на газ.
        Всичко друго е еднакво на гарнитурите.

        Е, ВИН : TSMLYD21S00290766
        Дв. : М16А2091146
        Elring е ОК, ако е правилната. Категорично.

        Писах ти - ТОВА, което са ти дали, според написаните номера, е гарнитурата за твоята. В SSG.asia я извадих. Слагай и не се разправяй повече.

        Вероятно в Италия е била метнала глава и даже не са я шлайфали, иначе няма причина да е крива. Или е неправилно топлинно натоварена заради гарнитурата с по-големите дупки. Независимо от случая аз бих сложил това, което излиза по VIN, тоест това, което вече имаш.

        Поинтересувай се дали болтовете се сменят или не. На Hemi-то се оказа че в общия случай не се сменят. Само ако се премерят и са извън норма се сменят.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #20
          Последно имам 2 гарнитури (оригинална и Ренц) и 2 ката болтове + старите с които беше стегната главата. Едни "оригинални" и едни Елринг. Ще избирам на онче, бонче.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #21
            Слагай тази с по-големите отвори за водата, блоковете си ръждясват, във водицата има и котлен камък и магия отвора от 7-8мм. станал 3-4-5 После закипява чайника на някой баир и сме развитие в застой.
            Слагай и новите болтове, продухай отворите на болка от антифриз и масло да нямаш напукан блок и изтръгнати резби и спазвай реда на стягане. Не е чак ракетна технология, ама си иска внимание.
            Аудито дето го търкалям отказваше да циркулира парното викам си ще го изпарЯ по корабният способ със киселинка и, ако вземе че протече в купето тогава ще го мисля. Изтече си жива баластра, парче чЕр силикон, ръждички... И воала появи се парното.

            Коментар


            • #22
              Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
              Още повече се затвърждава мнението ми за покупка на възможно най-нова кола, желателно с още валидна гаранция.
              До колкото разбрах колата е купена със сервизна история на малко километри.
              И резултата е това което виждаме - тема за смяна на гарнитура. Та по-нова нищо не означава.
              Има гледани коли, има и душмански карани и мърляво обслужвани.
              Бракувал съм моя кола на около 700 000 км. Заради корозия по критично важни за безопасноста елементи по купето.
              Двигател и ходова част до последно бяха в добро състояние.
              Панайот Бърдарски
              0887 60 77 22

              Коментар


              • #23
                Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение

                До колкото разбрах колата е купена със сервизна история на малко километри.
                И резултата е това което виждаме - тема за смяна на гарнитура. Та по-нова нищо не означава.
                Има гледани коли, има и душмански карани и мърляво обслужвани.
                Бракувал съм моя кола на около 700 000 км. Заради корозия по критично важни за безопасноста елементи по купето.
                Двигател и ходова част до последно бяха в добро състояние.
                Риска винаги го има. Доколкото разбирам колата е купена след изтекла гаранция, някой е спестил информация за историята и. Аз досега все дърти бараки на неизвестни километри съм имал, ама нещо взе да ми писва да ходя по сервизи почти всеки месец, било то и за дребни неща. Губенето на време и разправията със сервиза, оставяне и прибиране на колата от там, когато работиш в друг град не много приятно занимание.
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар


                • #24
                  Драмата с историята на колите в Европа се поддържа умишлено. За да не знаят източните, какво продават западните. Това е моето мнение.
                  За главата.
                  Оказа се, че е ремонтирана вече един път. Момчетата, които правиха ремонта, казаха, че клапаните не са били оригиналните.
                  Втори ден търся инфо колко изкарва М16А на газ и от какво зависи тоя пробег. За сега попадам само на мнения тип Ицо.
                  Това, че италЯнките са спестили нещо в историята е сигурно. В км., най-вероятно, също.
                  Сега остава дилемата с отворите. И защо са сменени 10 г след първото производство.
                  За добро. ...но за кого? За ползвателите или за счетоводителите?
                  Зададох въпроса на всички майстори които познавам. Задавам го и тук, като анкета.

                  Гарнитурата с големите дупки или гарнитурата с малките дупки.

                  Имам ги и двете.
                  Да видим кой ще спечели.

                  ПП..Асене, това е максимално нова кола по възможностите на 20 годишната ми дъщеря. За съжаление в наше време "Максимално нова"="Максимално калпава" Европейските коли 2020г ще се сдухат заедно с 124 Мерцедесите. Едните от ръжда, другите по план. ....тия дни.
                  Демокрация е това, ей!

                  .... а основен ремонт на ДКВ Ауто Юнион 1943г се прави със смяна само на ЕДНО бутало!!!!!!
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • #25
                    Отворите може да сменени след информация за някакъв проблем, събирана с времето от дилърите. Например на моето Мондео му се протри една тръбичка, отвежда антифриз някъде от термостата до разширителния съд. Минава под една кутия с незнам какво в нея, и след 10 години търкане проби. Поръчах оригинална, че беше по-евтина от аналог, и новата дойде с още една извивка, вече не опира в кутията. Та явно някой е анализирал проблема и е коригирал сгъвките. Още ме гложди, дали аналога е като заводската или е подобрена и тя.
                    ПП Дай боже всеки на 20 години да може да си позволи такава кола. Аз на тия години имах ВАЗ с 5 години по-дърт от мен, и да не си мислиш че е по СОЦ-а, 2003г. За електрониката на 124-ката мога да напиша дисертация, белите ми косми са от нея. А уж беше само масло, накладки наливаш и караш....ама не.
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • drukman
                      drukman коментира
                      Редактиране на коментар
                      Бе, той и баща й помогна, ама...

                  • #26
                    Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                    ...Сега остава дилемата с отворите. И защо са сменени 10 г след първото производство.
                    За добро. ...но за кого? За ползвателите или за счетоводителите?...
                    Разсъждаваш "на парче"... Няма откъде да си сигурен, че главата също няма различни ревизии през годините, което да е наложило и промяна в гарнитурата.

                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #27
                      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                      Сега остава дилемата с отворите. И защо са сменени 10 г след първото производство.
                      За добро. ...но за кого? За ползвателите или за счетоводителите?
                      Има го и при други японски коли, логиката е по-малки отвори => по-бързо достигане на работна температура => икономия/подобряване на емисии от 0,0....1%.

                      Аз бих сложил гарнитурата с големите отвори; златно правило е, че колкото по-студено (добре охладено) работи нещо, толкова по-голям ресурс има.

                      Коментар


                      • #28
                        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                        Сега остава дилемата с отворите. И защо са сменени 10 г след първото производство.
                        За добро. ...но за кого? За ползвателите или за счетоводителите?
                        Зададох въпроса на всички майстори които познавам. Задавам го и тук, като анкета.

                        Гарнитурата с големите дупки или гарнитурата с малките дупки.
                        Оригиналната гарнитура с малките дупки. Защото:

                        1. Тоя мотор има поне 10 модификации само като мощност.
                        2. Слаган е на къп различни возила.
                        3. Нямаш никака идея какви са промените по блок, глава, водна помпа, радиатори и т.н.
                        4. Очевидно предичния темонт не е бил от най-успешните.

                        Повече охлаждане не винаги е по-добре.



                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • drukman
                          drukman коментира
                          Редактиране на коментар
                          Предишния си е бил съвсем успешен. Освен изгорелия, не оригинален клапан, нямаше други забележки.
                          Ти ми кажи защо се е наложил тоя предишен ремонт? Преди него гарнитурата си е била с малки дупки.

                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Казвам само че предвид изброеното, гадаеш. Аз в такива случаи просто чета ръководството и слагам оригинални части, когато такива са налични. Неоригиналната гарнитура като нищо е била за друга модификация на мотора.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X