Здравейте и честита коледа на Всички.... живи и здрави, за останалото- има кредитни крати
И така, сдобих се с малък проблем ( които сам си направих ) . По празници само ядене, спане и мислене, и пак така, взех че измислих че моя кемпер си е чудесен, но с тоя 1,9 двигател съм за никъде. Писах на на Дядо коледа... и хоп в гаража се появи 2,8 TDI. Запретнахме ръкави и за 24 часа новите коне са в коша. Сега върви като лека кола. Това беше хубавата част от разказа. Оказа се че новия двигател е с факелна свещ, а ставия си беше с 4 подгревни. Реално сега си пали от 1/2 оборот, но съм сигуен че при -10 няма да е точно така. Четах по форома подобни теми и проблеми, но там все ставаше въпрос за бусове, които си го имат заложено, но нещо не работи. При мен проблема е че самата ми инсталация няма тези изводи.
Идята е как аджеба да го побългаря, така че дори и ръчно да мога принудително да подгрявам и паля при - 10. Или ще ходя на ски само с някой , които има кабели и голям акомулатор.
Майтапа на страна. Никъде в нета не намерих описание на последователността на работа на системата. Лесно ще сложа реле и ще подам ток на свеща, но за колко време ? после кой ще подаде гориво и пак за колко време ? , а след това като запали кой и кога ще прекъсне веригата ?
И на каря тъпия въпрос - мога ли просто зимата да си " подгрявам" с ръчния бренер през колектора ? Паля и слагам маркуча на мястото му. Знм че е тъпа идея и върши работа за аварийна...
И така, сдобих се с малък проблем ( които сам си направих ) . По празници само ядене, спане и мислене, и пак така, взех че измислих че моя кемпер си е чудесен, но с тоя 1,9 двигател съм за никъде. Писах на на Дядо коледа... и хоп в гаража се появи 2,8 TDI. Запретнахме ръкави и за 24 часа новите коне са в коша. Сега върви като лека кола. Това беше хубавата част от разказа. Оказа се че новия двигател е с факелна свещ, а ставия си беше с 4 подгревни. Реално сега си пали от 1/2 оборот, но съм сигуен че при -10 няма да е точно така. Четах по форома подобни теми и проблеми, но там все ставаше въпрос за бусове, които си го имат заложено, но нещо не работи. При мен проблема е че самата ми инсталация няма тези изводи.
Идята е как аджеба да го побългаря, така че дори и ръчно да мога принудително да подгрявам и паля при - 10. Или ще ходя на ски само с някой , които има кабели и голям акомулатор.
Майтапа на страна. Никъде в нета не намерих описание на последователността на работа на системата. Лесно ще сложа реле и ще подам ток на свеща, но за колко време ? после кой ще подаде гориво и пак за колко време ? , а след това като запали кой и кога ще прекъсне веригата ?
И на каря тъпия въпрос - мога ли просто зимата да си " подгрявам" с ръчния бренер през колектора ? Паля и слагам маркуча на мястото му. Знм че е тъпа идея и върши работа за аварийна...
Коментар