Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП Denso

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на ГНП Denso

    На Ленчето(зърнокомбайн John Deere) двигателя е комън рейл, и нагнетателната помпа е Denso.
    Още като я вземах машината има проблем с паленето ако е престояла няколко дни без да се пали. Иска да се помпи ръчно, явно трябва да се вдигне малко налягане за да сработи високото налягане.
    Вчера и онзи ден ми скъса нервичките с това непалене. Накрая запали де, ама започвам да се чувствам несигурен, може да ме изостави в най-големия зор.
    По мои наблюдения-вероятно става въпрос за износена нагнетателна помпа, защото винаги дава грешка, че не може да вдигне достатъчно налягане в рейла.
    Пробвах разтоварващия клапан-при въртене на стартер не пуска гориво, значи си работи, като запали-започва да хвърля на импулси. За мен си работи коректно.
    Остава попмапата.
    Обаче преди да се хвърля в такъв ремонт искам да разбера как работи тази помпа, изобщо как се осъществява разпределението на горивото. В общи линии знам как реботи Комън рейл-а, но тук има два клапана на помпата, с електрическо командване, подават гориво на импулси, абе не мога да схвана нещо...
    Та моля за разяснение, някакъв материал за четене, макар и на чужд език, някакво обяснение...

    Номера на помпата е

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20220622_125334 (Малък).jpg
Прегледи:208
Размер:65.6 КБ
ID:6870320
    Има ли желание-има и начин!

  • #2
    Един стенд ше покаже всичко,другото е хабене на нерви.Кат секи комън рейл,елементите си имат определени часове живот.Може да е подкачваща помпа,мое да са клапанчета,но стенда ше каже.Скоро си играх с нещо подобно.
    Ако има кой да измери кво налягане дава.
    Последно редактирано от gimax; 23-06-22, 08:05.

    Коментар


    • #3
      И с какво точно ще измериш налягане 280 до 1800 бара?
      Или е подкачващата помпа , или регулатор на налягане /електрическите джаджи върху помпата/ или дюза/дюзи.
      Фиат Купе
      Опел Фронтера В
      Мицубиши Паджеро Пинин

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Има си специален уред на John Deere, ама го имат само в техните сервизи. А ако ги извикам да ми оправят проблема-като видя сметката трябва да продам машината за да им платя.
        Затова сега се мъча да се оправя сам.

    • #4
      Има клапан, който поддържа десетина бара на изхода за обратната нафта от дюзите. Него провери ли? Ако той не работи, точно паленето страда

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Няма такъв.
        Обратната от дюзите, каквото прелее от клапана на високото налягане, плюс каквото прелее от клапана на ниското на помпата-всичко се събира в един тройник, и се връща в резервоара.

    • #5
      Ето схема на горивната система:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:схема (Малък).png
Прегледи:153
Размер:117.7 КБ
ID:6870545
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #6
        Та V26 де, чек ще рече еднопосочен, но реално резервоарът е най-ниско, та няма как да върне нагоре и без това. Но ако V26 не държи, дюзите, че и рейла се изпразват

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Ясно.
          Нещо подобно пише и в диагностиката, беше нещо като при износени дюзи се увеличавал потока гориво, и някакви "завеси" в ограничителите на потока сработвали, и затваряли пътя към дюзите.
          Абе то е ясно, че е за специалист, ама чак толкова специализиран-трудно се намира...

        • gimax
          gimax коментира
          Редактиране на коментар
          На това сигурно може да му се направи теста със спринцовките за обратната нафта,да се види дали и от коя дюза се лее.От това също мое да пали трудно.

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Абе дюзите са скрити под кашака на клапаните, има си разглобяване, то ще тече и вътре, не е за пет минути. А жътвата дойде, няма време за тестове, като приключа-тогава ще се занимавам по-сериозно.
          Сега събирам идеи и информация.

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X