Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Citroen Jumper 2013г - авариен режим

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Хванах се да го ремонтирам.Направи ми впечатление,че основните и биелните лагери нямат засечки? Кое ги спира да превъртят? От работната им страна са запазени а от външата страна откъм петите изглежда ,че се е триело...

    Коментар


    • #17
      От внезапна загуба на мощност,отвори мотора ли?
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #18
        Май ще се откажете прави за тези бусове.От ла*на ли са направени не знам.След 6 месеца притежание се отчайвам вече.Човек трябва да е милионер -мазохист за да издържи повредите на този бус.За 6 месеца му навъртях 4000км и сметката общо с буса и ремонтите надхвърля 20 000лв.Докато оправя единия проблем се появяват 3 нови.Дюзи,турбини, основен ремонт,гуми.За последната седмица се появиха 3 нови проблема накуп.1 курс не мога да направя спокойно.Все съм на тръни и взе ще ме вкара в проблеми.Колкото и упорит да съм вече се отчайвам от него и не знам какво да го правя след толкова пари за ремонти по него.Вчера от нищото на един баир (преди Банско) изчезна 2-рата предавка.Само скоростна кутия и хидравлика не съм правил правил още.Въпроса ми към вас е да я ремонтирам ли ,ако да къде или да търся друга кутия (2ра ръка)?.

        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
        От внезапна загуба на мощност,отвори мотора ли?
        Не .Бях го свалил за смяна на вериги и ремонт на главата,защото гореше малко масло и исках да сменя гарнитурата и да ремонтирам главата за да съм сигурен,че е наред .Четох че маслената помпа се сменя на 100 000км ,защото не е стандартна зъбна помпа а е с едни лопатки (много странна ) и живота и е къс .При свален картер ,глава ,вериги и само един блок реших така и така съм го разхвърлил да сменя и лагери и сигменти.
        Последно редактирано от stypkata; 30-04-24, 03:35.

        Коментар


        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Обикновено два са пътищата по които човек стига до истината . Лесен и труден . Ти реши да вървиш по трудния . Рано или късно всеки експлоатиращ такъв бус прозира истината защо държат най ниска цена сред бусовете нови и втора употреба . С втора употреба скоростна кутия рискуваш да се набуташ с кутия която е по зле от твоята . Кутията на тия бусове е голяма и тежка и никой не я сваля без основателна причина .
          Последно редактирано от sek.1; 30-04-24, 05:06.

      • #19
        Грешка

        Коментар


        • #20
          На единия от нашите(вече бивши) също му умря втората,ама не отведнъж. Първо почна да хърка,после нямаше включване. После и третата умря. Ако не се лъжа,някъде около Пода ремонтираха кутията,ама първо взеха втора ръка,която се оказа като нашета. Ако искаш мога да се заинтересувам къде я правиха.
          Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

          Коментар


          • stypkata
            stypkata коментира
            Редактиране на коментар
            Частите от кутията втора ръка ли ги взеха?Няма ли нови части за си.кутии...И ако може номер на тези хора или препоръка за доверен сервиз

          • kameno karp
            kameno karp коментира
            Редактиране на коментар
            Нямам си идея как са ремонтирали кутията!

        • #21
          За кураж или друго...зимата купих 3 литра 180 коня ниско и дълго Fiat Ducato ...което е абсолютно същия бус....от 2006 до 2020 са едни и същи в купето без предните фарове и маска.....като двигатели обаче не са...

          Мойто е comfortmatik демек робот

          Буса като цена и поддръжка клони към 30 к

          Сменил съм масла към 700 лв панта на задните врати 30 лв един накрайник разбит 26 лв оригинален....дясно огледало 250 лв на мойто беше пукната пластмаса и като знам ме дразни .....лампи фарове,мигачи ....

          Върви много и се кара по лесно от лека кола ,като изключим че е много дълъг и трудно се спира и паркира разбира се....но си има камера и парктроник фабрични


          Гуми не съм му купувал още че тея с които дойде са континентал и са хубави и скъпи....аз такива нови няма да му купя .....по 350 лв парчето ....тц

          Нямам никакви забележки ....минал съм над 10 к за 2 месеца и не се кара всеки ден...заради размера в града,основно между обектите в страната Пловдив, Сливен, София, Перник, Монтана, Стара Загора, Бургас, Казанлък Враца,Русе...

          Успех с ремонтите ,вече буса е твой и си го взел за работа ...
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #22
            Евротрафик 10 ,там правиха кутията.
            https://www.google.com/search?q=%D0%...&ie=UTF-8#ip=1
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • #23
              Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнение
              Май ще се откажете прави за тези бусове.От ла*на ли са направени не знам.След 6 месеца притежание се отчайвам вече.Човек трябва да е милионер -мазохист за да издържи повредите на този бус.За 6 месеца му навъртях 4000км и сметката общо с буса и ремонтите надхвърля 20 000лв.Докато оправя единия проблем се появяват 3 нови.Дюзи,турбини, основен ремонт,гуми.За последната седмица се появиха 3 нови проблема накуп.1 курс не мога да направя спокойно.Все съм на тръни и взе ще ме вкара в проблеми.Колкото и упорит да съм вече се отчайвам от него и не знам какво да го правя след толкова пари за ремонти по него.Вчера от нищото на един баир (преди Банско) изчезна 2-рата предавка.Само скоростна кутия и хидравлика не съм правил правил още.Въпроса ми към вас е да я ремонтирам ли ,ако да къде или да търся друга кутия (2ра ръка)?.


              Не .Бях го свалил за смяна на вериги и ремонт на главата,защото гореше малко масло и исках да сменя гарнитурата и да ремонтирам главата за да съм сигурен,че е наред .Четох че маслената помпа се сменя на 100 000км ,защото не е стандартна зъбна помпа а е с едни лопатки (много странна ) и живота и е къс .При свален картер ,глава ,вериги и само един блок реших така и така съм го разхвърлил да сменя и лагери и сигменти.
              Проблемът ти вероятно е, че си купил бус с изчерпан ресурс, затова и са го продали.Може би е на над 6-700000 км, и тогава се поврежда всичко.Не мисля, че Пежо-Ситроен са по-зле от другите, има м познат с Фолксваген бус, досега е налял 10000 за ремонти,и купи и Мерцедес, сега прави двигател.95 % от бусовете са за скраб, а той ми иска например 18-25000 лв.Обезателно трябва да се провери обстойно в сервиз преди покупката.Аз ще карам още колкото може да изкара дъртото Пежо, направо ме е страх от по-новите бангии.С педишният бус Фолксваген имах безкрайни проблеми, и след около 7000 лв го продадох...Това си е руска рулетка, ама с 5 патрона в барабана

              Коментар


              • #24
                Така е напълно съгласен съм ,че 95% от бусовете за продажба са за скраб .3 пъти обиколих България и накрая реших че здрав бус няма да намеря и купих този с надеждата да го стегна . Просто човек се принуждава да купи смлян бус ако има нужда от такъв и няма възможност и не е рентабилно да купи чисто нов от магазина.Този е на 450 000км и по километраж и на диагнозата толкова показва.Външните следи също говорят за толкова километра.На.външен вид е много лъскав и запазен .Хваща око.Шефа ми скоро купи Sprinter 519 2018 автоматик на 670 000км и е като нов .

                Коментар


                • #25
                  Аз като търсих ми попадна един в Германия, беше на 2,5 г и 750 000 км, външно беше ок, явно е каран магистрално и е спирал само да смени маслото и шофьора. Накрая от Мото пфое един върнат от оперативен лизинг на 80 000 км. Те свършиха всичко, регистрация, смениха акумулатора, че беше умрял и задни накладки, като звъннаха само отидох, ударих един подпис и си го взех, сигурно вече минаха 3 години, проблеми май нула, палиш и караш без да му трепериш.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X