Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Citroen Jumper 2013г - авариен режим

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46

    Какво забелязах днес докато го сглобявах.Възможно ли е от тук да е губел налягане на маслото и за това да е хвърлял турбините за 1 ден ?Тръбичката излиза от маслената помпа и влиза в двигателя ( явно е за нагнетеното масло)
    В този сайт "дбк-димитров" не го намирам.Дали се предлага като резервна част ? Тръгвам да го търся
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20241101_112041.jpg Прегледи:0 Размер:774.2 КБ ID:6978084
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от stypkata; 01-11-24, 11:06.

    Коментар


    • #47
      Напълно е възможно да е губил налягане от там, но щеше и да тече като лейка.

      Коментар


      • #48
        Възможно е този нипел трябва да бъде клапан на налягането на маслото, а не обикновен проход. Ако приемем тази версия то всичко лесно се обянява. Борето

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
          Напълно е възможно да е губил налягане от там, но щеше и да тече като лейка.
          Това е в картера - няма как да тече

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20241101_135330.jpg
Прегледи:354
Размер:531.8 КБ
ID:6978191

          Коментар


          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            Ще тече (ако е текло оттам), но вътре в картера, и няма да се вижда отвън. Това не би му пречило да губи налягане....

          • td120
            td120 коментира
            Редактиране на коментар
            Тая тръба е закрепена(май) за пътеката в блока откъм масления охладител.
            Някои модели я нямат,тъй кат гледам,зер може би нямат и охладител(или охладителят е "измислен " по по-друг начин при разните модели).
            По описанията на тръбата я пишат " Tube - Oil Return".
            https://www.lrworkshop.com/parts/LR029925
            Галиба част от охладения поток откъм водомасления охладеител се е повръщал(каква...и под какво налягане?) по тръбата къмто "засмукващата" страна на маслената помпа.

            Тука младежът сменя със стар модел маслена помпа(зъбна) и затапва "оттока" (не знам защо го нарича "oil feed") с болт(това май ще да навреди на охлаждането на маслото ,един вид...интересно с колко.). Няма пълно щастие.

            https://www.youtube.com/watch?v=ugXz7Qf_tbM

            Един от коментарите :
            "In the EU the engine fitted with the vane pump is known as the Euro 5 version (2011 onwards), the older Euro 4 emissions standard engine (2006/11) is the one with the gear type pump. You can fit the old style pump onto the newer engine minus the feed pipe as per the video. It's also a cheaper pump to buy!"

            То пък няма ни графика,ни описание д апрочете човек (не намерих,тц-тц).

        • #50
          Намерих болта . Предлага се само оригинален с тръбичката за 55лв.Утре пристига и продължавам.Как не съм го забелязал миналата година като правих основния ремонт не знам....Доста пари и проблеми щеше да ми спести.

          Помпата наистина е много скапано измислена с тези лопатки ...Не бях виждал такова чудо.На всички коли до които съм се докосвал са зъбни /хидравлични помпи .

          На Фиат/ мултиджет също е много странна - вградена в капака на ангренажа,но вдъхва повече доверие от тези лопатки като от зората на автомобилостроенето
          Последно редактирано от stypkata; 03-11-24, 14:34.

          Коментар


        • #51
          Вече направо думи нямам.След сменен чисто нов двигател (блок с глава + клапани + повдигащи ).Нова маслена помпа с нова тръбичка , рециклирани турбо + нова тръба с филтър захранваща турбото с масло резултата е 0.Старата песен на нов глас.Запали си двигателя на четвърт ,вървеше цели 30км нормално след което мощността отново реши да не напусне и да ме предпази от плащане на глоби за скорост като сведе максималната скорост до цели 60км/.Това какво е вече знам .Говорих с познат майстор който има съмнения за компютър .Ще му предоставя възможността да се пробва защото моите сили вече свършиха

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            При тия бусове съм виждал буквално изгнил компютър . И тоя от моята тема с потрошения двигател беше така . Сложен е на кофти място и при всеки дъжд водата го облива . Нов е нещо от порядъка на 1500 - 2000 лева . Ако имаш път към София с буса обади се да го погледнат моите хора .

        • #52
          Sek.1 намам път към София за сега .Ако имам ще се свържа с теб за координати .​​​
          Тъй като единствената грешка която остава винаги е.тази за алтернатора възможно ли е той да е причината за влизане в авариен режим ?Според майстора той шашка компютъра с ненормалната си работа и за това компа влиза в.авариен режим и на турбото му няма нищо.Но ако е така защо като сменям картриджа буса тръгва нормално за 20-30км след което влиза в авариен режим .Дали при изключването му от Ел.системата на буса и откачането на акумулатора при смяната на картриджа буса излиза от авариен режим?Миналата пролет карах около 60км планинско без ремък на алтернатора ( от Юндола до Разлог ) .Защо тогава не излезе от авариен режим като алтернатора не работеше без ремък .
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20241122_174919.jpg Прегледи:0 Размер:335.1 КБ ID:6980360

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Напълно е възможно . За компа е еднакво лошо като алтернатора не зарежда или презарежда .

        • #53
          Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнение
          Sek.1 намам път към София за сега .Ако имам ще се свържа с теб за координати .​​​
          Тъй като единствената грешка която остава винаги е.тази за алтернатора възможно ли е той да е причината за влизане в авариен режим ?Според майстора той шашка компютъра с ненормалната си работа и за това компа влиза в.авариен режим и на турбото му няма нищо.Но ако е така защо като сменям картриджа буса тръгва нормално за 20-30км след което влиза в авариен режим .Дали при изключването му от Ел.системата на буса и откачането на акумулатора при смяната на картриджа буса излиза от авариен режим?Миналата пролет карах около 60км планинско без ремък на алтернатора ( от Юндола до Разлог ) .Защо тогава не излезе от авариен режим като алтернатора не работеше без ремък ...
          Грешката е липсващ алтернатор. Като изобщо си го откачил от ремъка - какво се променя - нищо.
          Този алтернатор да не е от 'умните' по за 1000+ лева? Проверил ли си?

          Коментар


          • #54
            Какви са тези умни алтернатори? Не ги знам .Този е обикновен алтернатор с управление от компютъра вместо от лампа .За това приемаме възможността да шашка компа .Днес го отворих - както се очакваше - регулатор ( четки) и колектор .И едната жичка на колектора се беше скъсала .Утре ще ги купя с нови лагери и ще видим какво ще стане ,но 99% сигурен съм че не е от него .
            ПП Интересно че и така зареждаше.Без ток не съм останал ...
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #55
              Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнение
              ...Този е обикновен алтернатор с управление от компютъра вместо от лампа ./.. ...
              Аз не съм чувал за управление на алтернатор от лампа, но човек се учи цял живот. Ще потърся материали за това управление от лампа.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X