Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Почистване на блока преди слагане на нова гарнитура на главата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Почистване на блока преди слагане на нова гарнитура на главата

    Шлайфането на главата е ясно ,
    въпроса е как почиствате блока преди да сложите гарнитурата?

  • #2
    70 прегледа и нито един отговор! И едвали е защото никой не знае! Що за въпрос е това!? Какво толкова има да се чисти и пита? С един стар нож остъргваш остатъците от старата гарнитура и...
    Това тук започва да заприличва на " БГМАМА" "момичета какво правите когато се уригате на чесън?"
    Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

    0034 605 82 41 87, 0897 34 28 58

    Коментар


    • kbot
      kbot коментира
      Редактиране на коментар
      +1

  • #3
    Преди време се разговорихме с познат и той показа нещо като пластмасово бръснарско ножче. Шефът му ги купил за махане на стари винетки и стикери за ГО и ГТП.
    Каза че не ставали за тая работа, но с тях почиствал остатъци от силикон и гарнитури.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #4
      Заточена шпатула също става.

      Коментар


      • #5
        Телена четка на винтоверта.
        Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

        Коментар


        • #6
          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Преди време се разговорихме с познат и той показа нещо като пластмасово бръснарско ножче. Шефът му ги купил за махане на стари винетки и стикери за ГО и ГТП.
          Каза че не ставали за тая работа, но с тях почиствал остатъци от силикон и гарнитури.
          Стават за махане на винетки, но за гарнитури си има нарочни ножчета - по-широки, по-здрави и с дръжка. Аз съм махал и с ново ножче за голям макетен нож. Черно, на OLFA.

          При възможност, ако двигателя е на стойка, и мога да го обърна наопаки, минавам и с особен фин абразив и нафта. Повърхността става матова. Но това вече са лигавщини.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            ...При възможност, ако двигателя е на стойка, и мога да го обърна наопаки, минавам и с особен фин абразив и нафта. Повърхността става матова. Но това вече са лигавщини.
            Ами противно на общоприетите разбирания повърхностите не трябва да са много гладки...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
              Ами противно на общоприетите разбирания повърхностите не трябва да са много гладки...
              Всъщност зависи от вида на гарнитурата.

              Въпросния абразив не ги прави гладки. На някаква особена основа е - отделя някакво количество и прави повърхността матова, без да я изравнява. При това с много кратка обработка.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #9
                ЗАеби! То си стана направо тема!
                Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                0034 605 82 41 87, 0897 34 28 58

                Коментар


                • #10
                  Аз ли се бъркам или тази тема от раздел хумор, сатира и забава седи в Двигатели и техническия раздел
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #11
                    и аз се забавлявах искрено, четейки за ремонтите ти на жипката, ама не спамих в темата ти.
                    Виждаш ли разликата?

                    Коментар


                    • #12
                      Повечето подсказани решения са практични и работещи. Кое те развесели толкова?
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #13
                        Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                        0034 605 82 41 87, 0897 34 28 58

                        Коментар


                        • #14
                          Ето малко снимки, които показват ЗАЩО аз си се занимавам с ремонта на ДВГ, дето въобще не ми е работа. Нямам достатъчно знания , както стана ясно от въпросите ми.
                          На снимките се вижда резултата от работата на специализиран сервиз - специализиран в марката на автомобила. Сервиз , за който във форума на марката има само похвали и нито едно отрицателно мнение.
                          за разведряване - който пръв познае какво са извършили - добавям го като прияте - ако пожелае де
                          Утре аз ще напиша как точно са постигнали този резултат от прехваления сервиз. Над 15 години само похвали за него......... Някой казваше, че Европа вече не е такава, каквото е била ... Педерасите не са такива , каквито бяха едно време



                          Коментар


                          • #15
                            Какво да са направили - набили са тапата навътре и не са могли да я извадят. Завърта се на 90 градуса и се изважда , ама трябва да прежалиш още една тапа.
                            Не е и голям проблем ако я оставиш там - няма да се премести.
                            Последно редактирано от novatech; 23-02-24, 16:16.
                            Фиат Купе
                            Опел Фронтера В
                            Мицубиши Паджеро Пинин

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X