Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Препоръчайте сервиз за ремонт на турбина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Препоръчайте сервиз за ремонт на турбина

    Търся сервиз/човек за ремонт на турбокомпресор на бензинов автомобил.Историята е следната-преди 2000 км ми ремонтираха турбината защото беше с много голям луфт и колата пушеше.На практика от моята турбина,остана само студената част,нов е изпускателния колектор,който е едно цяло със топлата част,нова средна част,сменена мембрана на актуатора.Сега колата пак пуши,предполагам турбината е заминала.Мазането на мотора е ок,налягането на маслото е проверено и е много добре.Препоръчайте някой от който сте доволни и който би свършил работата качествено,а не като предния "майстор на турбини".
    Yamaha Yz450F
    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
    Всичко с ''рошави''гуми!

  • #2
    Средната част ремонтирана ли е или направо кертридж? И друго,на бензиново турбо задължително има охлаждане от антифриза.Там проверено ли е?

    Коментар


    • #3
      А колата е?
      Калин Владов,09РСПБЗН

      Коментар


      • #4
        Направо кертридж.Антифриза циркулира през турбината.Какво са ми сложили като марка не се знае.Затова търся някой който знае какво прави и ще го направи качествено.Иначе и аз мога да си взема една средна част от Монтана например и да си я сложа на охлювите,но искам всичко да се прегледа и направи от човек който знае какво прави.
        Yamaha Yz450F
        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
        Всичко с ''рошави''гуми!

        Коментар


        • #5
          Колата е Opel Zafira A OPC 2.0 Z20let
          Yamaha Yz450F
          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
          Всичко с ''рошави''гуми!

          Коментар


          • #6
            http://www.unitechturbo.com/contact_bg.html

            Коментар


            • ivo929
              ivo929 коментира
              Редактиране на коментар
              Доволен ли сте от тях?

          • #7
            Аз съм ги ползвал два пъти и веднъж ги препоръчах на колега , доволни сме едната кола навъртя 200 000 след това и продадох без проблем в турбото. Колегата каза че се е качил на “друга” кола след ремонта
            088455338две
            "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
            Джамбазов 2010г..

            Коментар


            • #8
              Три пъти съм ползвал услугите на Унитех за различни автомобили

              Коментар


              • #9
                https://www.youtube.com/shorts/k3JqJpyonvI
                Ето турбината,върната от ''рекламация'' и рециклиране.......та,питането ми е,нормален ли е този луфт,защото първия път,когато ми я върнаха с нов катридж,нямаше грам луфт.Имам чувството че луфта е същия,като преди да я пратя за рециклиране.
                Yamaha Yz450F
                Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                Всичко с ''рошави''гуми!

                Коментар


                • #10
                  Този луфт е абсурден! Нормалния технологичен луфт нито можеш да го усетиш на ръка,нито да го видиш.
                  Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                  Коментар


                  • kameno karp
                    kameno karp коментира
                    Редактиране на коментар
                    Супер. Щото тая се връща от ремонт и трябва да е с параметрите на чисто нова!

                  • Juiced
                    Juiced коментира
                    Редактиране на коментар
                    Камено, тук не е на лагер, втулката като се омасли филма ще е друг.

                  • kameno karp
                    kameno karp коментира
                    Редактиране на коментар
                    В интерес на истината,при сухи плъзгащ и търкалящ лагер и при омаслени такива,филма е друг! 😉

                • #11
                  Обиколих няколко сервиза,преди да сложа турбината-всеки след като му обясня че съм я пращал за рекламация и т.н. казва-тази турбина не става,луфта е голям,много лопа и т.н.
                  Само едно момче,без да обяснявам нищо,просто му казах-''може ли да погледнеш луфта на тази турбина?''хвана,огледа и каза че за него турбото е перфектно и че е много добре.Попита ме само-как очакваш да няма луфт при положение че оста е лагерувана на втулки които имат хлабина,и дали се сещам какво ще стане ако няма луфт който да бъде уплътнен от масления клин......
                  Та,качих турбината и карам така,колата върви като луда,така или иначе тая турбина дето се казва съм я отписал,просто другия път ще търся човек,който да смени целия катридж и дава гаранция за вложените части.
                  Колата държи масло на 2-2.2 бара при 90 градуса на обороти,продухан е маслопровода до турбината,проверени са отвеждането на маслото и охлаждането на самото турбо с антифриз.
                  Yamaha Yz450F
                  Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                  Всичко с ''рошави''гуми!

                  Коментар


                  • Juiced
                    Juiced коментира
                    Редактиране на коментар
                    Масово, ако охлювите са ок се ползват китайски кертридж-и. Те идват балансирани(уж) и само сглобяват. Ако ти се наложи пробвай при този агент: Мариан Петров - +359888779293 , продава ремонтни комплекти, кертриджи, турбини , правят и ремонт. Ползват части на полската фирма KODE Turbo

                • #12
                  От Turbo's hoet съм доволен. Човека стендова преди и след смяна на средна част (в моя случай Melett) даде протокол и 2 години гаранция. 30000км по-късно никакъв проблем.

                  Колко луфт трябва да има пише в сервизното ръководство. Да, има маслен филм и съответния луфт, когато системата не е под налягане. Не трябва да има аксиален луфт или да е съвсем малък. Радиален някои имат повече от други стандартно.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • ivo929
                    ivo929 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Аксиален луфт няма никакъв,само радиалния от клипа.Ще видим колко ще изкара,ако не ще търся препоръчаните тук.

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Карай тогава. То ще си покаже. Турбо, което си е затръгвали, винаги предупреждава настоятелно. Я мясло ще започне да харчи, я да се чува по-осезаемо, че даже и да опира в корпуса.

                • #13
                  Аз ходя в тези сервизи https://motoexpert.bg/ . Много съм доволен от тях . Има ги в цяла България.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X