Тези от линка се оказа че са ми клиенти,и тея дни ще им ходя на гости,ако искаш мога да питам ,стига въпроса да е конкретен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Citroen Jumper 2013г - авариен режим
Свий
X
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
-
Благодаря,но аз се чух вчера с официалните вносители на Thinktool ,които казаха че не гарантират че модела им Master X за 4700лв работи на Citroen Трябвало да се пробва а пробата ставала само на мястото в гр Варна или като се закупи устройството и се тества .И двата варианта ми идват доста скъпи .Ставаше въпрос за адаптацията на ново турбо
Коментар
-
Буса в далеч от града . Никой не иска да идва на място да прави адаптация.Трябва да се качва на пътна помощ и освен това двамата майстори на които имам доверие и които биха дошли на място не могат защото на единия му загубих координатите след като смени сервиза а другия си е забравил диагностиката в клиентска кола която заминала за Германия и сега не се знае кога и дали ще я върнат .Буса ми трябва.Търпя загуби като не се движи.Отделно ми е хоби да си поддържам колите сам .Както някой си дават парите за пушки и будят на лов ,други си купуват скъпи въдици и ходят за риба аз си купувам инструменти и се ми доставя удоволствие да си правя колите колите ,но лятото съм много зле със свободното време и предпочитам да платя на някого да ми направи колата а аз да си върша моите неща .
Коментар
-
Мисля,че открих проблема .3 пъти правя турбина- работят 1 ден (около 2 часа) и спират .Последно пратих турбината за пълно рециклиране.След монтажа буса тръгна много добре - със 130 по на горнище и имаше още тяга ,но на следващия ден турбото отново спря и буса се спъна до 60км/ максимална скорост.Според мен проблема е в налягането на маслото.Днес го измерих -3.4 бара на празен ход и на 2000об/Мин също е 3.4 бара ( няма промянат) Миналата зима правих пълна ревизия на двигателя при която смених всички лагери ,сегменти и маслена помпа .Със старите части двигателя беше абсолютно същия . въпроса ми е за нов двигател ли съм ? Иска ми се да сложа един нов двигател ( без глава) .Не ми се занимава повече с ремонти по този защото като правих ревизията забелязах едни пори в цилиндрите ( износени са ).Според Аutodata нормалното налягане на маслото е 6.4бар при 2000об/Мин
Коментар
-
Маслена помпа оригинална ли сложихте? От мястото на сензора ли мерите?
На тие регулиращият клапан е може би интегрална част вътре в маслената помпа,тъй че...
На каква температура на маслото са взети горните показания(обикн.>80градуса на маслото из книжата...) и какво показваше манометърът веднага след ремонта миналата година?
Отн. турбинина- гарантирано ли е проходим пътят до нея (там връзки,болтове,филтърчето...зер може да са 2 различни проблема)?
-
-
След ремонта не съм мерил налягане .Сега купих манометъра .Измерването е на загрял двигател (90гр).Пътища не съм мерил но имам теч от изходящата тръба на маслото от турбото (от гарнитурата ) който не мога да го спра по никакъв начин.И грес слагах на гарнитурата ,сменях я колкото пъти ,сменях турбината (нови резби) и болтовете които държат изходящата тръба към турбото и теча си остава .Не знам дали този теч.( Повишено налягане) Има връзка с проблема на двигателя.Маслената помпа сложих Pierburg- не оригинална.Сменял съм на други коли и проблеми не е имало.Има и биене в коляновия вал,което се изразява в ролката и къса често ремъците .За това не ми се занимава с ремонти по този двигател.Прекалено много проблеми има а ми обявиха цена от ,3400лв за нов шорт блок.Струва ли си да се заблуждавам с този? Захранващата тръба с масло към турбото не съм проверявал.но щом няма налягане я двигателя има ли смисъл да я проверявам? Налягането измервам от мястото на датчика който е на конзолата на масления филтър.Последно редактирано от stypkata; 19-10-24, 04:23.
Коментар
-
Мнда...ами то е казано в предните страници на темата...На форд ,последните 4 дестилетя най-хувабото е това,в което Ford всчъщност нямат участие.А най-хубавият форд е чуждият форд.
Бидейки добитък и твар любопитна,аз бих:
-при прогрят мтор и температура на масТлото(! не на водата) над 80 градуса замерил как се държи на на празен ход /2000/3000 и нагоре...и как варира с оборотите.
- как се държи със студено масло...щот може манометърът да е своеобразен и да не ще да ходи над определено налягане,"съвпадения" и случайности-всякакви...да излираме та възможни променливи...
Хм,то и при ОЕМ доставчиците има леви изпълнения.
Интересно,че се върти горе-долу постоянно налягане ,независимо от оборотите,чудна работа...затуй се и насочих към клапана/помпата.
Щом тече от "оттичането" на турбината,масло някакво ходи,ама дали ходи адекватно количество при повишени обороти? ? Там филтърче/цедки по болтовете,смата тръба приверихте ли?
Да тече колко си ще-щом тече ,значи ходи нещшо..стига да не олива спирачни или на охл.маркучи...
Също тъй проворете и в дръга литература колко следва да е на 2000rpm.
По форуми пишат за прогрят мотор и празен ход 2.8-2.9 атм. , на що-фгоде читав мотор...ама на колко градуса и скакъв вскозитет са го мериле-не казват...да приемем,че е що-годе ок и в тоз показате Аутодатат е рава...ама при повишени обороти-потърсете и още един източник(в днешно време стана трудно).
А самият сензор кара ламбата да примигва на доволно по-ниско нялягане.
-
-
Филтър за маслото към турбото къде има ? Не видях такова .Само тръбичка ,която излиза от блока и влиза в горната част на турбото .Скоро в един сервиз към магазин в който питах за нов двигател искаха да го чуят , защото се учудиха че търся нов двигател и като им го запалих казаха че работил като часовник.Много добре работил двигателя .Какво не съм му харесвал.Чукането можело да е от дюза .Показах им резултатите от дюзите и помпата като ги пращах на стенд,където казаха че са идеални.Оставих им буса за 2 дена да търсят причина за липсата на мощност и после ми казаха че много рядко се случвало да не мога да помогнат и ме пратиха в друг сервиз където не отидох.
За температурата на маслото не съм сигурен дали е било на 80 градуса.Замерването го правя след 10км градско шофиране (около 20-25мин) ,като за 3км стига до 90гр на антифриз.Смятам че и маслото ще е загряло след още 7км
За фордовете не знам защо се говори толкова лошо.Във фирмата имаме спринтер и ,мастъри ,ивекота - на всички са се учили двигателите и от 2 години малък транзит 2008 който върви като стрела и още не се счупил и гори много малко в сравнение с мастера .
За лампите по таблото - при мен лампи не светят ,вероятно благодарение на намеса на предишния собственик.Нито за налягане на масло ,нито за ниво на антифриз, спирачна течност и т.н.
Коментар
-
Такъв двигател нов не знам от къде . Един познат поръча някъде от Италия заводски рециклиран блок с нови бутала и колянов вал . Колегата има един блок с набити нови ризи качени читави бутала и колянов вал . В общи линии в годината продава поне 2 - 3 такива .От колеги в Русе знам че за този двигател са пуснали турски бутала с усилени чела и с тях дюзите вече не са такъв проблем .Последно редактирано от sek.1; 21-10-24, 09:34.
-
-
Последно редактирано от kameno karp; 21-10-24, 11:50.Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
sek.1 поръчах го от фирма "Мег дизел " .В сряда (след 2 дена ) ще е при мен.В интернет чета добри отзиви за тази фирма .Купували са от там и са доволни.Не знам дали са чисто нови или ремонтирани.Според тях са чисто нови ,фабрични двигатели .А този болт до колкото виждам е болта който държи тръбичката която снабдява турбото с масло и който се завива с горната част на турбото.Ако е същия - нито съм го.сменял,нито съм го чистго.Сигурно е задръстен защото преди основния ремонт миналата зима масления филтър беше пълен със стружки .Като нищо ще са задръстили и тази мрежичка ,а няма да се учудя и ако е оригиналната още на 500 000км
Коментар
-
Не само заради него .Недей така .Горе писах че имаше шупли в цилиндрите ( не са идеални) .Биене в колянов вал и проблем с налягането на маслото .Дори да е само я него проблема двигателя е към края си след 500 000км .Не искам след 1.-2 години да правя отново ремонт и да го изцеждам до последно докато не ме остави някъде.Често минавам планински преходи нощно време където температурите падат под -15гр и телефоните нямат обхват и коли минават по една на час .Като си знам късмета точно там ще му дойде края.Смятам да го направя и са си го карам доста години.Харесва ми модела ,не е тотално изгнил .При цена на нов двигател от 3400лв струва ли си да се прави ремонт който вероятно ще излезе над 50% от цената на новия им резултата ще е на късмет
Коментар
-
http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimi...eugeot-clp1201
Това трябва да е. Аз моя го сменям,но не го купувам лично. Купува го човека който ми поддържа колата.Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 2 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар